Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Очікувана вартість
1 001 774,00 UAH
UA-2020-03-19-000074-b ● 0656166d1c4642aca7d3eba3807dabec
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПЕТРОПАВЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43115326 |
Місцезнаходження: | 52723, Україна , Дніпропетровська обл., Петропавлівський р-н, с. Троїцьке, вул. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Вікторія Киця +380667021619,+380667445548,+380970873507 osvita.ukotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 1 001 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 008,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30053.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири
за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
(15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 08:31 |
ТД та додатки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 20 березня 2020 15:19
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:10
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Повідомляємо, що поставка паливних гранул (пелет) з агросировини (лушпиння соняшника) розпочнеться з початком опалювального сезону 2020-2021р.р., а саме після 15.10.2020 року. Наразі графіку поставки не має оскільки ще не відомі які будуть залишки паливних гранул (пелет) з агросировини (лушпиння соняшника) після закінчення опалювального сезону 2019-2020р.р. Що стосується партії товару, то це залежить від здатності складських приміщень вмістити в себе товар і коливається в межах від 5 до 14 тонн в залежності від типу складського приміщення у закладах освіти. Що стосується кількості поставок товару на місяць, то це залежить виключно від погодних умов в період опалювального сезону та здатності складських приміщень розмістити в себе паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника). Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
загальні питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:17
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:52
Не зрозумілі вимоги Замовника викладені в п. 9 додатку 3 до тендерної документації. Що саме потрібно надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань чи паспорт якості на товар видані на ім`я учасника торгів не раніше трьох місяців відносно дати виходу оголошення про початок процедури закупівлі. Умова надання паспорту якості та протоколу випробувань виданих на ім`я учасника торгів не раніше трьох місяців відносно дати виходу оголошення є взагалі дискримінаційною з огляду на строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення, що передбачено п. 10 додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 9 Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено, що Учасник торгів повинен надати протокол випробувань та паспорт якості на товар видані на ім’я учасника торгів не раніше ніж за 3 місяці відносно дати виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі із зазначенням показників згідно пункту 6 Розділу 3 цієї Документації. Дана вимога не є дискримінаційною оскільки стосується всіх потенційних Учасників торгів. Також з вашого запитання не зрозуміло чому Ви не можете надати ці документи, видані не раніше ніж за 3 місяці відносно дати виходу оголошення про початок цієї процедури закупівлі.
загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:19
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:50
2. Що мається на увазі на увазі під вимогою викладеною в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації про обгрунтування відповідності складу (складського майданчика) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки, яким саме нормам чинного Законодавства? На предмет зберігання чого та яким нормам повинні відповідати склад або складське приміщення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасники повинні надати у вигляді листа у довільній формі обґрунтування відповідності складу (складського майданчику) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки (з посиланням на норми чинного законодавства України). Предметом закупівлі за даними торгами є паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника), таким чином Учасники повинні підтвердити відповідності складу (складського майданчику) вимогам чинного законодавства, в тому числі в частині пожежної безпеки, під час зберігання та/або виробництва предмету закупівлі.
Загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:46
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:51
3. Не зрозуміла вимога щодо документального підтвердження у Учасника вантажо-розвантажувальної техніки та вантажних автомобілів викладена в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації. З неї можна зрозуміти що наявність одного автомобіля та вантажо-розвантажувального механізму або машини може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. З огляду на на об’єм поставок не більше 10 тон по кожному закладу один раз на місяць, яка зазначена в п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації ця умова містить ознаки дискримінації для підприємств та ФОП які мають в наявності лише один транспортний засіб та вантажо-розвантажувальний механізм, або машину. І взагалі вантажо-розвантажувальні роботи в таких об`ємах можна провести без залучення будь-яких спеціальних пристроїв.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином дана вимога Замовника повністю відповідає положенням Закону.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином дана вимога Замовника повністю відповідає положенням Закону.
загальне питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:47
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:51
4. Згідно вимог викладених в п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації не зрозуміло, що саме потрібно надати в складі тендерної пропозиції, копію технічного паспорту на вагове обладнання або копію настанови з експлуатації, чи обидва цих документи
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено, що Учасники повинні надати копію документу, що засвідчує дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій повірку даного вагового обладнання, а також копію технічного паспорту на вагове обладнання та/або копію настанови з експлуатації. Читайте, будь ласка, уважно тендерну документацію.
загальні питання
Дата подання: 24 березня 2020 10:48
Дата відповіді: 27 березня 2020 07:53
5. Вимога викладена в п. 4.1. Додатку 2 до тендерної Документації, згідно якої вимагається надання інформації про повне виконання аналогічних договорів в 2019-2020 за результатами виключно конкурсного відбору не зрозуміла і дискримінаційна. По перше, не зрозуміло, що мається на увазі під терміном «конкурсний відбір», по – друге, АМКУ своїм рішенням по тендерній закупівлі UA 2019-0904001931b визнав такі вимоги проти законними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. В п. 4.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасники повинні довідку в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів, укладених у 2019-2020 роках за результатами конкурсного відбору або інформація про які знаходиться у публічному доступі. Що стосується закупівлі на яку Ви посилаєтеся, а саме UA-2019-09-04-001931-b, то в даній процедурі закупівлі "аналогічним вважається договір на постачання товару за ідентичним кодом ДК до бюджетних установ". Саме така редакція даної вимоги була предметом розгляду Колегії АМКУ. Наша тендерна документація не містить таке обмеження. Читайте, будь ласка, уважно тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-19-000074-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Ковальський Василь Романович, Код ЄДРПОУ:3056221959
Дата подання: 22 квітня 2020 16:39
Дата подання: 22 квітня 2020 16:39
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
1. Скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області від 13.04.2020 про визнання переможцем Процедури закупівлі учасника ФОП Крючков А.Г. та намір укладення з ним договору, висвітлене в протоколі від 13.04.2020 № 46.
2. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області прийняти рішення, згідно з якими тендерну пропозицію ФОП Крючков А.Г. відхилити.
3. Зобов’язати тендерний комітет Відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області відмінити процедуру закупівлі на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2020 20:25
Рішення від 27.04.2020 №7949.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 20:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 14. 05.2020 №9416.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 15:16
Рішення від 14.05.2020 №9416.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 20:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ" |
775 000,00
UAH з ПДВ
|
387 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович |
625 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гавриленко Олена Євгенівна |
1 001 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальський Василь Романович |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
749 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ" #38678095 |
Відхилено |
387 500,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:17
|
ФОП Хлістунов Сергій Олександрович #2737904117 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:23
|
ФОП Гавриленко Олена Євгенівна #3151922869 |
Відхилено |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:28
|
ФОП Ковальський Василь Романович #3056221959 |
Відхилено |
749 990,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 16:53
|
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ #2591204894 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 11:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 травня 2020 10:12 |
Коментар щодо відміни: | рішення АМКУ № 9416-р/пк-пз від 14.05.2020р., згідно з яким, зобов’язано відділ освіти ВК Української с/р відмінити процедуру закупівлі - Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) (код за ДК 021:2015 –15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)) |
Документи:
18 травня 2020 10:12
|
Електронний підпис |
18 травня 2020 10:11
|
проток відміни.pdf |