Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-03-18-001650-a be16915f4f9f4054a55142e4e72c300c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ (ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника сертифікатами відповідності/сертифікатом якості/ паспортом на товар. В іншому випадку надати лист-пояснення.

* Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15280 штуки
Будівельні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Самовивіз по м. Києву. Доставка :м. Київ, вул.. Електриків 19К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 15:35
Документація.docx
19 березня 2020 14:54
Договір проект.docx
19 березня 2020 15:35
Документація.docx
19 березня 2020 14:53
Документація.docx
19 березня 2020 14:54
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації
Дата подання: 18 березня 2020 18:23
Дата відповіді: 20 березня 2020 08:46
Добрий день! Просимо розмітстити тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Документацію додано
технічні завдання
Дата подання: 18 березня 2020 18:45
Дата відповіді: 20 березня 2020 15:43
День добрий розглядаєте ви інший вид профілю. Профнастил ПР-8А 0,5мм (RAL 6020) зелений (кв.м) замість Профнастил стіновий ПС-10 RAL 6020, товщина листа -0.45мм.
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати вимогам закупівлі
технічні завдання
Дата подання: 18 березня 2020 18:45
Дата відповіді: 20 березня 2020 15:43
День добрий розглядаєте ви інший вид профілю. Профнастил ПР-8А 0,5мм (RAL 6020) зелений (кв.м) замість Профнастил стіновий ПС-10 RAL 6020, товщина листа -0.45мм.
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати вимогам закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій