Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142632 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1 |
Контактна особа: |
Данило Дмитрович Білязе +380624441991 t07111980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 16:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 16:35 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 13:32 |
Зміни посл.docx | |
27 березня 2020 13:49 |
Зміни.docx | |
19 березня 2020 15:02 |
ТД БТИ.doc |
01 квітня 2020 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 квітня 2020 13:32 |
Зміни посл.docx
|
|||||||||
27 березня 2020 13:49 |
Зміни.docx
|
|||||||||
19 березня 2020 15:02 |
ТД БТИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000018 ● 9b602d09da584a9eb0056d4c2e577c9c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-03-19-002696-b 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 15:35:25
ро надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації ЗОШ у Волноваському районі (ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) , очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-002696-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 16:16:09
за результатами здійснення моніторингу закупівлі «Послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації ЗОШ у Волноваському р-ні» управлінням освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації згідно з оголошенням № UA-2020-03-19-002696-b -c повідомляємо наступне:
Кошти (1000000 грн.), на виготовлення технічної документації об’єктів нерухомого майна (техпаспортів)були передбачені в кошторисі УОСМС на 2020 рік та були виділені на тридцятій сесії Волноваської районної ради 16.12.2019 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Укладено додаткову угоду від 06.07.2020 року №1 щодо розірвання договору про надання послуг № 10/222 від 19.05.2020 року
2020-07-06 15:46:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Пром БТІ |
410 420,40
UAH з ПДВ
|
199 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТАНОВСЬКА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АКСЬОНОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
647 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
745 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОЛНОВАСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІ" |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АНАНЬЄВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
998 672,14
UAH з ПДВ
|
998 672,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР" |
999 521,35
UAH з ПДВ
|
999 521,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Пром БТІ #40494919 |
Відхилено |
199 995,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 13:05
|
ФОП "СТАНОВСЬКА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2579612426 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 13:06
|
ФОП "АКСЬОНОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" #2928117608 |
Відхилено |
647 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 13:08
|
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" #32536922 |
Відхилено |
745 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 13:10
|
ТОВ "ВОЛНОВАСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІ" #03336539 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать3.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30001.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30002.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30003.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30004.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30005.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30006.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Сканировать30007.JPG | укладений |
20 травня 2020 09:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
169 461,81
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно статей 651,653,654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України |