Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, фотокопіювальних пристроїв (багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів) (код згідно ЄЗС ДК 021-2015; 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
635 730,00 UAH
UA-2020-03-18-002508-a aa125709deaa48a398e93894a276797f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 m.zubko@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Суми)
Код ЄДРПОУ: 43316700
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
m.zubko@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 635 730,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Тендерна документація

18 березня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 16:36
тендерна БФП нова.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, фотокопіювальних пристроїв (багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів) у м. Суми
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2020 11:51
Закінчення: 06 квітня 2020 12:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2327 посл
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, фотокопіювальних пристроїв (багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів) у м. Суми
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за надані Учасником послуги не пізніше 20 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту здачі-приймання наданих послуг при умові своєчасного надання Учасником рахунку-фактури Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Руденко Євген Миколайович" 319 520,00
UAH з ПДВ
218 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс 327 588,00
UAH з ПДВ
218 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 414 492,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 10:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:02
Наклейка.pdf
02 квітня 2020 10:02
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 10:02
Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2020 10:02
Статут БМС оригінал.pdf
02 квітня 2020 10:02
Протокол.pdf
02 квітня 2020 10:02
Наказ про призначення.pdf
02 квітня 2020 10:02
Технічні вимоги.pdf
02 квітня 2020 10:02
Довідка ст 17.pdf
02 квітня 2020 10:02
Договір_акти.pdf
02 квітня 2020 10:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Руденко Євген Миколайович"

ТОВ БМС-Лайн Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Руденко Євген Миколайович"
#2987408034
Переможець 218 990,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Руденко Євген Миколайович"
#2987408034
218 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:46
дод.угода 2 до дог. 141.pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:24
д.у1 до дог.141.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:19
д.у1 до дог.141.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 14:49
Договір укладений
23 квітня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 п. 6 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-Vl.ll «Про публічні: закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та внести зміни до п, 10,1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 п. 6 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-Vl.ll «Про публічні: закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та внести зміни до п, 10,1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «10.1 Договір набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 п. 6 Закону України від 25.12.2015 р. No 922-УІІІ «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1 Загальна сума по Договору складає 262 775,00 грн. (двісті шістдесят дві тисяч сімсот сімдесят п'ять гривень 00 копійок), без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток 1), яка додається і є невід'ємною частиною даного Договору».
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 262 775,00
UAH