Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення систем контролю вібраційного стану енергоблоку ст. №2 ТЕЦ-6
Очікувана вартість
15 735 780,00 UAH
UA-2020-03-19-001196-c a039a502ae9149faa522bb762cefd46f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 15:52
Очікувана вартість: 15 735 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 357,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78678 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення систем контролю вібраційного стану енергоблоку ст. №2 ТЕЦ-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перерахування попередньої оплати (авансу) здійснюється протягом 15 банківських днів від дня отримання Замовником відповідного рахунку-фактури та підписання Сторонами цього Договору в розмірі до 25% від загальної ціни Договору. Підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами ( копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання Підрядником у встановлений Договором строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 14 відсотків річних, в такому випадку Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу Замовника у повному обсязі протягом 5 (п’яти) календарних днів після направлення Замовником такої вимоги Підряднику. Аванс 15 Банківські 25
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати у термін _45_ календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3). Пiсляоплата 45 Календарні 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 17:17
ТД_ВТ_4531Технічне переоснащення.doc
19 березня 2020 17:17
95.imd
19 березня 2020 17:17
94.imd
19 березня 2020 17:17
Оголошення 4531Технічне переоснащення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000031 ● 5ceca74182374f74abd466ecfa4b7180
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-03-19-001196-c 19.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-03 15:17:05

Заперечення до висновку

Вкладено файл

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду.
Дата публікації: 14 липня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" 14 801 134,70
UAH з ПДВ
14 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМЕРСОН" 15 100 268,35
UAH з ПДВ
14 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 09:14
Черга2.imd
06 квітня 2020 09:14
Черга1.imd
06 квітня 2020 09:14
Технічна док-ція.rar
06 квітня 2020 09:14
Субпідряд.pdf
06 квітня 2020 09:14
Статут (нов.ред.).pdf
06 квітня 2020 09:14
Список працівників.pdf
06 квітня 2020 09:14
Мат. база.pdf
06 квітня 2020 09:14
Ліцензія будівництво.pdf
06 квітня 2020 09:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 квітня 2020 09:14
Кошториси 2-га черга.pdf
06 квітня 2020 09:14
Кошториси 1-ша черга.pdf
06 квітня 2020 09:14
Комерційна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 09:14
Згода з договором.pdf
06 квітня 2020 09:14
Дозвіл на роботи ПН.pdf
06 квітня 2020 09:14
Відсутність обмежень.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 16:04
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:02
Податкова.pdf
14 квітня 2020 16:02
Дов.про несудимість.pdf
14 квітня 2020 16:02
Ст.17.pdf
14 квітня 2020 16:02
75.imd
14 квітня 2020 16:02
ДЦ_after bid.pdf
05 квітня 2020 21:47
Електронний підпис
05 квітня 2020 21:46
5.3_Сертификати.pdf
05 квітня 2020 21:46
5.2_Ovation.pdf
05 квітня 2020 21:46
5.1_Технічна пропозиція.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.9_Субчики.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.8_Санкції.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.6_Ст.17.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.5_Практ.допомога.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.4_МТБ.pdf
05 квітня 2020 21:46
4.3_Персонал.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.6_Ліцензія.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.5_Повн.виробників.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.4_Повноваження Мазура.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.3_ПДВ_витяг.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.3_ВитягПДВ.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.2_ВитягЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.1_Статут.pdf
05 квітня 2020 21:46
3.0_Загальна_інформація.pdf
05 квітня 2020 21:46
NBU_license.pdf.p7s.p7s
05 квітня 2020 21:46
5200920001.pdf.p7s.p7s
05 квітня 2020 21:46
75.imd
05 квітня 2020 21:46
ДЦ.pdf
05 квітня 2020 21:46
PWS-FY20-06.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМЕРСОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"
#38781431
Відхилено 14 399 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМЕРСОН"
#36469415
Переможець 14 400 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМЕРСОН"
#36469415
14 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 16:54
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:30
Додаткова угода №3 від 13.12.2021 ТОВ ЕМЕРСОН до договору №462 КТЕЦ-20.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 11:14
Додаткова угода №2 до Договору №462-КТЕЦ-20 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 18:24
Ду №1 від 10.12.2020 до договору №462 КТЕЦ-20 ТОВ ЕМЕРСОН (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 20:37
Договір № 462КТЕЦ-20 від 04.05.2020 ТОВ ЕМЕРСОН.pdf укладений
06 травня 2020 20:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 року), керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 462/КТЕЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 462/КТЕЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) та керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 462/КТЕЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 13 019 305,90
UAH (в тому числі ПДВ 2 169 884,32 UAH)