Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція групи вбудованих нежитлових приміщень будинку № 113 прим.40 по вул. Зріні Ілони в м. Мукачево
Очікувана вартість
543 352,00 UAH
UA-2020-03-19-000678-b 7e026741cd294aacaa6931244bd33ab3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція групи вбудованих нежитлових приміщень будинку № 113 прим.40 по вул. Зріні Ілони в м. Мукачево
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Зріні Ілони буд № 113 прим. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з моменту укладення цього договору та отримання оригіналу рахунку Підрядника на оплату авансу, надає Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості обсягу робіт за цим Договором Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною Пiсляоплата 7 Банківські 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання документу відповідності закінченого об’єкта. Пiсляоплата 7 Банківські 5

Тендерна документація

19 березня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОРИН ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
#2234103297
Переможець 476 600,00
UAH
19 березня 2020 10:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:33
договір 65.pdf укладений
19 березня 2020 10:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція групи вбудованих нежитлових приміщень будинку № 113 прим.40 по вул. Зріні Ілони в м. Мукачево 1 роботи 476 600,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 30 травня 2020
Сума оплати за договором: 476 600,00
UAH