Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 604 220,00 UAH
UA-2020-03-18-001184-c 4bca5d863cd34c09959973bf144f3679
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барановський Федір Федорович

+380433021481 buhorosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оратівської РДА
Код ЄДРПОУ: 04544458
Вебсайт: http://osvita.orativ.org.ua/
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Контактна особа: Барановський Федір Федорович
+380433021481
buhorosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 2 604 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
585 т
вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Оратівський район, навчальні заклади (загальноосвітні школи, навчально-виховні комплекси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 15:46
додаток_5.docx
18 березня 2020 15:46
додаток_4.docx
18 березня 2020 15:46
додаток_3.docx
18 березня 2020 15:46
додаток_2.docx
18 березня 2020 15:46
додаток_1.docx
18 березня 2020 15:46
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно надання посвідчення
Дата подання: 20 березня 2020 15:10
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:43
Згідно абзацу 3 п.6 розділу 3 та п.5 додатку 3 до тендерної документації Ви як Замовник вимагаєте надання у складі пропозиції копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника, який є споживачем однак вважаємо дану вимогу дискримінаційною що суттєво звужує коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6 Розділу III тендерної документації - Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зокрема - копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника, який є споживачем. Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі через наступне.
Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (надалі – ДСТУ 7146:2010) визначено, що цей стандарт поширюється на кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, яке використовуються для побутових потреб. Пунктом 3.6. ДСТУ 7146:2010 для вугілля встановлено обов’язкове оформлення сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, а пунктом 7.4 - посвідчення якості, в якому зазначається:
- назва підприємства – виробника;
- назва продукції;
- назву споживача та дату відправлення;
- номер та дату договору про постачання;
- номери вагонів або інших транспортних засобів;
- масу нетто;
- результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
- позначення цього стандарту.
Отже, встановлена вимога щодо надання посвідчення якості на вугілля, виданої на учасника, тобто споживача, не є дискримінаційною, а є обґрунтованою і ніяким чином не перешкоджає участі у торгах потенційним учасникам. Замовник вважає, що для підтвердження якості товару, Учасник повинен надати копії посвідчень про якість товару на запропоновані марки, що в свою чергу свідчить про спроможність учасника виконати вимоги Замовника та поставити товар належної якості. Крім того, питання щодо встановлення вимоги надання учасниками посвідчення якості на вугілля, виданої на учасника, неодноразово розглядалося постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виносилися рішення про правомірність зазначення такої вимоги в тендерній документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000095 ● 4032525cf1774b6188d6196383e0f420
  • Статус: завершено ● Дата: 11 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-03-18-001184-c 18.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

  • UA-M-2020-09-18-000009 ● f28a3b1f56f74928b9de4fbefb7ce747
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.09.2020 №53
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.09.2020 №53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-03-18-001184-c 18.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 14:31:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-18-001184-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Якими документами підтверджено коливання ціни на ринку, що привело до внесення змін, в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків до договору про закупівлю товару від 28.04.2020 №101?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-22 10:35:18

Пояснення на запит

Пояснення на запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ 2 493 250,00
UAH з ПДВ
1 897 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МАЙНТРЕЙД ЛТД" 2 001 950,00
UAH з ПДВ
1 898 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 2 069 160,00
UAH з ПДВ
1 911 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 2 250 500,00
UAH з ПДВ
2 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 2 146 000,00
UAH з ПДВ
2 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 14:37
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:36
уставные.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:11
пропозиція аукціону.pdf
02 квітня 2020 20:14
Електронний підпис
02 квітня 2020 20:11
8 Інші документи.pdf
02 квітня 2020 20:11
7 Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 20:11
6 Проект договору.pdf
02 квітня 2020 20:11
5 Повноваження.pdf
02 квітня 2020 20:11
4 БГ.zip
02 квітня 2020 20:11
3 Технічна частина.pdf
02 квітня 2020 20:11
2 ст 17.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:54
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:33
дог залізниця.pdf
02 квітня 2020 16:33
платіжка.PDF
02 квітня 2020 16:33
дов покриття.PDF
02 квітня 2020 16:33
дов розмір файлу.PDF
02 квітня 2020 16:33
згода персон дані.PDF
02 квітня 2020 16:33
рішення надання згоди.PDF
02 квітня 2020 16:33
Підписаний_Лицензия_.pdf
02 квітня 2020 16:33
Підписаний_G0420-4797-GL_tender.pdf
02 квітня 2020 16:33
тех вимоги.pdf
02 квітня 2020 16:33
гар лист ст 17.PDF
02 квітня 2020 16:33
досвід постачання.pdf
02 квітня 2020 16:33
гар лист підвіз.PDF
02 квітня 2020 16:32
гар лист зважування.PDF
02 квітня 2020 16:32
мат тех база.PDF
02 квітня 2020 16:32
наказ та паспорт.PDF
02 квітня 2020 16:32
Статут.PDF
02 квітня 2020 16:32
витяг ПДВ.PDF
02 квітня 2020 16:32
пропозиція.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 15:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:08
Документи під акцепт..pdf
02 квітня 2020 17:14
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:13
Файл №8.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №7.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №6.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №5.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №4.rar
02 квітня 2020 17:13
Файл №3.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №2.pdf
02 квітня 2020 17:13
Файл №1.pdf
02 квітня 2020 17:13
Додаток до файлу №4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МАЙНТРЕЙД ЛТД"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОДУНОВ ДМИТРО ЄВГЕНОВИЧ
#3294601131
Відхилено 1 897 840,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МАЙНТРЕЙД ЛТД"
#43374720
Відхилено 1 898 350,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 10:14
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 1 911 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:17
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Відхилено 2 005 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:57
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 2 146 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:02

Документи

07 квітня 2020 10:22
Електронний підпис
07 квітня 2020 10:11
протокол.pdf

Документи

09 квітня 2020 10:14
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:05
протокол.pdf

Документи

13 квітня 2020 15:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:14
протокол.pdf

Документи

16 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:54
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
2 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:29
додаткова угода.pdf зміни до договору
31 липня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 21:40
договір.pdf укладений
29 квітня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 099 359,39
UAH