Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі свіжі, І категорії
Очікувана вартість
224 358,00 UAH
UA-2020-03-19-000826-b c6f3c35f048a45ad9497f647eee15eb8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:15
Очікувана вартість: 224 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 121,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112179 шт
Яйця курячі свіжі, І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, згідно дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (за фактом постачання товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. Замовник після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника вартість поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 10:51
ТД-2020 Яйця курячі-УОСМС -4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000050 ● 4b4897c38256423facd3f175d7b371ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2020 Одеса № 102
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 13.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2020-03-19-000826-b 19.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 16:31:13

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі свіжі, І категорії)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-19-000826-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Короїд Юрія Петровича (далі – ФОП Короїд Ю.П.) умовам підпункту 1.1 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано аналогічний договір про закупівлю товарів за державні кошти від 25.02.2019 № 75 без додаткових угод від 28.12.2019 № 2 та від 08.01.2020 № 3, які розміщені на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель (оголошення за номером ID: UA-2019-01-22-001148-c), при цьому обов’язковість їх надання передбачена вимогами ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано договір на виконання робіт по профілактичній дезінфекції від 08.01.2020 № 8 не у повному обсязі, а саме відсутні пам’ятки, які є його невід’ємною частиною відповідно до п. 4.2 розділу 4 вказаного договору?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.1 та 12. 2 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано договір на виконання робіт з дератизації, дезінфекції від 06.02.2020 № 32 не у повному обсязі, а саме відсутні пам’ятки, які є його невід’ємною частиною відповідно до п. 4.2 розділу 4 вказаного договору та про які йдеться у п. 10.2 розділу 10 як Додаток 1 та Додаток 2 вказаного договору?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.4 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не надано акт виконаних робіт (наданих послуг) на проведення дезінфекції автотранспорту MERSEDES-BENZ 518 CDI за березень, про який йдеться у довідці від 01.04.2020 № 150 (акти виконаних робіт(наданих послуг) на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання, повинні бути за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника (03.04.2020))?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-16 16:38:33

Відповідь на запит про надання пояснень по моніторингу

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. пропозиція, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації . 10.04.2020р. тендерним комітетом Управління було детально розглянуто пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон)та наявність підстав, зазначених у ст. 17 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця закупівлі ФОП Короїд Ю.П. та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом.

1.Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Короїд Юрія Петровича (далі – ФОП Короїд Ю.П.) умовам підпункту 1.1 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано аналогічний договір про закупівлю товарів за державні кошти від 25.02.2019 № 75 без додаткових угод від 28.12.2019 № 2 та від 08.01.2020 № 3, які розміщені на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель (оголошення за номером ID: UA-2019-01-22-001148-c), при цьому обов’язковість їх надання передбачена вимогами ТД?
На виконання вимог пп.1.1 п3 таб.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі пропозиції надано договір від 25.02.2019р. №75 з додатковою угодою №1 до договору від 02.09.2019р., що підтверджує головну вимогу, а саме досвід виконання аналогічного договору з постачання продуктів харчування , які потребують особливих умов зберігання. Керуючись пп.3 п.2 розділу 5 Тендерної документації, наданий аналогічний договір був перевірений Тендерним комітетом на вебсайті Уповноваженого органу з питань закупівель (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-22-001148-c) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-22-001148-c, та було встановлено факт ненадання додаткових угод від 28.12.2019 № 2 та від 08.01.2020 № 3. У зв’язку з тим, що даний договір та вся інформація по договору міститься у вільному доступі на вебпорталі Уповноваженого органу, а учасник у складі пропозиції виконав головну вимогу тендерної документації та надав аналогічний договір, ненадання додаткових угод від 28.12.2019 № 2 та від 08.01.2020 № 3 рішенням тендерного комітету від 10.04.2020р. дану помилку було віднесено до формальної (несуттєвої) помилки, так як дана помилка не спотворює інформацію, яка вимагалась для надання. ( керуючись пп.5 п.2 розділу 5 тендерної документації: «За наявності формальних помилок тендерна пропозиція Учасника не буде відхилятись..»)

2.Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано договір на виконання робіт по профілактичній дезінфекції від 08.01.2020 № 8 не у повному обсязі, а саме відсутні пам’ятки, які є його невід’ємною частиною відповідно до п. 4.2 розділу 4 вказаного договору.
На виконання вимог пункту 12.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного впродовж 2020 р. а саме: договір від 08.01.2020р.№8 дійсний до 31.12.2020р. Учасником ФОП Короїд Ю.П. було виконано вимогу та надано договір, керуючись тим, що в тендерній документації Замовника не вимагалось надання до Договору додаткових угод та додатків, а лише зазначалось, що документи повинні бути чинними на період проведення закупівлі, учасник виконав дану вимогу. У зв’язку з чим рішенням тендерного комітету від 10.04.2020р. факт відсутності пам’ятки, було віднесено до формальної (несуттєвої ) помилки, як така, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, адже в складі пропозиції надано сам договір на виконання робіт з профілактичної дезінфекції автотранспорту дійсний впродовж 2020 року, що підтверджує взяті на себе зобов’язання сторін стосовно надання послуг з дезінфекції.

3.Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.1 та 12. 2 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано договір на виконання робіт з дератизації, дезінфекції від 06.02.2020 № 32 не у повному обсязі, а саме відсутні пам’ятки, які є його невід’ємною частиною відповідно до п. 4.2 розділу 4 вказаного договору та про які йдеться у п. 10.2 розділу 10 як Додаток 1 та Додаток 2 вказаного договору?
На виконання вимог пункту 12.1 та 12.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту та дезінфекції та дератизації складу , дійсного впродовж 2020 р. а саме: договір від 06.02.2020р.№32 дійсний до 31.12.2020р. Учасником ФОП Короїд Ю.П. було виконано вимогу та надано договір, керуючись тим, що в тендерній документації Замовника не вимагалось надання до Договору додаткових угод та додатків, а лише зазначалось, що документи повинні бути чинними на період проведення закупівлі, учасником було виконано дану вимогу. Дані пам’ятки не є суттєвими для Замовника, адже Замовника цікавить чинний договір на проведення даних видів робіт.
У зв’язку з чим рішенням тендерного комітету від 10.04.2020р. факт відсутності пам’яток, було віднесено до формальної (несуттєвої ) помилки, як така, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, адже в складі пропозиції надано сам договір на виконання робіт з дератизації,дезінфекції дійсний впродовж 2020 року , що підтверджує взяті на себе зобов’язання сторін стосовно надання послуг з дезінфекції та дератизації.

4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Короїд Ю.П. умовам пункту 12.4 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не надано акт виконаних робіт (наданих послуг) на проведення дезінфекції автотранспорту MERSEDES-BENZ 518 CDI за березень, про який йдеться у довідці від 01.04.2020 № 150 (акти виконаних робіт(наданих послуг) на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання, повинні бути за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника (03.04.2020))?
Згідно довідки від 01.04.2020р.№150 про наявність матеріально-технічної бази, ФОП Короїд Ю.П. зазначає про наявність 2 (двох) автомобілів для перевезення продуктів харчування, а саме Mercedes-Benz 518 державний номер ВН0270ІІ та Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI державний номер ВН2110КВ. На виконання вимог пп3.п1. табл..1 додатка 1 до Тендерної документації, учасник надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. При розгляді свідоцтв, тендерним комітетом 10.04.2020р. було встановлено, що в свідоцтві №САК827982 на автомобіль Mercedes-Benz 518 тип автомобіля зазначено вантажний фургон, у зв’язку з чим даний автомобіль не може бути задіяний для постачання продуктів харчування тваринного походження, що потребують особливих умов для перевезення предмету закупівлі. Також у складі пропозиції надано свідоцтво СХЕ783117 на автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI тип автомобіля спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон-рефрижиратор, що відповідає вимогам для перевезення продукції тваринного походження та буде задіяний для перевезення предмету закупівлі. У зв’язку чим при розгляді пропозиції ФОП Корїд Ю.П .акти виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту Mercedes-Benz 518 державний номер ВН0270ІІ, не розглядались тендерним комітетом, так як даний автомобіль не підходить для перевезення предмету закіпівлі, адже предмет закупівлі потребує особливих умов перевезення з дотриманням температурного режиму. До розгляду тендерним комітетом брався автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI державний номер ВН2110КВ, так як він згідно свідоцтва є спеціалізованим –фургоном рефрижератором, що підходить для перевезення предмету закупівлі дотримуючись спеціального температурного режиму для товару.
Відповідність п.12.4 Додатку2 тендерної документації , преревірялась на наявність актів виконаних робіт (наданих послуг) на проведення дезінфекції автотранспорту, який буду задіяний для постачання, а саме спеціалізованого фургону-рефрижератора Mercedes-Benz Sprinter 319 CDI державний номер ВН2110КВ, у складі пропозиції учасником надано акти виконаних робіт(наданих) послуг на зазначений автомобіль за 07.02.2020р.; 17.02.2020р.; 28.02.2020р.; 02.03.2020р.; 13.03.2020р.;23.03.2020р. та 01.04.2020р., що повністю відповідає встановленим вимогам п.12.4 Додатку 2 до ТД.
Рішенням тендерного комітету від 10.04.2020р. ФОП Короїд Ю.П., було визначено переможцем закупівлі та було прийнято рішення про намір укласти договір. В своїх діях тендерний комітет керувався основним принципом здійснення закупівель, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальною економією та ефективністю від закупівлі, бажанням заощадити бюджетні кошти та недопустити зриву процесу харчування та невиконання норм у зв’язку з несвоєчасним укладанням договору. Організація харчування у навчальних закладах, підпорядкованих Управлінню - безперервний процес надання послуг.
Дана процедура закупівлі була оголошена вже вчетверте за рік. Перша процедура закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-14-002467-c, була оголошена 14.01.2020р. та не відбулась, керуючись п.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі", у зв"язу з поданням до участі в закупівлі менше двох тендерних пропозиції. . Процедура закупівлі була оголошена вдруге, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-001422-a, була оголошена 30.01.2020р. та торги були відмінені, керуючись п.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі"у разі відхилення всіх тендерних пропозиції. Процедура закупівлі була оголошена втретє Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-02-000801-c була оголошена 02.03.2020р. та не відбулась, керуючись п.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі", у зв"язу з поданням до участі в закупівлі менше двох тендерних пропозиції.
Тендерний комітет прийняв колегіально рішення про визначення учасника переможцем закупівлі. Ціни надані в ціновій пропозиції ФОП Короїд Ю.П. не перевищували середньостатистичні ціни по країні на предмет закупівлі. Економія від проведеної закупівлі складає 4 487,16грн, тим самим будуть заощаджені та збережені кошти місцевого бюджету м.Білгород-Дністровського.
Протокол засідання тендерного комітету від 10.04.2020р. додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено.Торги відмінено.

2020-04-18 12:40:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-04-21 16:28:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Короїд Ю.П. 219 870,84
UAH з ПДВ
219 870,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скалозуб Р.О. 223 236,21
UAH з ПДВ
223 236,21
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Короїд Ю.П.

ФОП Скалозуб Р.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Короїд Ю.П.
#2433601451
Рішення скасоване 219 870,84
UAH з ПДВ
18 квітня 2020 11:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Скалозуб Р.О.
#3298210896
Очікує рішення 223 236,21
UAH з ПДВ
18 квітня 2020 11:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Короїд Ю.П.
#2433601451
Відхилено 219 870,84
UAH з ПДВ
18 квітня 2020 11:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Короїд Ю.П. #2433601451

№ рішення у справі

65/38-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Скалозуб Р.О. #3298210896

№ рішення у справі

65/38-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Короїд Ю.П. #2433601451

№ рішення у справі

65/38-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2020 11:33
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі: Яйця курячі свіжі, І категорії (Код ДК 021-2015 (CPV): 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція).Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-19-000826-b.керуючись п.1 ст.31 Закону, у разі відхилення всіх тендерних пропозицій