Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Красна Тячівського району – будівництво та благоустрій території
Очікувана вартість
7 300 000,00 UAH
UA-2020-03-19-003144-b d5142d1321364e3b92a58778aeba9660
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Носа

+380968202030 krasna-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРАСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04351682
Місцезнаходження: 90523, Україна , Закарпатська обл., с. Красна, вул. Миру, 203
Контактна особа: Марія Носа
+380968202030
krasna-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 22:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:02
Очікувана вартість: 7 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Красна Тячівського району – будівництво та благоустрій території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі робіт на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_8 Техзавдання.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_7 Договір.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc
19 березня 2020 15:44
ТД Амбулаторія Красна.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_5 гарантійний лист.doc
19 березня 2020 15:44
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000009 ● 6bbffe3621704cf28f2deb49b831f635
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.03.2020 № 14

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 25.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-19-003144-b 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши зауваження, викладені у Висновку Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області від 27 березня 2020 року за результатами моніторингу процедури відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Красна Тячівського району – будівництво та благоустрій території» (UA-M-2020-03-25-000009), тендерним комітетом було встановлено, що з технічних причин, через низьку якість інтернет - з’єднання, при оголошенні процедури закупівлі не було завантажено електронний підпис, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами). Тендерним комітетом прийнято рішення: зауваження, викладені у Висновку взяти до відома для вжиття відповідних заходів та недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшій роботі; виявлені Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області порушення усунути шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів; відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області; зобов’язати секретаря тендерного комітету контролювати повноту оприлюднюваної інформації, відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-03-31 11:27:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення процедури закупівлі

2020-04-01 09:10:50

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІК" 7 213 581,00
UAH з ПДВ
7 213 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 7 248 149,00
UAH з ПДВ
7 248 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 12:38
public_doc.pdf
15 квітня 2020 12:38
public_doc.p7s
13 квітня 2020 11:45
Dovidka_20090743230820703293.pdf
13 квітня 2020 11:45
ee94b008-dd8b-4be8-a6f8-b59b363dfd43.pdf
13 квітня 2020 11:45
Dovidka_20090743230820703293.pdf.p7s
04 квітня 2020 21:05
Електронний підпис
04 квітня 2020 14:34
10_1 Технічне завдання.zip
03 квітня 2020 23:08
Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2020 23:08
4_Обладнання.pdf
03 квітня 2020 23:08
Установчий документ.pdf
03 квітня 2020 23:08
Ліцензія Дозвіл.pdf
03 квітня 2020 23:08
Довідка банк.pdf
03 квітня 2020 23:08
Банківська гарантія.zip
03 квітня 2020 23:08
Проект договору.pdf
03 квітня 2020 23:08
Кошториси.pdf
03 квітня 2020 23:08
19_Перелік документів.pdf
03 квітня 2020 23:08
12_Якість.pdf
03 квітня 2020 23:08
10_Технічне завдання.pdf
03 квітня 2020 23:08
9_Довкілля.pdf
03 квітня 2020 23:08
8_Субпідряд.pdf
03 квітня 2020 23:08
7_Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2020 23:08
6_Досвід.pdf
03 квітня 2020 23:08
5_Працівники.pdf
03 квітня 2020 23:08
3_Персональні дані.pdf

Публічні документи

04 квітня 2020 21:00
Електронний підпис
04 квітня 2020 20:59
Статут з описом.pdf
04 квітня 2020 20:59
Рішення Засновника.pdf
04 квітня 2020 20:59
Рішення 3.pdf
04 квітня 2020 20:59
Паспорт код завірені.pdf
04 квітня 2020 20:59
Наказ на призначення.pdf
04 квітня 2020 20:59
Ліцензія.pdf
04 квітня 2020 20:59
Документ_ЄДР_1006432859.zip
04 квітня 2020 20:59
Відомості з ЄДРПОУ (1).pdf
04 квітня 2020 20:59
Виписка з ЄДР.pdf
04 квітня 2020 20:59
Технічне завдання.pdf
04 квітня 2020 20:59
Проект договору.pdf
04 квітня 2020 20:59
Договірна ціна.pdf
04 квітня 2020 20:59
Довідка по статті 17.pdf
04 квітня 2020 20:59
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІК"

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КІК"
#20435160
Переможець 7 213 581,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КІК" #20435160

№ рішення у справі

63/58-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

№ 63/68-р/к

Дата рішення у справі

08.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІК"
#20435160
7 213 581,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 16:38
дод.угода.pdf зміни до договору
25 березня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:42
1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 12:03
Договір підряду 1.pdf укладений
23 квітня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва відповідно до наявних бюджетних призначень Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов"язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML