Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
Очікувана вартість
14 700 000,00 UAH
UA-2020-03-19-002488-a d860f77672b948359a6cf35ec67b7679
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 21:45
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 21:45
Початок аукціону: 20 травня 2020 13:17
Очікувана вартість: 14 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 441000 UAH
Publication date: 19 березня 2020 18:17
Enquiries until: 14 квітня 2020 21:45
Complaints submission until: до 20 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2020 21:45

Information

Estimated total value: 14 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)»
"DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture»
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 21:28
ТД зі змінами 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 20:37
Перелік змін станом на 10.04.2020.docx
17 квітня 2020 20:37
Перелік змін станом на 17.04.2020.docx
10 квітня 2020 13:43
Проект договору зі змінами.docx
17 квітня 2020 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 21:28
ТД зі змінами 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 21:12
ТД зі змінами 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 20:35
Зміна ТД парти.pdf
10 квітня 2020 13:42
ТД парти НУШ зі змінами.pdf
19 березня 2020 18:17
ТД парти НУШ.pdf
17 квітня 2020 20:37
Перелік змін станом на 10.04.2020.docx
17 квітня 2020 20:37
Перелік змін станом на 17.04.2020.docx
10 квітня 2020 13:43
Проект договору зі змінами.docx
19 березня 2020 18:17
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри стола
Дата подання: 01 квітня 2020 16:36
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:59
Шановний замовнику! Просимо внести зміни до технічного завдання, оскільки в Україні немає виробників, які б виготовляли столи учнівські із розмірами стільниці Глибина не менше 530 мм, Ширина не менше 660 мм та мали усі необхідні документи на цей товар згідно з вимогами тендерної документації
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Готуються зміни до технічного завдання.
Стандарт
Дата подання: 01 квітня 2020 16:38
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:59
Чому Ви вимагаєте відповідність лише стандартам ДСТУ prEN 1729-1:2004 та ДСТУ prEN 1729-2:2004? Вважаємо, що це обмежує потенційну кількість постачальників та просимо внести зміни до тендерної документації. На території України більшість виробників виготовляє меблі згідно зі стандартом 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Готуються зміни до технічного завдання.
Технічне завдання
Дата подання: 01 квітня 2020 16:42
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:24
Пересмотрите, пожалуйста, техническое задание в части размеров товара, они не соответствуют стандартам, которые вы указываете в закупке
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, дякуємо за звернення. Готуються зміни до технічного завдання.
Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам
Дата подання: 08 квітня 2020 14:21
Дата відповіді: 10 квітня 2020 13:19
Шановний Замовник !!! Звертаємо вашу увагу на наступне : Міністерство освіти і науки розробило новий Порядок надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам ( https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-nakazu-pro-zatverdzhennya-poryadku-nadannya-grifiv-navchalnij-literaturi-ta-navchalnim-programam та https://nus.org.ua/news/mon-rozrobylo-novyj-poryadok-nadannya-gryfu-pidruchnykam-i-navchalnym-programam/). Проект документа винесений для громадського обговорення. Порядок визначає механізм надання навчальній літературі та навчальним програмам грифів «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» та «Схвалено для використання в освітньому процесі». Надання грифа об’єктам грифування стане рекомендацією для використання їх в освітньому процесі закладів дошкільної, закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, закладів позашкільної, спеціалізованої та професійної (професійно-технічної) освіти. У Міністерстві освіти зазначають, що новий Порядок розроблено з метою вдосконалення правового регулювання механізму надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам. Також, проектом акта запропоновано визнати таким, що втратив чинність, наказ МОН від 17 червня 2008 року № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України». У зв’язку, з вище наведеною інформацію повідомляємо, що Інститут змісту модернізації не видає наразі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам відповідно, що видавалося раніше відповідно до наказу МОН від 17 червня 2008 року № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України». Проаналізувавши технічні характеристики предмету закупівлі та список виданих Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам приходимо до висновку, що тільки дві компанії, що виробляють меблі, мають дане Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, що відповідають технічному опису предмета закупівлі Замовника (https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/pereliky-pidpryjemstv-vyrobnykiv-postachalnykiv/). Просимо Вас, виключити вимогу, щодо надання Свідоцтва про відповідність педагогічні вимогам, для збільшення кількості учасників в даній закупівлі!!! Чи пояснити, яка необхідність в застарілому документі, який наразі МОН відміняє та який не є обов’язковим, згідно основного закону про державні закупівлі ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України. затверджений Наказом МОН України 17.06.2008 N 537 чинний, кожен учасник має право отримати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-002488-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРТ-МЕТАЛ", Код ЄДРПОУ:33544866
Дата подання: 07 квітня 2020 17:19
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі UA-2020-03-19-002488-a
Доводимо до відома тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), що у тендерній документації закупівлі UA-2020-03-19-002488-a 39160000-1 Шкільні меблі, наявне грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимоги в Додатку №4 до тендерної документації Технічні вимоги стосовно того, що «п.7. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2 - х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником.
п.8 У разі якщо відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється.»
Зокрема, встановлення Замовником на власний розсуд вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення у тендерній документації вимог щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, у зв`язку з ненаданням зразку продукції, невідповідності зразка товару вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, суперечить вимогам частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищезазначене ґрунтується не тільки на підставі аналізу діючого законодавства, а й на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішень №4274-р/пк-пз від 30.06.2017, №2795-р/пк-пз від 27.03.2018, №3807-р/пк-пз від 23.04.2018 та судової практики (наприклад, рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.11.2019 року справа №120/2753/19).
З огляду на вищевикладене, вимагаємо від тендерного комітету Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження та суду й усунути у тендерній документації допущенні грубі порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 17:50
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердженя технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечість та тривалість експлуатації. Проте, звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації зазначено, що Замовник має право, а не обов’язок запросити зразок товару.
Також окремо наголошуємо, що з метою дотримання вимог законодавства зразки не вимагаються Замовником для надання у складі тендерної пропозиції, не є предметом оцінки на відповідність тендерної пропозиції. У Вашому Зауваженні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від учасника. Зразки товару дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде поставлений товар. Ми орієнтуємося на зразок при прийманні товару, що виключає отримання неякісних меблів.
Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином надання зразків порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх.
Додатково налогошуємо щодо вимоги " У разі якщо відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється", зверніть увагу, що "зразки" не є ані документами ані умовою поставки товару, тому ця вимога жодним чином їх не стосується. Вважаємо зауваження в цій частині безпідставними та необґрунтованими. Дякуємо за звернення.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 17:19
Рішення суду.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-002488-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АРТ-МЕТАЛ", Код ЄДРПОУ:33544866
Дата подання: 15 квітня 2020 21:47
Скарга на умови ТД
Вся інформація викладена в додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2020 21:08
Рішення від 17.04.2020 №7394.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 21:07
Рішення від 06.05.2020 №8815.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 19:35

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 21:47
Скарга на умови ТД.PDF

Документи подані замовником

29 квітня 2020 15:13
Перелік підпиємств.PDF
29 квітня 2020 15:13
Оголошення.PDF
29 квітня 2020 17:38
Шкільні меблі парти.docx
05 травня 2020 16:12
Лист інституту.pdf
05 травня 2020 16:17
Зміни (приклад)(1).pdf
05 травня 2020 16:20
ТД зі змінами(1).pdf
05 травня 2020 17:36
Запит.JPG

Документи Органу Оскарження

17 квітня 2020 21:07
Рішення від 17.04.2020 №7394.pdf
12 травня 2020 19:35
Рішення від 06.05.2020 №8815.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000006 ● 1699138470d0434e9f0ace005b7b3209
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-19-002488-a 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

03 червня 2020 року між Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", було укладено Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року (надалі – «Договір») предметом закупівлі якого є «ДК 021 -2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівський (парта – трансформер одномісна та стілець)» "DK 021 -2015 - 39160000-1 School furniture». Договір було укладено за результатами публічної закупівлі UA-2020-03-19-002488-a, переможцем якої було обрано Товариство з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль". За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було виявлено порушення проведення процедури закупівлі в частині розгляду та/або не відхилення (відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Згідно висновку, який винесено ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 23.07.2020 року та який опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю та усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язує Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України: «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». Згідно ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України: « Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором». Враховуючи все, зазначене вище, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України, п. 10.3. Договору, для виконання зобов’язань та усунення порушень, які викладені у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСОМ У ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23-07-2020 року щодо державного моніторингу публічної закупівлі № UA-2020-03-19-002488-a, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір розірвати Договір № 801/2020 від 03.06.2020 року та направляє Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль", проект відповідної додаткової угоди. Просимо ознайомитись з проектом наданої додаткової угоди, підписати його уповноваженою на те особою та скріпити печаткою Товариством з обмеженою відповідальністю "Меблі-Техностиль".

2020-07-27 17:41:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог ч. 1 ст. 23, абз. 2 п. 7 ст. 18 Закону № 922-VIII, у редакції від 17.03.2020)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-19-002488-ad860f77672b948359a6cf35ec67b7679
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Меблі-Техностиль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 13:42
Електронний підпис
27 травня 2020 13:40
МВД.PDF
27 травня 2020 13:40
ДФС.PDF
27 травня 2020 13:40
Банкрутство.pdf
25 травня 2020 09:46
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:15
Додаток 4 част.10.pdf.p7s
24 квітня 2020 12:14
Додаток 4 част.10.pdf
23 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.9.pdf.p7s
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.9.pdf
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.1.pdf.p7s
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.1.pdf
23 квітня 2020 11:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 квітня 2020 11:41
7600_Довідка_покриття.rar
17 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:53
Додаток 3 + ст.17.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 3 + ст.17.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 5 Цінова.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 5 Цінова.pdf
17 квітня 2020 19:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 квітня 2020 19:53
Довідка_покриття_7600.rar
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.1.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 6.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 6.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.13.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.13.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.12.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.12.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.11.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.11.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.10.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.10.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.9.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.9.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.8.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.8.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.7.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.7.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.6.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.6.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.5.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.5.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.4.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.4.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.3.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.3.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.1.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.5.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.5.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.4.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.4.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.3.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.3.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.1.pdf

Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:43
34. Довідка аналог.rar
24 квітня 2020 17:43
27. Порівняльна таблиця.rar
23 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:49
46. Додаток 3 ст.17.rar
23 квітня 2020 15:49
43.2. Довідка з П банку.rar
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-6.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-5.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-4.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-3.pdf
23 квітня 2020 15:49
40. Пояснення не ФОП.rar
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-2.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-1.pdf
23 квітня 2020 15:49
39.7.1. Пояснення Диплом.rar
23 квітня 2020 15:49
Протокол меблі.pdf
23 квітня 2020 15:49
Протокол контейнери.pdf
23 квітня 2020 15:49
ІСО 14001.pdf
23 квітня 2020 15:49
ІСО 9001.pdf
23 квітня 2020 15:49
Авторизація меблі.pdf
23 квітня 2020 15:48
Довідка ДФС Оригінал.rar
23 квітня 2020 15:48
37. Довідка працівники.rar
23 квітня 2020 15:48
Довідка ДВС.rar
23 квітня 2020 15:48
66 Довідка позитив.rar
23 квітня 2020 15:48
66 Довідка ДФС 16.04.2020.rar
23 квітня 2020 15:48
65. Пояснення.rar
23 квітня 2020 15:48
25. Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
24. Довідка п.8 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
34. Довідка аналог.rar
23 квітня 2020 15:48
23. Довідка п.6 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
22. Довідка п.5 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
56. Лист-згода.rar
23 квітня 2020 15:48
32. Додаток 5 ЦП.rar
23 квітня 2020 15:48
31. Пояснення печатка.rar
23 квітня 2020 15:48
20. Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
29. Лист ціна.rar
23 квітня 2020 15:48
28. Довідка довкілля.rar
23 квітня 2020 15:48
19. Лист-погодження.rar
23 квітня 2020 15:48
18. Лист про 120 днів.rar
23 квітня 2020 15:48
27 Порівнльна таблиця.rar
23 квітня 2020 15:48
16. Довідка ЕЦП.rar
23 квітня 2020 15:48
13. Згода персон дані.rar
23 квітня 2020 15:48
12. Витяг платника ЄП.rar
23 квітня 2020 15:48
10. ВИПИСКА ТД РІН.rar
23 квітня 2020 15:48
9. Статут 2018 ТД РІН.rar
23 квітня 2020 15:48
8. Лист санкції.rar
23 квітня 2020 15:48
4. Додаток 4 ТВ.rar
23 квітня 2020 15:48
1. Протокол Новіченко.rar
23 квітня 2020 15:48
Довідка_грош покриття.ZIP
23 квітня 2020 15:48
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
23 квітня 2020 15:48
Dovirenist_Savchenko (1).zip
23 квітня 2020 15:48
Dovidka pro nazvu (2).zip
23 квітня 2020 15:48
Bankivska Licenzia (1).zip
23 квітня 2020 15:48
3918_ГР_1025_441_000 00 (1).ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 14 595 000,00
UAH з ПДВ
14 445 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" 14 658 000,00
UAH з ПДВ
14 511 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 13:42
Електронний підпис
27 травня 2020 13:40
МВД.PDF
27 травня 2020 13:40
ДФС.PDF
27 травня 2020 13:40
Банкрутство.pdf
25 травня 2020 09:46
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:15
Додаток 4 част.10.pdf.p7s
24 квітня 2020 12:14
Додаток 4 част.10.pdf
23 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.9.pdf.p7s
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.9.pdf
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.1.pdf.p7s
23 квітня 2020 12:28
Додаток 4 част.1.pdf
23 квітня 2020 11:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 квітня 2020 11:41
7600_Довідка_покриття.rar
17 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:53
Електронний підпис
17 квітня 2020 19:53
Додаток 3 + ст.17.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 3 + ст.17.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 5 Цінова.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 5 Цінова.pdf
17 квітня 2020 19:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 квітня 2020 19:53
Довідка_покриття_7600.rar
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Інші док-ти част.1.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 6.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 6.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.13.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.13.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.12.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.12.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.11.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.11.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.10.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.10.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.9.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.9.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.8.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.8.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.7.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.7.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.6.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.6.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.5.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.5.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.4.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.4.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.3.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.3.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 4 част.1.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.5.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.5.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.4.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.4.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.3.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.3.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.2.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.2.pdf
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.1.pdf.p7s
17 квітня 2020 19:53
Додаток 2 част.1.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:43
34. Довідка аналог.rar
24 квітня 2020 17:43
27. Порівняльна таблиця.rar
23 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:49
46. Додаток 3 ст.17.rar
23 квітня 2020 15:49
43.2. Довідка з П банку.rar
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-6.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-5.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-4.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-3.pdf
23 квітня 2020 15:49
40. Пояснення не ФОП.rar
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-2.pdf
23 квітня 2020 15:49
СЕС Матеріали-1.pdf
23 квітня 2020 15:49
39.7.1. Пояснення Диплом.rar
23 квітня 2020 15:49
Протокол меблі.pdf
23 квітня 2020 15:49
Протокол контейнери.pdf
23 квітня 2020 15:49
ІСО 14001.pdf
23 квітня 2020 15:49
ІСО 9001.pdf
23 квітня 2020 15:49
Авторизація меблі.pdf
23 квітня 2020 15:48
Довідка ДФС Оригінал.rar
23 квітня 2020 15:48
37. Довідка працівники.rar
23 квітня 2020 15:48
Довідка ДВС.rar
23 квітня 2020 15:48
66 Довідка позитив.rar
23 квітня 2020 15:48
66 Довідка ДФС 16.04.2020.rar
23 квітня 2020 15:48
65. Пояснення.rar
23 квітня 2020 15:48
25. Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
24. Довідка п.8 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
34. Довідка аналог.rar
23 квітня 2020 15:48
23. Довідка п.6 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
22. Довідка п.5 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
56. Лист-згода.rar
23 квітня 2020 15:48
32. Додаток 5 ЦП.rar
23 квітня 2020 15:48
31. Пояснення печатка.rar
23 квітня 2020 15:48
20. Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.rar
23 квітня 2020 15:48
29. Лист ціна.rar
23 квітня 2020 15:48
28. Довідка довкілля.rar
23 квітня 2020 15:48
19. Лист-погодження.rar
23 квітня 2020 15:48
18. Лист про 120 днів.rar
23 квітня 2020 15:48
27 Порівнльна таблиця.rar
23 квітня 2020 15:48
16. Довідка ЕЦП.rar
23 квітня 2020 15:48
13. Згода персон дані.rar
23 квітня 2020 15:48
12. Витяг платника ЄП.rar
23 квітня 2020 15:48
10. ВИПИСКА ТД РІН.rar
23 квітня 2020 15:48
9. Статут 2018 ТД РІН.rar
23 квітня 2020 15:48
8. Лист санкції.rar
23 квітня 2020 15:48
4. Додаток 4 ТВ.rar
23 квітня 2020 15:48
1. Протокол Новіченко.rar
23 квітня 2020 15:48
Довідка_грош покриття.ZIP
23 квітня 2020 15:48
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
23 квітня 2020 15:48
Dovirenist_Savchenko (1).zip
23 квітня 2020 15:48
Dovidka pro nazvu (2).zip
23 квітня 2020 15:48
Bankivska Licenzia (1).zip
23 квітня 2020 15:48
3918_ГР_1025_441_000 00 (1).ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 14 445 900,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
14 445 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 16:55
Додаткова угода 1.pdf укладений
03 червня 2020 16:53
Договір 801.pdf укладений
03 червня 2020 16:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 220 696,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 370 116,00 UAH)