Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway O 070901 Rahiv – Kosiv Polayna – Kobyletsk Polayna km 0 + 000- km 35 + 700 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
35 269 039,00 UAH
UA-2020-03-18-001474-c b297302434c64d649be48f1334fda305
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена

380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Дмитренко Олена
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Dmytrenko Elena
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:20
Очікувана вартість: 35 269 039,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176 345,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1058000 UAH
Publication date: 18 березня 2020 17:32
Enquiries until: 08 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 14 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 35 269 039 UAH including VAT
Minimal lowering step: 176 345 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway O 070901 Rahiv – Kosiv Polayna – Kobyletsk Polayna km 0 + 000- km 35 + 700 Transcarpathian region. Adjustment
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:29
ТД О 070901.docx
18 березня 2020 17:29
Оголошення англ. мов О 070901.doc
18 березня 2020 17:29
ДОДАТОК 6 проект договору 070901.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000019 ● f86e366701744ad686799c03fee66db5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

13.05.2020 № 19

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 13.05.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-18-001474-c 18.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-25 10:33:20

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі – «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-26 14:53:54

Відповідь на запит

ПОЯСНЕННЯ
на Запит Держаудитслужби України - 25.05.2020 10:33 у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c): «…постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.»

Учасники ТОВ "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77" у складі документів своїх Тендерних пропозицій надали антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та п.2 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації оскільки вартість закупівлі за даними торгами складає 35 269 039,00 грн.
Антикорупційна програма юридичної особи та правовий статус Уповноваженого визначені статтями 62-64 Закону України «Про запобігання корупції».
Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника … в разі, якщо:

10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Таким чином, антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми складаються та затверджуються юридичною особою не залежно від участі у процедурах закупівель, а для виконання та дотримання правових та організаційних засад функціонування системи запобігання корупції в Україні, застосування превентивних антикорупційних механізмів, правил щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
Вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачають надання документів, необхідність подання яких учасником передбачена тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, до яких не відносяться документи юридичної особи – учасника процедури закупівлі.
Підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників за зазначеною в запиті інформацією у замовника не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 16 червня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2020
UA-2020-03-18-001474-cb297302434c64d649be48f1334fda305
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:45
Електронний підпис
14 травня 2020 14:45
Електронний підпис
14 травня 2020 09:22
Електронний підпис
14 травня 2020 09:22
Електронний підпис
14 травня 2020 09:21
Ст. 17.pdf
14 травня 2020 09:21
Довідка МВС до 18.05.2020 р..pdf
13 травня 2020 10:27
Електронний підпис
13 травня 2020 10:27
Електронний підпис
13 травня 2020 10:24
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:08
Транспортна схема.pdf
17 квітня 2020 17:08
Працівники Дипломи.pdf
17 квітня 2020 17:08
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
17 квітня 2020 17:08
Прект договору.pdf
17 квітня 2020 17:08
Працівники Накази.pdf
17 квітня 2020 17:08
Техпаспорти ПБС.zip
17 квітня 2020 17:08
hare.zip
17 квітня 2020 17:07
Листи погодження.pdf
17 квітня 2020 17:07
1-ПВ Березень.pdf
17 квітня 2020 17:07
Відгук вул. Біла.pdf
17 квітня 2020 17:07
1-ПВ.zip
17 квітня 2020 17:07
Gmail.zip

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 20:39
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:37
Довідка - обладнання.pdf
17 квітня 2020 20:37
оренда гудронатор.rar
17 квітня 2020 20:37
оренда ШБ 5.rar
17 квітня 2020 20:37
оренда фреза.rar
17 квітня 2020 20:37
копії наказів.rar
17 квітня 2020 20:37
проект договору.pdf
17 квітня 2020 20:37
лабораторія.rar
17 квітня 2020 20:37
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
17 квітня 2020 20:37
оренда МЕГОМАКС.rar
17 квітня 2020 20:37
оренда ШБУ58.rar
17 квітня 2020 20:37
Ліцензія з додатком.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 20:37
Паспорт_код_директор.pdf
17 квітня 2020 20:37
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
17 квітня 2020 20:37
траспортна схема.pdf
17 квітня 2020 20:37
довыдка ст17.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка довкілля.pdf
17 квітня 2020 20:37
інформаційна довідка.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка статистика.pdf
17 квітня 2020 20:37
лист пояснення 1ПВ.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка АБЗ.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка лабораторія.pdf
17 квітня 2020 20:37
лист погодження АБЗ.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка ОЗ.pdf
17 квітня 2020 20:37
довідка субпідряд.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 21:25
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:25
9.1. Банк (документи).zip
17 квітня 2020 21:24
8 ДОКУМЕНТИ ДП АЛЬКОР.rar
17 квітня 2020 21:24
6 ВІДПОВІДНІСТЬ.rar
17 квітня 2020 21:24
5 ДОСВІД.rar
17 квітня 2020 21:24
4 АБЗ ТА ЛАБОРАТОРІЯ.rar
17 квітня 2020 21:24
3 ПРАЦІВНИКИ.rar
17 квітня 2020 21:24
2 ТЕХНІКА.rar
17 квітня 2020 21:24
1 ТЕХНІКА.rar

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 23:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:12
50 Лист гарантія.PDF
17 квітня 2020 23:12
46 Транспортна схема.PDF
17 квітня 2020 23:12
43 Проект договору.PDF
17 квітня 2020 23:12
Гарантія.rar
17 квітня 2020 23:12
51 Лист щодо КЕП.PDF
17 квітня 2020 23:12
41 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
17 квітня 2020 23:12
41 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
17 квітня 2020 23:12
40 Клас наслідків.pdf
17 квітня 2020 23:12
40 ДУ14 до 262.pdf
17 квітня 2020 23:12
38 Звіт з праці.PDF
17 квітня 2020 23:12
36 37 Накази_ дипломи.zip
17 квітня 2020 23:12
35 Працівники.PDF
17 квітня 2020 23:12
27 Постачальник АБ.PDF
17 квітня 2020 23:11
22 Договір з ПАТ ШБУ-50.pdf
17 квітня 2020 23:11
21 Обладнання.PDF
17 квітня 2020 23:11
19 Санкції.PDF
17 квітня 2020 23:11
18 ст 17.PDF
17 квітня 2020 23:11
16 Відомості з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 23:11
14 Копія виписки.pdf
17 квітня 2020 23:11
12 Копія статуту.pdf
17 квітня 2020 23:11
11 Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 23:11
Цінова пропозиція 070901.PDF
17 квітня 2020 23:11
8 Доручення.PDF
17 квітня 2020 23:11
5 Уповноважений.PDF
17 квітня 2020 23:11
4 Інформаційний лист.PDF
17 квітня 2020 23:11
2 ТП.PDF
17 квітня 2020 23:11
1 Реєстр.PDF

Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 00:17
Електронний підпис
18 квітня 2020 00:15
Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2020 00:15
Технічна частина.pdf
18 квітня 2020 00:14
Накази+ЦПХ.pdf
18 квітня 2020 00:14
Паспорт, код.pdf
18 квітня 2020 00:14
Дипломи.pdf
18 квітня 2020 00:14
Довідка ЦПХ.pdf
18 квітня 2020 00:14
Рішення 1,04, наказ.pdf
18 квітня 2020 00:14
Довідка МВС.pdf
18 квітня 2020 00:14
Прокет договору.pdf
18 квітня 2020 00:14
Статут 2020.pdf
18 квітня 2020 00:14
Fwd_ ецп Євроіндустріал.zip
18 квітня 2020 00:14
1-ДФ.pdf
18 квітня 2020 00:14
Гарантійни листи_1.pdf
18 квітня 2020 00:14
Протокол зборів 25,03.pdf
18 квітня 2020 00:14
СТ. 17_1.pdf
18 квітня 2020 00:14
Виписка з ЄДР.pdf
18 квітня 2020 00:14
Опис документів 1.pdf
18 квітня 2020 00:14
Витяг з ЄДР,витяг ЄПП.pdf
18 квітня 2020 00:14
Ліцензія.pdf
18 квітня 2020 00:14
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 34 200 000,00
UAH з ПДВ
33 847 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 34 900 000,00
UAH з ПДВ
33 847 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:45
Електронний підпис
14 травня 2020 14:45
Електронний підпис
14 травня 2020 09:22
Електронний підпис
14 травня 2020 09:22
Електронний підпис
14 травня 2020 09:21
Ст. 17.pdf
14 травня 2020 09:21
Довідка МВС до 18.05.2020 р..pdf
13 травня 2020 10:27
Електронний підпис
13 травня 2020 10:27
Електронний підпис
13 травня 2020 10:24
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:08
Транспортна схема.pdf
17 квітня 2020 17:08
Працівники Дипломи.pdf
17 квітня 2020 17:08
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
17 квітня 2020 17:08
Прект договору.pdf
17 квітня 2020 17:08
Працівники Накази.pdf
17 квітня 2020 17:08
Техпаспорти ПБС.zip
17 квітня 2020 17:08
hare.zip
17 квітня 2020 17:07
Листи погодження.pdf
17 квітня 2020 17:07
1-ПВ Березень.pdf
17 квітня 2020 17:07
Відгук вул. Біла.pdf
17 квітня 2020 17:07
1-ПВ.zip
17 квітня 2020 17:07
Gmail.zip

Публічні документи

17 квітня 2020 23:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:12
50 Лист гарантія.PDF
17 квітня 2020 23:12
46 Транспортна схема.PDF
17 квітня 2020 23:12
43 Проект договору.PDF
17 квітня 2020 23:12
Гарантія.rar
17 квітня 2020 23:12
51 Лист щодо КЕП.PDF
17 квітня 2020 23:12
41 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
17 квітня 2020 23:12
41 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
17 квітня 2020 23:12
40 Клас наслідків.pdf
17 квітня 2020 23:12
40 ДУ14 до 262.pdf
17 квітня 2020 23:12
38 Звіт з праці.PDF
17 квітня 2020 23:12
36 37 Накази_ дипломи.zip
17 квітня 2020 23:12
35 Працівники.PDF
17 квітня 2020 23:12
27 Постачальник АБ.PDF
17 квітня 2020 23:11
22 Договір з ПАТ ШБУ-50.pdf
17 квітня 2020 23:11
21 Обладнання.PDF
17 квітня 2020 23:11
19 Санкції.PDF
17 квітня 2020 23:11
18 ст 17.PDF
17 квітня 2020 23:11
16 Відомості з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 23:11
14 Копія виписки.pdf
17 квітня 2020 23:11
12 Копія статуту.pdf
17 квітня 2020 23:11
11 Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 23:11
Цінова пропозиція 070901.PDF
17 квітня 2020 23:11
8 Доручення.PDF
17 квітня 2020 23:11
5 Уповноважений.PDF
17 квітня 2020 23:11
4 Інформаційний лист.PDF
17 квітня 2020 23:11
2 ТП.PDF
17 квітня 2020 23:11
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 33 847 299,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
33 847 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 15:22
Доп_3_51.PDF зміни до договору
27 грудня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:49
Доп_2_51 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 14:59
Дод_угода_ПБС (1).pdf зміни до договору
05 червня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 16:49
Договір 51.pdf укладений
29 травня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020) Відповідно до розділу 12 Договору внести зміни до пункту 1.2. розділу 1 та до п. 3.1. розділу 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести змінидо Договору
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 328 946,89
UAH (в тому числі ПДВ 221 491,15 UAH)