Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист.
Establishment of the system of the fire warning and system of notification is about a fire and management evacuation of people. Protecting is from lightnings.
Очікувана вартість
7 252 320,00 UAH
UA-2020-03-17-003542-b 9eef925442794191902396bf1a46c7ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пригода Наталія Олександрівна

+380459568378 borosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408355
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., Бориспіль, Київський Шлях,35
Контактна особа: Пригода Наталія Олександрівна
+380459568378
borosvita@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пригода Наталія
+380459568378
borosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education and science of the Boryspil town council
National ID: 05408355
Contact point: Pryhoda Natalia
+380459568378
borosvita@ukr.net
Additional contacts: Pryhoda Natalia
+380459568378
borosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 березня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 16:16
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 16:16
Початок аукціону: 28 травня 2020 14:58
Очікувана вартість: 7 252 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 262,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 березня 2020 16:11
Enquiries until: 07 квітня 2020 16:16
Complaints submission until: до 13 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2020 16:16

Information

Estimated total value: 7 252 320 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 262 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Тендерною документацією передбачене забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладання договору про закупівлю учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків вартості договору, у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560 – 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»
Розгорнути Згорнути
By tender documentation ponderable providing of performing contract about a purchase: Not later than the date of conclusion of treaty about a purchase participant - a winner gives to the customer of providing of performing contract about a purchase in size of 5 percents of cost of agreement, as a guarantee, that the century executed in accordance with requirements 560 - 569 the Civil code of Ukraine and resolution of Rule of the National bank of Ukraine from December, 15, 2004 N639 "About claim of Statute about the order of realization of operations banks after guarantees in national and foreign currencies";"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, відповідно до пункту 2.1. «Перелік закладів освіти м. Бориспіль які підлягають облаштуванню системи протипожежного захисту» Додатку 4
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Establishment of the system of the fire warning and system of notification is about a fire and management evacuation of people. Protecting is from lightnings
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 16:11
Проект договору.doc
17 березня 2020 16:11
Обсяг монтажних робіт згідно специфікації.doc
17 березня 2020 16:11
Документацiя_2020 протипожежний захист.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків ССЗ в ТД.
Дата подання: 18 березня 2020 14:46
Дата відповіді: 20 березня 2020 12:45
Тендерна документація додаток 2, п.4. Відповідно яких розрахунків, електромонтажні роботи по закупівлі відносяться для закладів освіти до значних наслідків СС3? Якими кваліфікаційними критеріями керується Замовник відповідно статті 17 Закону про закупівлі вимагаючи ліцензію ДАБІ з класом СС3. ____Просимо надати розрахунки СС3 або внести зміни в ТД класу наслідків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до діючого ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності) Таблиця 1 — Класи наслідків (відповідальності) об’єктів, можлива небезпека для здоров’я і життя людей, які періодично перебувають на об’єкті, кількість понад 1000 осіб відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3 — значні наслідки.
Також згідно ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності):
п.4.9. Особами, які періодично перебувають на об’єкті, вважають тих, які перебувають там не більше ніж 8 год на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1 200 год за рік).
п.4.10. Якщо передбачено одночасно постійне та періодичне перебування на ньому осіб, показник можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебувають на об’єкті, визначають як суму тих, які перебувають на цьому об’єкті постійно та періодично.
Відповідно до переліку об’єктів предмету закупівлі, зазначених в Додатку 4 тендерної документації, частина закладів освіти відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3 — значні наслідки. Наприклад:
Бориспільська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 – кількість осіб які періодично перебувають на об’єкті понад 1800. Бориспільський НВК «Гімназія «Перспектива» ім. Володимира Мономаха - кількість осіб які періодично перебувають на об’єкті понад 1900; та інші.
Чи можна надати Сертифікат?
Дата подання: 07 квітня 2020 10:49
Дата відповіді: 08 квітня 2020 18:51
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації вимагається надання копії діючого Свідоцтва про атестацію лабораторії. Чи можливе надання Сертифікату визнання вимірювальних можливостей або Сертифікат відповідності, оскільки після введення в дію з 01 січня 2016 р. Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII можуть надаватися Сертифікати??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо будь-який із документів, що вимагається тендерною документацією, не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-003542-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 30 квітня 2020 14:01
Оскарження відхилення пропозиції та допущення до аукціону учасників
Текст скарги в доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Неможливість забезпечити виконання умов договору у разі перемоги
Дата: 05 травня 2020 17:20
Рішення від 05.05.2020 №8614.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 13:50
Рішеня від 22.05.2020 №10082.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 16:40

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 13:59
Платіжне доручення.pdf
30 квітня 2020 13:59
Додатки.pdf

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 13:50
Рішення від 05.05.2020 №8614.pdf
25 травня 2020 16:40
Рішеня від 22.05.2020 №10082.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000055 ● 792ae4425a3f45ec939bd2edd8453e1b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-03-17-003542-b 17.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 14:11:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-17-003542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 15:48:07

Пояснення

Пояснення №03-15-673 від 09.06.2020

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 14:11:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-17-003542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 15:50:09

Пояснення

Пояснення №03-15-673 від 09.06.2020


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2020
UA-2020-03-17-003542-b9eef925442794191902396bf1a46c7ea
Найменування: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408355
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., Бориспіль, Київський Шлях,35
Учасник Документи Рішення
ТОВ КАНБАНБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АВІТОН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 12:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:06
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:04
проект договору.pdf
16 квітня 2020 14:04
п.15 Копії ліцензій.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.5 ст 17.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.4 Захист довкілля.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.4 а Поясн записка.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.3 Згода.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.4 Інші документи 1.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.2 Працівники 1.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.1 МТБ.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.1 ТП.pdf
16 квітня 2020 14:04
1. ТД.pdf

Документи

Публічні документи

01 червня 2020 17:36
Електронний підпис
01 червня 2020 17:31
Довідка МВС
01 червня 2020 17:31
Довідка ДПС
01 червня 2020 17:31
Довідка щодо корупції
01 червня 2020 17:31
Кошториси
01 червня 2020 17:31
Кошториси
01 червня 2020 17:31
Кошториси
17 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:19
додаток3 Лист-згода.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.4.3 Дозвіл.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток5 ст.17.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.2 Працівники.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.3 Акти 2.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.1 МТБ.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.3 Акти 1.pdf
16 квітня 2020 16:19
15. Копії Ліцензій.pdf
16 квітня 2020 16:19
14. Санкції.pdf
16 квітня 2020 16:18
7. Повноваження особи.pdf
16 квітня 2020 16:18
6. Відомості Учасника.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:25
проект договору.pdf
17 квітня 2020 11:25
ст.17.pdf
17 квітня 2020 11:25
протокол виміру опору.pdf
17 квітня 2020 11:25
про учасника.pdf
17 квітня 2020 11:25
про санкції.pdf
17 квітня 2020 11:25
про працівників.pdf
17 квітня 2020 11:25
про ліцензію.pdf
17 квітня 2020 11:25
про взяття на облік.pdf
17 квітня 2020 11:25
пояснення про дозвіл.pdf
17 квітня 2020 11:25
матбаза.pdf
17 квітня 2020 11:25
ліцензія АВК.pdf
17 квітня 2020 11:25
Керівник підприємства.pdf
17 квітня 2020 11:25
згоди на обробку.pdf
17 квітня 2020 11:25
до повноважень.pdf
17 квітня 2020 11:25
власний транспорт.pdf
17 квітня 2020 11:25
Статут копія.pdf
17 квітня 2020 11:25
Сертифікат ІСО 9001 2015.pdf
17 квітня 2020 11:25
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 11:25
Ліцензія оригінал.pdf
17 квітня 2020 11:25
Ліцензія ДАБІ.pdf
17 квітня 2020 11:25
копія повноваження.pdf
17 квітня 2020 11:25
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 14:42
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:40
7. Довідки.pdf
17 квітня 2020 14:40
8. Фінзвіт.pdf
17 квітня 2020 14:40
2. Документи.pdf
17 квітня 2020 14:40
9. Довідка з банку.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 15:57
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
17 квітня 2020 15:57
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
17 квітня 2020 15:57
Довідка Корупція.pdf
17 квітня 2020 15:57
r_19_ДЦ_ССР Кошторис.rtf
17 квітня 2020 15:57
СТАТУТ Авітон.pdf
17 квітня 2020 15:57
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
17 квітня 2020 15:57
РЕКВІЗИТИ.pdf
17 квітня 2020 15:57
ОПП4 ЧБ.pdf
17 квітня 2020 15:57
Журнал ПБ.pdf
17 квітня 2020 15:57
Журнал ОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАНБАНБУД

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

ТОВ "АВІТОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 7 231 050,62
UAH з ПДВ
7 193 339,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАНБАНБУД 7 236 339,16
UAH з ПДВ
7 200 077,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 17:36
Електронний підпис
01 червня 2020 17:31
Довідка МВС
01 червня 2020 17:31
Довідка ДПС
01 червня 2020 17:31
Довідка щодо корупції
01 червня 2020 17:31
Кошториси
01 червня 2020 17:31
Кошториси
01 червня 2020 17:31
Кошториси
17 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:19
додаток3 Лист-згода.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.4.3 Дозвіл.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток5 ст.17.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.2 Працівники.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.3 Акти 2.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.1 МТБ.pdf
16 квітня 2020 16:19
додаток2 п.3 Акти 1.pdf
16 квітня 2020 16:19
15. Копії Ліцензій.pdf
16 квітня 2020 16:19
14. Санкції.pdf
16 квітня 2020 16:18
7. Повноваження особи.pdf
16 квітня 2020 16:18
6. Відомості Учасника.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 12:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:06
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:04
проект договору.pdf
16 квітня 2020 14:04
п.15 Копії ліцензій.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.5 ст 17.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.4 Захист довкілля.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.4 а Поясн записка.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.3 Згода.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.4 Інші документи 1.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.2 Працівники 1.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.2 п.1 МТБ.pdf
16 квітня 2020 14:04
д.1 ТП.pdf
16 квітня 2020 14:04
1. ТД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВ КАНБАНБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Переможець 7 193 339,29
UAH з ПДВ
01 червня 2020 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
7 193 339,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:58
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:33
Угода 2 дог 154.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:04
Угода 1.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:01
Дефектний Акт 2.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:00
Угода до Договору 154 з кошторисними документами.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 17:27
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
15 червня 2020 17:26
Відомість обсягів робіт.pdf укладений
15 червня 2020 17:26
Дефектний Акт.pdf укладений
15 червня 2020 17:26
Договір 154.pdf укладений
15 червня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строки надання послуг, через обставини які не можливо було передбачити Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 440 549,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 073 424,83 UAH)