Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 13:30 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 3 063 597,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 11:04 |
Роз_яснення до документації.docx | |
24 березня 2020 11:04 |
ТД_Олива_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_24.03.2020.docx |
24 березня 2020 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2020 11:04 |
Роз_яснення до документації.docx
|
|||
24 березня 2020 11:04 |
ТД_Олива_торги_НОВА_РЕДАКЦІЯ_24.03.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відповідно додатку 10 "Перелік та кількість товару. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, до яких можуть бути подані тендерні пропозиції." Олива гідравлічна ISO Т 46* вимога - Результати випробувань TOST на окислювальну стабільність, години ASTM D 943, не менше: 5000" .
Надаємо вам посилання на роз’яснення щодо випробувань TOST – http://en.oelcheck.com/wiki/TOST-TEST та частковий переклад:
Тест на старіння TOST (Тест на стабільність турбінного масла) викладено в EN ISO 4263. Він використовується для визначення характеристик старіння турбінних, трансмісійних та гідравлічних масел, а також ДФУ і синтетичних рідин. Існує ризик старіння масла при одночасному утворенні осаду і лакових відкладень в мастильних матеріалах і гідравлічних рідинах, які використовуються протягом тривалого терміну експлуатації, що становить кілька тисяч годин. Тест TOST імітує тривалий термін служби з надзвичайно тривалим часом тестування 2000 годин і більше. Тому тест дуже важливий при розробці масла.
Виходячи з викладеного вище – вважаємо що тендерна документація не потребує внесення змін.
Запитання: «На основании каких технических требований и нормативных документов указывается требование по содержанию сульфатной зольности не более 1,3%?»
відповідно додатку 10 "Перелік та кількість товару. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, до яких можуть бути подані тендерні пропозиції." «Зольність сульфатна, %: не більше 1,3" .
Такі вимоги встановлені специфікаціями Caterpillar ECF-2, ECF-1-A, оскільки нашим підприємством експлуатується спеціальна техніка на якій попарно встановлені двигуни виробництва фірми Caterpillar та експлуатуються двигуни ряду інших зарубіжних виробників.
Виходячи з викладеного вище – вважаємо, що вимога «Зольність сульфатна, %: не більше 1,3" не суперечить технічним вимогам позиції № 3 « Олива моторна (масло) SAE 15W40, тому тендерна документація не потребує внесення змін.
Вимоги про усунення порушення
Ми, згідно умов тендерних торгів, до 5 днів очікували офіційного оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, або зауважень щодо представлених нами документів. Зауваження ми усунули б в лічені години, без всякого сумніву. Однак, сьогодні 10.04.2020р, на майданчику Смарттендер сповіщено протоколом розгляду тендерних пропозицій № 166/20-ТК від 09.04.2020р, що ТОВ "Араз Оіл" відхилено через невідповідність умовам тендерної документації. При тому без будь-яких пояснень або посилань.
Ми здивовані цим, а також безвідповідальністю у виконанні прийнятих рішень в АТ "Укрзалізниця". Маємо на увазі протокольно прийняте рішення від 19.11.2019 р. на розширеній нараді служб матеріально технічного забезпечення і керівників тендерних комітетів АТ "Укрзалізниця" з представниками вітчизняних та зарубіжних постачальників матеріальних ресурсів. Нарада проводилася при директорові департаменту категорійного управління АТ "Укрзалізниця - Стельмах Неллі Григорівні. Учасникам наради було доведено, що з 1 квітня 2020 року в процедурі тендерних торгів буде присутнє обов'язкове ознайомлення переможця за результатами аукціону, з зауваженнями по представленій на тендер документації та надано один день для їх усунення. У нашому випадку ця подія відсутня.
Просимо взяти до відома нашу заяву, визнати не чинною інформацію від 10.04.2020р на майданчику Смарттендер про дискваліфікацію ТОВ "Араз Оіл", та ознайомити нас із зауваженнями і надати можливість усунути недоліки протягом одного дня.
З повагою,
Бабаєв С.М. - Директор ТОВ"Араз Оіл"
Тендерну пропозицію ТОВ "Араз Оіл" було відхилено з причини не відповідності її тендерній документації (далі – ТД).
Згідно п. 6 Додатку №1 ТД довідки (ок) обслуговуючого(их) банку (ів) про наявність рахунку (ів) та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, повинні бути видана (і) не раніше ніж за 15 днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально). Учасник надав Довідку про відкриття рахунку датовану 17.03.2020, що є раніше ніж 15 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно п. 2 Додатку №1 ТД учасником повинна бути надана кольорова скан-копія оригіналу або нотаріально завіреної копії чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). Учасник ТОВ "Араз Оіл" не виконав вимог ТД.
Згідно п. 3 Додатку №1 ТД учасник повинен підтвердити статус платника податків: - для платників податку на додану вартість – кольорова скан-копія витягу (виписки) з реєстру платників ПДВ (оригінал або копія завірена нотаріально), або кольорова скан-копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал або копія завірена нотаріально) (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.). Учасник ТОВ "Араз Оіл"не виконав жодної вимоги ТД.
Згідно п. 3.7.2.1. ТД якщо запропонована продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) (які саме перелічено в ТД) технічних умов (ТУ) завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ. Учасник торгів ТОВ "Араз Оіл" в довідці «Дані на товар» зазначив ТУ 1403415131.002-2018, але вимог п. 3.7.2.1. ТД не виконав.
Також, замовник не побачив у тендерній пропозиції ТОВ "Араз Оіл" документів, які вимагались згідно вимог Додатку №10 ТД, а саме:
«Специфікації/(допуски): – постачальник має надати, завірені власною печаткою, оригінали або копії дозволів (листів) від виробників: двигунів, обладнання, вузлів, агрегатів – які засвідчують, що запропонована продукція (мастило) відповідає критеріям якості та рекомендована до використання при експлуатації(двигунів, гідравлічного обладнання, тощо).»
При розгляді тендерної пропозиції було виявлено і інші зауваження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000030 ● e6e8e3325e544d7d8dbcf0886520c8a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 20:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 №260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
24 UA-2020-03-19-001184-b 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-28 16:57:05
Звернення
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-03-19-001184-b.
Планом закупівлі, що оприлюднено в електронній базі закупівель (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-17-000419-b) попередньо передбачалась закупівля на 6406 675,40 грн. (джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)), але в зв’язку зі скрутним фінансовим становищем АТ «Укрзалізниця» та гострою необхідністю на придбання інших ТМЦ, робіт та послуг Замовником було прийнято рішення проводити закупівлю на 3 063 597,6 грн, що не перевищує план закупівель на 2020 рік та не забороняється законодавством та нормативними документами України.
Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також, на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації.
Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі.
Замовник наголошує, що вимога по наданню учасником торгів сертифікату дистриб’ютора, наведена у пункті 3.7. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, тому документ «Сертификат дистрибьютора Petronas.pdf» наданий у своїй пропозиції учасником торгів є технічний документ і згідно вимог пункту 1.7 розділу 1, як проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Виходячи з вищенаведеного Замовник не може прийняти повністю зауваження по проведеному моніторингу. Виявлені моніторингом правомірні зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-03-19-001184-b. Планом закупівлі, що оприлюднено в електронній базі закупівель (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-17-000419-b) попередньо передбачалась закупівля на 6406 675,40 грн. (джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)), але в зв’язку зі скрутним фінансовим становищем АТ «Укрзалізниця» та гострою необхідністю на придбання інших ТМЦ, робіт та послуг Замовником було прийнято рішення проводити закупівлю на 3 063 597,6 грн, що не перевищує план закупівель на 2020 рік та не забороняється законодавством та нормативними документами України. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також, на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Замовник наголошує, що вимога по наданню учасником торгів сертифікату дистриб’ютора, наведена у пункті 3.7. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, тому документ «Сертификат дистрибьютора Petronas.pdf» наданий у своїй пропозиції учасником торгів є технічний документ і згідно вимог пункту 1.7 розділу 1, як проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Виходячи з вищенаведеного Замовник не може прийняти повністю зауваження по проведеному моніторингу. Виявлені моніторингом правомірні зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
2020-12-28 16:58:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" #40828361 |
Відхилено |
2 674 800,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 14:57
|
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" #40761026 |
Переможець |
2 937 404,40
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 21:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:27
|
ду 1 20070.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:21
|
ду 1 20070.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 17:42
|
20070.pdf | укладений |
28 квітня 2020 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-20070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |