Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Гринчук Андрій Володимирович 0432671709 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 26 677 949,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 266 779,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 133389 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:28 |
зміни ПДЮ (2).docx | |
31 березня 2020 16:28 |
ТД ПДЮ (3).doc | |
23 березня 2020 16:57 |
зміни ПДЮ.docx | |
23 березня 2020 16:57 |
Палац дітей та юнацтва (1).ims |
31 березня 2020 17:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
31 березня 2020 16:28 |
зміни ПДЮ (2).docx
|
||||||||||||
31 березня 2020 16:28 |
ТД ПДЮ (3).doc
|
||||||||||||
23 березня 2020 16:57 |
зміни ПДЮ.docx
|
||||||||||||
23 березня 2020 16:57 |
Палац дітей та юнацтва (1).ims
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000016 ● 4e0ca41f9857466d9ba3206f770e3622
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-03-19-001217-c 19.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 14:09:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Палац дітей та юнацтва Вінницької міської ради» по вул. Хмельницьке шосе,22 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-001217-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Підтвердити настання обставин, що спричинили укладання додаткових угод від 13.11.2020 № 2, від 11.12.2020 № 3, від 22.12.2020 № 4, від 23.12.2020 № 5, від 23.02.2021 № 6, від 05.07.2021 № 7, від 08.09.2021 № 8 до договору від 14.05.2020 № 14/2020 (далі – Договір) та надати відповідні документи (документи, згідно з якими були затверджені бюджетні асигнування, довідки про зміни до них, тощо).
Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання умов пунктів 4, 41, 42 Договору, зокрема в частині виконання робіт за Договором у строки до 01.09.2022 (акти виконаних робіт (форма КБ-2В), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), а також здійснення розрахунків за виконані роботи (платіжні доручення, тощо).
У разі виконання умов пунктів 4, 41, 42 Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків надати інформацію щодо не оприлюднення звіту про виконання договору у відповідності до вимог частини першої статті 10 Закону (в редакції від 17.03.2020).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 16:43:03
відповідь на запит
Надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо питань наведених в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Палац дітей та юнацтва Вінницької міської ради» по вул. Хмельницьке шосе,22 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-001217-c):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «Інжинірингова компанія «АЛТІ», яка отримала позитивний експертний звіт Вінницької філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 16 листопада 2019 року № 02-0203-19. Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення Вінницької міської ради відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку на виконання додаткових будівельних робіт, а саме: Глава 1-9: + Прибуток + Адміністративні + Ризики + Інфляція. Розміщення усіх розділів проектної документації на електронному майданчику є неможливим. Тому додаємо до пояснень позитивний експертний звіт Вінницької філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 16 листопада 2019 року № 02-0203-19.
2. Департамент капітального будівництва ВМР не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Вінницької міської ради. На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Вінницької міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті vmr.gov.ua. На момент оголошення закупівлі, Замовник ще не мав доступу до веб-сайту Вінницької міської ради, тому не мав можливості оприлюднювати обґрунтування, виключно з технічних причин. Слід також зазначити, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі замовником оприлюднюється у власному електронному кабінеті та які відображаються у системі Prozorro.
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, виходячи з вищезазначеного відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Додаткові угоди від 13.11.2020 № 2, від 11.12.2020 № 3, від 22.12.2020 № 4, від 23.12.2020 № 5, від 23.02.2021 № 6, від 05.07.2021 № 7, від 08.09.2021 № 8 до договору від 14.05.2020 № 14/2020 оприлюднювались відповідно до п.11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку із внесенням змін до бюджету Вінницької міської територіальної громади відповідно рішень міської ради в частині збільшення або зменшення асигнувань на здійснення реконструкції об’єкту.
4. З моменту підписання договору підряду від 14.05.2020 № 14/2020 підрядна організація сумлінно виконувала будівельні роботи відповідно умов договору. Відповідно п.4 підрядник повинен був завершити роботи з реконструкції об’єкту до 01.09.2022р. Однак, в зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022р. відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», роботи були призупинені. Враховуючи те, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору, виконання яких настало згідно умов договору і виконання якого стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин, строк виконання робіт по договору підряду було перенесено на невизначений термін.
На теперішній час, на адресу департаменту капітального будівництва міської ради надійшов лист від 13.03.2023 року від підрядної організації з проханням розірвати договір в зв’язку із неможливістю продовжувати роботи з реконструкції із-за суттєвого підвищення цін на будівельні матеріали. В результаті розгляду вказаного листа підписано угоду про розірвання договору від 14.05.2020 № 14/2020, яка оприлюднена на електронному майданчику відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Разом з тим повідомляємо, що на виконання п.2.2.4.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Північного офісу Держаудитслужби на І квартал 2023 року з 23.01.23р. по 03.03.23р. (з можливістю продовження ревізії до 14.04.2023р.) в департаменті капітального будівництва Вінницької міської ради проводиться ревізія фінансово-господарської діяльності Департаменту за період з 01.09.20р. по 31.12.22р. Враховуючи вищевказане, не має можливості надати документи згідно п.п.3,4 даного пояснення, так як вони знаходяться на розгляді у посадових осіб Управління Північного офісу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 14:10:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Палац дітей та юнацтва Вінницької міської ради» по вул. Хмельницьке шосе,22 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-001217-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Підтвердити настання обставин, що спричинили укладання додаткових угод від 13.11.2020 № 2, від 11.12.2020 № 3, від 22.12.2020 № 4, від 23.12.2020 № 5, від 23.02.2021 № 6, від 05.07.2021 № 7, від 08.09.2021 № 8 до договору від 14.05.2020 № 14/2020 (далі – Договір) та надати відповідні документи (документи, згідно з якими були затверджені бюджетні асигнування, довідки про зміни до них, тощо).
Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання умов пунктів 4, 41, 42 Договору, зокрема в частині виконання робіт за Договором у строки до 01.09.2022 (акти виконаних робіт (форма КБ-2В), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), а також здійснення розрахунків за виконані роботи (платіжні доручення, тощо).
У разі виконання умов пунктів 4, 41, 42 Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків надати інформацію щодо не оприлюднення звіту про виконання договору у відповідності до вимог частини першої статті 10 Закону (в редакції від 17.03.2020).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 16:44:37
відповідь на запит
Надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо питань наведених в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Палац дітей та юнацтва Вінницької міської ради» по вул. Хмельницьке шосе,22 в м. Вінниця (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-001217-c):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «Інжинірингова компанія «АЛТІ», яка отримала позитивний експертний звіт Вінницької філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 16 листопада 2019 року № 02-0203-19. Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення Вінницької міської ради відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку на виконання додаткових будівельних робіт, а саме: Глава 1-9: + Прибуток + Адміністративні + Ризики + Інфляція. Розміщення усіх розділів проектної документації на електронному майданчику є неможливим. Тому додаємо до пояснень позитивний експертний звіт Вінницької філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 16 листопада 2019 року № 02-0203-19.
2. Департамент капітального будівництва ВМР не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Вінницької міської ради. На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Вінницької міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті vmr.gov.ua. На момент оголошення закупівлі, Замовник ще не мав доступу до веб-сайту Вінницької міської ради, тому не мав можливості оприлюднювати обґрунтування, виключно з технічних причин. Слід також зазначити, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі замовником оприлюднюється у власному електронному кабінеті та які відображаються у системі Prozorro.
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, виходячи з вищезазначеного відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Додаткові угоди від 13.11.2020 № 2, від 11.12.2020 № 3, від 22.12.2020 № 4, від 23.12.2020 № 5, від 23.02.2021 № 6, від 05.07.2021 № 7, від 08.09.2021 № 8 до договору від 14.05.2020 № 14/2020 оприлюднювались відповідно до п.11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку із внесенням змін до бюджету Вінницької міської територіальної громади відповідно рішень міської ради в частині збільшення або зменшення асигнувань на здійснення реконструкції об’єкту.
4. З моменту підписання договору підряду від 14.05.2020 № 14/2020 підрядна організація сумлінно виконувала будівельні роботи відповідно умов договору. Відповідно п.4 підрядник повинен був завершити роботи з реконструкції об’єкту до 01.09.2022р. Однак, в зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022р. відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», роботи були призупинені. Враховуючи те, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору, виконання яких настало згідно умов договору і виконання якого стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин, строк виконання робіт по договору підряду було перенесено на невизначений термін.
На теперішній час, на адресу департаменту капітального будівництва міської ради надійшов лист від 13.03.2023 року від підрядної організації з проханням розірвати договір в зв’язку із неможливістю продовжувати роботи з реконструкції із-за суттєвого підвищення цін на будівельні матеріали. В результаті розгляду вказаного листа підписано угоду про розірвання договору від 14.05.2020 № 14/2020, яка оприлюднена на електронному майданчику відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Разом з тим повідомляємо, що на виконання п.2.2.4.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Північного офісу Держаудитслужби на І квартал 2023 року з 23.01.23р. по 03.03.23р. (з можливістю продовження ревізії до 14.04.2023р.) в департаменті капітального будівництва Вінницької міської ради проводиться ревізія фінансово-господарської діяльності Департаменту за період з 01.09.20р. по 31.12.22р. Враховуючи вищевказане, не має можливості надати документи згідно п.п.3,4 даного пояснення, так як вони знаходяться на розгляді у посадових осіб Управління Північного офісу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Рослана" |
19 731 131,86
UAH з ПДВ
|
18 464 252,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Теплоенергетична компанія" |
19 824 514,33
UAH з ПДВ
|
18 464 252,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олеріт" |
21 040 746,00
UAH з ПДВ
|
18 464 252,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
23 994 536,00
UAH з ПДВ
|
19 290 953,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
22 496 595,20
UAH з ПДВ
|
22 496 595,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Рослана" #31950566 |
Відхилено |
18 464 252,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:17
|
ТОВ "Теплоенергетична компанія" #34422155 |
Переможець |
18 464 252,34
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
договір про розірвання.PDF | укладений |
14 березня 2023 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 08:43
|
додаткова №8 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2021 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 12:06
|
Додаткова угода №7.PDF | зміни до договору |
07 липня 2021 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 15:45
|
додаткова №6 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 17:28
|
додаткова №5 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 18:03
|
додаткова №4 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 17:13
|
додаткова №3 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:13
|
додаткова №2 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 09:44
|
додаткова _1 ПДЮ.PDF | зміни до договору |
21 травня 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 17:51
|
договір ПДЮ.PDF | укладений |
14 травня 2020 17:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 травня 2020 — 01 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
5 758 313,00
UAH (в тому числі ПДВ 959 718,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливість продовження робіт у зв'язку із введенням військового стану та суттєвим підвищенням цін на будівельні матеріали |