Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Establishment of the system of the fire warning and system of notification is about a fire and management evacuation of people. Protecting is from lightnings.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., Бориспіль, Київський Шлях,35 |
Контактна особа: |
Пригода Наталія Олександрівна +380459568378 borosvita@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пригода Наталія +380459568378 borosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of education and science of the Boryspil town council |
National ID: | 05408355 |
Contact point: |
Pryhoda Natalia +380459568378 borosvita@ukr.net |
Additional contacts: |
Pryhoda Natalia +380459568378 borosvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 16:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 16:16 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 7 252 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 262,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 17 березня 2020 16:11 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 16:16 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 16:16 |
Information
Estimated total value: | 7 252 320 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 262 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 16:11 |
Проект договору.doc | |
17 березня 2020 16:11 |
Обсяг монтажних робіт згідно специфікації.doc | |
17 березня 2020 16:11 |
Документацiя_2020 протипожежний захист.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також згідно ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності):
п.4.9. Особами, які періодично перебувають на об’єкті, вважають тих, які перебувають там не більше ніж 8 год на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1 200 год за рік).
п.4.10. Якщо передбачено одночасно постійне та періодичне перебування на ньому осіб, показник можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебувають на об’єкті, визначають як суму тих, які перебувають на цьому об’єкті постійно та періодично.
Відповідно до переліку об’єктів предмету закупівлі, зазначених в Додатку 4 тендерної документації, частина закладів освіти відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3 — значні наслідки. Наприклад:
Бориспільська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 – кількість осіб які періодично перебувають на об’єкті понад 1800. Бориспільський НВК «Гімназія «Перспектива» ім. Володимира Мономаха - кількість осіб які періодично перебувають на об’єкті понад 1900; та інші.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2020 14:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000055 ● 792ae4425a3f45ec939bd2edd8453e1b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-03-17-003542-b 17.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 14:11:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-17-003542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-09 15:48:07
Пояснення
Пояснення №03-15-673 від 09.06.2020
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 14:11:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей. Блискавкозахист. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-17-003542-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-09 15:50:09
Пояснення
Пояснення №03-15-673 від 09.06.2020
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., Бориспіль, Київський Шлях,35 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ КАНБАНБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОХОРОНА-004" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АВІТОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Переможець |
7 193 339,29
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 20:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 10:33
|
Угода 2 дог 154.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 15:04
|
Угода 1.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 15:01
|
Дефектний Акт 2.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 15:00
|
Угода до Договору 154 з кошторисними документами.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 17:27
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
15 червня 2020 17:26
|
Відомість обсягів робіт.pdf | укладений |
15 червня 2020 17:26
|
Дефектний Акт.pdf | укладений |
15 червня 2020 17:26
|
Договір 154.pdf | укладений |
15 червня 2020 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строки надання послуг, через обставини які не можливо було передбачити Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |