Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
923 320,00 UAH
UA-2020-03-18-002796-a 93779d5c6abd45638fc4d9c682f9ec3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Людмила Іванівна

+380445178384 tenderart@dpcoi.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Арт-Кафе" ДП "ЦОІ"
Код ЄДРПОУ: 41827714
Місцезнаходження: 01034, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Рильський, 8-А
Контактна особа: Руденко Людмила Іванівна
+380445178384
tenderart@dpcoi.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 18:15
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 18:15
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:30
Очікувана вартість: 923 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 616,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20635 кг
овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, Київ, пров. Рильський, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 18:10
ТД овочі на 2020 філія Арт-Кафе 18.03.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-002796-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 15 квітня 2020 15:24
невідповідність вимогам Замовника
Ттендерна пропозиція учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути дискваліфікована:
По-перше: Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або Word або Excel (в залежності від документу) з накладанням ЕЦП або КЕП. Документи скануються у кольоровому вигляді.
Тобто пропозиція учасника повинна містити накладення ЕЦП або КЕП.
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" не містить накладення ЕЦП або КЕП, а тому не відповідає вимогам Замовника.
По-друге: Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, складається з: Інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики щодо предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" у складі пропозиції надає файл назва якого: «додат.2 тех.хар. 001 та додат.2 тех.хар.002» який містить просто скопійований текс із додатку 2 тендерної документації.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «Якість, тара, упаковка повинні відповідати ДСТУ. Товар повинен мати залишковий термін придатності не менше 80 %».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Отже пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.
По-третє: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення поставки товару та виконання умов договору по предмету закупівлі Для документального підтвердження Учасник повинен надати документи, які підтверджують право власності або користування, на власний та/або орендований автотранспорт, яким буде здійснюватись поставка товару.
Учасник повинен надати копію(ї) відповідного/відповідних документу/документів, які засвідчують безпечність перевезення транспортним засобом/засобами запропонованого товару, дійсних на дату подання тендерних пропозицій
У складі пропозиції Учасника відсутні документи які підтверджують право власності або користування, на власний та/або орендований автотранспорт, яким буде здійснюватись поставка товару.
Також надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення поставки товару та виконання умов договору по предмету закупівлі, не містить інформації про наявний автотранспорт який буде залучений до виконання умов договору.
По-четверте: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для здійснення поставки предмета закупівлі Для документального підтвердження Учасник повинен надати:
–– медичні книжк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2020 18:53
Перш за все, слід звернути увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Тобто, на підставі частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися до замовника з вимогою щодо додаткових роз’яснень виключно стосовно причини відхилення його тендерної пропозиції.
Разом з тим, ФОП Мазаратій Н. І. звернувся з вимогою скасувати рішення Замовника та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ», що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Щодо твердження ФОП Мазаратій Н. І. про те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню, слід зазначити наступне:
1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час подання тендерних пропозицій документи подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Частиною першою статті 25 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Таким чином, ненакладання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» ЕЦП (КЕП) на тендерну пропозицію не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики щодо предмета закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» у надало Інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики щодо предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, у складі пропозиції Учасника надано Гарантійний лист, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» гарантує, що залишковий термін придатності товару на момент поставки на склад Замовника буде становити не менше 80 % від передбаченого ДСТУ строку зберігання даного виду товару.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» надало необхідну інформацію, як вимагалося умовами тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення поставки товару та виконання умов договору по предмету закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» надало у складі своєї пропозиції зазначену Довідку та документи, що підтверджують інформацію, надану у ній (Договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Віолта» від 01.січня 2020 року).
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» підтвердило відповідність своєї пропозиції вимогам частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для здійснення поставки предмета закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» надало у складі своєї пропозиції зазначену Довідку та документи, що підтверджують інформацію, надану у ній. На зазначених у Довідці працівників не поширюється дія Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.05.2007 року № 246.
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГУД ФРУТ» підтвердило відповідність своєї пропозиції вимогам частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 15:24
вимога овочі.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-18-002796-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 17 квітня 2020 16:21
незаконне визначення переможця
18.03.2020 року Філія "Арт-Кафе" ДП "ЦОІ" (Надалі Замовник) було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи 06.04.2020 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" 2. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 3. ТОВ "Руол Стандарт" 4. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 09.04.2020 р. тендерним комітетом року Філія "Арт-Кафе" ДП "ЦОІ" переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Філія "Арт-Кафе" ДП "ЦОІ" в частині дискваліфікації учасника та визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ", а саме:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 14:29
Рішення від 22.04.2020 № 7608 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:28
рішення від 12.05.2020 № 9110.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто. (протокол про скасування рішення про переможця торгів № !6 від 20 травня 2020 року додається)
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2020 15:36

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 16:21
скарга_платіжка.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000011 ● 5f1d4ef6e9bb4b0b8b8515efe6d94d7a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-03-18-002796-a 18.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ" 835 500,00
UAH з ПДВ
747 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 917 317,50
UAH з ПДВ
748 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 913 113,00
UAH з ПДВ
889 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 922 538,40
UAH з ПДВ
922 538,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 17:00
гарант. лист 001.jpg
14 квітня 2020 10:00
Цінова пропоз 001.jpg
14 квітня 2020 10:00
специф2.jpg
14 квітня 2020 10:00
Специф 001.jpg
14 квітня 2020 10:00
дов про корупц 001.jpg
14 квітня 2020 10:00
дов про директора.jpg
14 квітня 2020 10:00
Dovidka_20100642680690942965.pdf
02 квітня 2020 16:01
цінова пропоз 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
специф 002.jpg
02 квітня 2020 16:01
специф 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.5угода 004.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.5угода 003.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.5 угода002.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.5 угода 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.4 відсу.підстав001.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.2 тех.хар.002.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.2 тех.хар. 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
гарант лист 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
додат.6 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
пасп 002.jpg
02 квітня 2020 16:01
пасп 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір2,стр4.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір2, стр3.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір2, стр2.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір2, стр1.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір1,стр3.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір1, стр2.jpg
02 квітня 2020 16:01
Договір1,стр1.jpg
02 квітня 2020 16:01
вру4 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
вру3 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
вру2 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
вру1 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
дов.про аналог.угоди.jpg
02 квітня 2020 16:01
наказ Приходько 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
наказ Ілушко 001.jpg
02 квітня 2020 16:01
выписка 2.jpg
02 квітня 2020 16:01
выписка 1.jpg
02 квітня 2020 16:01
протокол2.jpg
02 квітня 2020 16:01
протокол1.jpg
02 квітня 2020 16:01
наказ директор.JPG
02 квітня 2020 16:01
Дог. Віолта 003.jpg
02 квітня 2020 16:01
Дог. Віолта 002.jpg
02 квітня 2020 16:00
Дог. Віолта 001.jpg
02 квітня 2020 16:00
довідка м.тех.базу.jpg
02 квітня 2020 16:00
св.пдв.jpg
02 квітня 2020 16:00
Статут ГФ.rar

Публічні документи

21 травня 2020 15:38
Електронний підпис
21 травня 2020 15:38
переможець.rar
03 квітня 2020 11:36
Електронний підпис
03 квітня 2020 11:36
яякість.pdf
03 квітня 2020 11:36
цінова.pdf
03 квітня 2020 11:36
технічка овочі.pdf
03 квітня 2020 11:36
проект договору.pdf
03 квітня 2020 11:36
додаток 4.pdf
03 квітня 2020 11:36
довкілля.pdf
03 квітня 2020 11:36
довідка працівники.pdf
03 квітня 2020 11:36
довідка аналогічний.pdf
03 квітня 2020 11:35
9. про підпис.pdf
03 квітня 2020 11:35
8. пояснення установчі.pdf
03 квітня 2020 11:35
7. ліцензування.pdf
03 квітня 2020 11:35
6. повноваження.pdf
03 квітня 2020 11:35
42. довідка сан обробка.jpg
03 квітня 2020 11:35
25. потужності.pdf
03 квітня 2020 11:35
2. ст 17.pdf
03 квітня 2020 11:35
19. оренда МАН.pdf
03 квітня 2020 11:35
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
03 квітня 2020 11:35
15. довідка мат база.pdf
03 квітня 2020 11:35
14. про юр осіб.pdf
03 квітня 2020 11:35
13. код оригінал.jpg
03 квітня 2020 11:35
12. установчі оригінал.pdf
03 квітня 2020 11:35
10. зразок підпису.jpg

Публічні документи

30 березня 2020 16:48
Електронний підпис
30 березня 2020 16:45
Якісне посвідчення диня.PDF
30 березня 2020 16:45
Довідка про адмін код.pdf
30 березня 2020 16:45
2 Договір ЦРЛ- мясо 2019 р..pdf
30 березня 2020 16:45
Наказ Ходорорвський.pdf
30 березня 2020 16:45
Наказ Назаренко.pdf
30 березня 2020 16:45
Наказ Манзук.pdf
30 березня 2020 16:45
Наказ Коваль.pdf
30 березня 2020 16:45
Наказ Білугін.pdf
30 березня 2020 16:44
15 Водійські посвідчення.pdf
30 березня 2020 16:44
13 Медичні книги працівн..pdf
30 березня 2020 16:44
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
30 березня 2020 16:44
8 Довідка банк-24.03.2020.pdf
30 березня 2020 16:44
7 Довідка 4-ОПП.PDF
30 березня 2020 16:44
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 березня 2020 16:44
5 Довідка ПДВ.PDF
30 березня 2020 16:44
4 Св-во про держ.р.pdf
30 березня 2020 16:44
3 Витяг-25.03.2020 р..PDF
30 березня 2020 16:44
2 Виписка.PDF
30 березня 2020 16:44
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 09:38
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:37
документи якості.pdf
02 квітня 2020 09:37
27. аналогічні договора.pdf
02 квітня 2020 09:37
25.горбатюк водій (1).pdf
02 квітня 2020 09:37
1. установчі документи.pdf
02 квітня 2020 09:37
26.горобець вантажник .pdf
02 квітня 2020 09:37
2. довідки.pdf
02 квітня 2020 09:37
19.тех паспорта.pdf
02 квітня 2020 09:37
проект договору.pdf
02 квітня 2020 09:37
цінова1.pdf
02 квітня 2020 09:37
специфікація.pdf
02 квітня 2020 09:37
цінова.pdf
02 квітня 2020 09:37
додаток 4.pdf
02 квітня 2020 09:37
додаток 6.pdf
02 квітня 2020 09:37
додаток 2.pdf
02 квітня 2020 09:37
гарантійний лист.pdf
02 квітня 2020 09:37
29.аналогічний довідка.pdf
02 квітня 2020 09:37
довідка працівники.pdf
02 квітня 2020 09:37
мат база.pdf
02 квітня 2020 09:37
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "Руол Стандарт"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ"
#41259562
Рішення скасоване 747 999,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 15:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ФРУТ"
#41259562
Відхилено 747 999,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:07
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 748 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 травня 2020 17:07
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:31
Договір стор 7 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор 6 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор 5 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор 4 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор3 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор2 укладений
09 червня 2020 15:25
Договір стор1 укладений
09 червня 2020 15:25