Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Очікувана вартість
1 001 774,00 UAH
UA-2020-03-19-000074-b 0656166d1c4642aca7d3eba3807dabec
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Киця

+380667021619
+380667445548
+380970873507
osvita.ukotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43115326
Місцезнаходження: 52723, Україна , Дніпропетровська обл., Петропавлівський р-н, с. Троїцьке, вул. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Вікторія Киця
+380667021619,+380667445548,+380970873507
osvita.ukotg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 08:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:48
Очікувана вартість: 1 001 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 008,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30053.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 08:31
ТД та додатки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 20 березня 2020 15:19
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:10
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Повідомляємо, що поставка паливних гранул (пелет) з агросировини (лушпиння соняшника) розпочнеться з початком опалювального сезону 2020-2021р.р., а саме після 15.10.2020 року. Наразі графіку поставки не має оскільки ще не відомі які будуть залишки паливних гранул (пелет) з агросировини (лушпиння соняшника) після закінчення опалювального сезону 2019-2020р.р. Що стосується партії товару, то це залежить від здатності складських приміщень вмістити в себе товар і коливається в межах від 5 до 14 тонн в залежності від типу складського приміщення у закладах освіти. Що стосується кількості поставок товару на місяць, то це залежить виключно від погодних умов в період опалювального сезону та здатності складських приміщень розмістити в себе паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника). Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
загальні питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:17
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:52
Не зрозумілі вимоги Замовника викладені в п. 9 додатку 3 до тендерної документації. Що саме потрібно надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань чи паспорт якості на товар видані на ім`я учасника торгів не раніше трьох місяців відносно дати виходу оголошення про початок процедури закупівлі. Умова надання паспорту якості та протоколу випробувань виданих на ім`я учасника торгів не раніше трьох місяців відносно дати виходу оголошення є взагалі дискримінаційною з огляду на строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення, що передбачено п. 10 додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 9 Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар видані на ім’я учасника торгів не раніше ніж за 3 місяці відносно дати виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі із зазначенням показників згідно пункту 6 Розділу 3 цієї Документації. Дана вимога не є дискримінаційною оскільки стосується всіх потенційних Учасників торгів. Також з вашого запитання не зрозуміло чому Ви не можете надати ці документи, видані не раніше ніж за 3 місяці відносно дати виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі.
загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:19
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:50
2. Що мається на увазі на увазі під вимогою викладеною в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації про обгрунтування відповідності складу (складського майданчика) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки, яким саме нормам чинного Законодавства? На предмет зберігання чого та яким нормам повинні відповідати склад або складське приміщення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасники повинні надати у вигляді листа у довільній формі обґрунтування відповідності складу (складського майданчику) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки (з посиланням на норми чинного законодавства України). Предметом закупівлі за даними торгами є паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника), таким чином Учасники повинні підтвердити відповідності складу (складського майданчику) вимогам чинного законодавства, в тому числі в частині пожежної безпеки, під час зберігання та/або виробництва предмету закупівлі.
Загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:46
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:51
3. Не зрозуміла вимога щодо документального підтвердження у Учасника вантажо-розвантажувальної техніки та вантажних автомобілів викладена в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації. З неї можна зрозуміти що наявність одного автомобіля та вантажо-розвантажувального механізму або машини може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. З огляду на на об’єм поставок не більше 10 тон по кожному закладу один раз на місяць, яка зазначена в п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації ця умова містить ознаки дискримінації для підприємств та ФОП які мають в наявності лише один транспортний засіб та вантажо-розвантажувальний механізм, або машину. І взагалі вантажо-розвантажувальні роботи в таких об`ємах можна провести без залучення будь-яких спеціальних пристроїв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином дана вимога Замовника повністю відповідає положенням Закону.
загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:47
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:51
4. Згідно вимог викладених в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації не зрозуміло, що саме потрібно надати в складі тендерної пропозиції, копію технічного паспорту на вагове обладнання або копію настанови з експлуатації, чи обидва цих документи
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено, що Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання та/або копію настанови з експлуатації. Читайте, будь ласка, уважно тендерну документацію.
загальні питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:48
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:53
5. Вимога викладена в п. 4.1. Додатку 2 до тендерної Документації, згідно якої вимагається надання інформації про повне виконання аналогічних договорів в 2019-2020 за результатами виключно конкурсного відбору не зрозуміла і дискримінаційна. По перше, не зрозуміло, що мається на увазі під терміном «конкурсний відбір», по – друге, АМКУ своїм рішенням по тендерній закупівлі UA 2019-0904001931b визнав такі вимоги проти законними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 4.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасники повинні довідку в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів, укладених у 2019-2020 роках за результатами конкурсного відбору або інформація про які знаходиться у публічному доступі. Що стосується закупівлі на яку Ви посилаєтеся, а саме UA-2019-09-04-001931-b, то в даній процедурі закупівлі "аналогічним вважається договір на постачання товару за ідентичним кодом ДК до бюджетних установ". Саме така редакція даної вимоги була предметом розгляду Колегії АМКУ. Наша тендерна документація не містить таке обмеження. Читайте, будь ласка, уважно тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000074-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Ковальський Василь Романович, Код ЄДРПОУ:3056221959
Дата подання: 22 квітня 2020 16:39
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
1. Скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області від 13.04.2020 про визнання переможцем Процедури закупівлі учасника ФОП Крючков А.Г. та намір укладення з ним договору, висвітлене в протоколі від 13.04.2020 № 46. 2. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняти рішення, згідно з якими тендерну пропозицію ФОП Крючков А.Г. відхилити. 3. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області відмінити процедуру закупівлі на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2020 20:25
Рішення від 27.04.2020 №7949.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 20:25
Рішення від 14.05.2020 №9416.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 20:35

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 16:39
Скарга
22 квітня 2020 16:39
Платіжне доручення
22 квітня 2020 16:39
Рішення № 12757
22 квітня 2020 16:39
Рішення № 7701
22 квітня 2020 16:39
Перевірка підпису
22 квітня 2020 16:39
Скарга у форматі docx

Документи подані замовником

08 травня 2020 10:26
Пояснення до АМКУ.doc
08 травня 2020 10:26
відповід на АМКУ.pdf
08 травня 2020 10:26
Відповідь ПриватБанк.pdf

Документи Органу Оскарження

27 квітня 2020 20:25
Рішення від 27.04.2020 №7949.pdf
19 травня 2020 20:35
Рішення від 14.05.2020 №9416.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ" 775 000,00
UAH з ПДВ
387 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович 625 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гавриленко Олена Євгенівна 1 001 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальський Василь Романович 800 000,00
UAH з ПДВ
749 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 13:30
Електронний підпис
30 березня 2020 13:30
Документация.pdf
30 березня 2020 13:30
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 09:38
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:31
ВИПИСКА.PDF

Публічні документи

02 квітня 2020 18:30
Документи.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 13:02
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:01
Ліцензія.rar
03 квітня 2020 12:56
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:50
Реєстр документів.PDF
03 квітня 2020 12:50
Довідки 3.PDF
03 квітня 2020 12:50
Довідки 2.PDF
03 квітня 2020 12:50
Довіреність.PDF
03 квітня 2020 12:50
Витяг єдиний податок.PDF
03 квітня 2020 10:37
сфера НААУ 2019-1.rar
03 квітня 2020 10:37
атестат акр НААУ 2019.pdf
03 квітня 2020 10:37
Паспорт якості.pdf
03 квітня 2020 10:37
Протокол випробувань.pdf
02 квітня 2020 22:35
ТГ-200402-3.rar
02 квітня 2020 22:35
Витяг ліцензії.rar
02 квітня 2020 22:35
Лист Ліцензія.rar
02 квітня 2020 22:35
Наказ директор.rar
02 квітня 2020 22:35
Витяг.rar
02 квітня 2020 22:35
Свідоцтво та додаток.rar
02 квітня 2020 22:35
Виписка.rar
02 квітня 2020 22:35
Наванатжувачі.PDF
02 квітня 2020 22:35
Вагове обладнання.PDF
02 квітня 2020 22:35
Автотранспорт.PDF
02 квітня 2020 22:35
ВИТЯГ.pdf
02 квітня 2020 22:35
Виписка.pdf
02 квітня 2020 22:35
Довідки 1.PDF
02 квітня 2020 22:35
Довідки.PDF
02 квітня 2020 22:35
Лист згода на обробку.PDF
02 квітня 2020 22:35
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 квітня 2020 12:45
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:44
Довідки Переможця.pdf
10 квітня 2020 16:58
Пропозиція остаточна.pdf
30 березня 2020 12:18
Електронний підпис
30 березня 2020 12:15
Пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:15
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ"

ФОП Хлістунов Сергій Олександрович

ФОП Гавриленко Олена Євгенівна

ФОП Ковальський Василь Романович

ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ"
#38678095
Відхилено 387 500,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:17
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович
#2737904117
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:23
ФОП Гавриленко Олена Євгенівна
#3151922869
Відхилено 580 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:28
ФОП Ковальський Василь Романович
#3056221959
Відхилено 749 990,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 16:53
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2020 10:12
Коментар щодо відміни: рішення АМКУ № 9416-р/пк-пз від 14.05.2020р., згідно з яким, зобов’язано відділ освіти ВК Української с/р відмінити процедуру закупівлі - Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) (код за ДК 021:2015 –15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій))
Документи:
18 травня 2020 10:12
Електронний підпис
18 травня 2020 10:11
проток відміни.pdf