Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №2" |
Код ЄДРПОУ: | 05484451 |
Місцезнаходження: | 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОСПЕКТ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 50 |
Контактна особа: |
Кураєв Станіслав Вікторович (0432) 278567 RODDOM_VIN2@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 11:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
18 березня 2020 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 11:42 |
3.jpg | |
18 березня 2020 11:42 |
2.jpg | |
18 березня 2020 11:42 |
1.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000012 ● 23a9e5b48385469fb4c4bf7de48c6d9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2020-03-18-000746-a 18.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-12 15:59:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі кисню медичного газоподібного (ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-000746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури UA-2020-03-18-000746-a обрано пункт 2 частини другої статті 35 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020), а саме відсутність конкуренції на відповідному ринку (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Відповідні пояснення (обґрунтування, інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-15 13:47:06
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Пояснення на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунено. Договір розірвано.
2020-06-02 16:25:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.
2020-06-04 16:43:37
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Діпі Ейр Газ" #36858311 |
Переможець |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 16:05
|
IMG_0001 (1).pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 16:54
|
54.21.pdf | укладений |
06 квітня 2020 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 54/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |