Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (дошка магнітно-маркерна, маркери, магніти, корзина для паперу)
Очікувана вартість
3 591,60 UAH
UA-2020-03-17-003279-b 13917a545ed347f7aa97dd8f0a370bc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 15:50
Очікувана вартість: 3 591,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


(дошка магнітно-маркерна, маркери, магніти, корзина для паперу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Дошка магнітно-маркерна 60*90 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Набір маркерів для фліпчартів (4шт) з губкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Набір магнітів для фліпчартів (8 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Корзина для паперу пластмасова з прорізом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 12:40
Перелік змін 2.docx
22 квітня 2020 12:40
379 ТД Дошка зміни 2.doc
22 квітня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 12:40
Перелік змін 2.docx
03 квітня 2020 13:39
Перелік змін.docx
22 квітня 2020 12:40
379 ТД Дошка зміни 2.doc
03 квітня 2020 13:39
379 ТД дошка зміни.doc
17 березня 2020 15:46
379 ТД дошка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дата виготовлення продукції
Дата подання: 19 березня 2020 15:05
Дата відповіді: 24 березня 2020 08:15
Шановний замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію до даних торгів, нами було встановлено, що деякі вимоги є дискримінаційні та звужують коло потенційних учасників. А саме - рік виготовлення продукції вимагається - 2020 рік. В звя`зку з тим, що майже весь товар є імпортованою продукцією, тому рік виготовлення даного товару у більшості імпортерів є 2019-2020 роки. Оскільки потрібен час на виготовлення, транспортування в Україну та розмитнення, та на разі тільки початок 2020 року. Деякий товар має гарантійні строки експлуатації та зберігання від 3 до 5 років. Тому, з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Вас змінити дану вимогу до товару та викласти її в наступній редакції: Дата виготовлення: 2019-2020 рр.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ваше звернення буде розглянуте на засіданні тендерного комітету та у разі необхідності будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 3 590,22
UAH з ПДВ
3 590,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ" 3 591,00
UAH з ПДВ
3 591,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 15:47
Електронний підпис
04 червня 2020 15:46
public_doc.pdf
04 червня 2020 15:46
public_doc.p7s
04 червня 2020 15:46
Довідка_20146327750140541425.pdf.p7s
04 червня 2020 15:46
Довідка_20146327750140541425.pdf
04 червня 2020 15:45
Електронний підпис
26 травня 2020 19:39
Електронний підпис
26 травня 2020 19:39
Додаток 7.PDF
26 травня 2020 19:39
Додаток 6.PDF
26 травня 2020 19:39
Додаток 4_п.2.5.pdf
26 травня 2020 19:39
Додаток 4_п.2.4.PDF
26 травня 2020 19:39
Додаток 4_п.2.3.PDF
26 травня 2020 19:39
Додаток 2.pdf
26 травня 2020 19:39
Додаток 1.PDF
26 травня 2020 19:39
додаткова інформація.PDF

Публічні документи

27 травня 2020 12:29
Електронний підпис
27 травня 2020 08:07
Електронний підпис
27 травня 2020 08:07
Копія статуту_.pdf
27 травня 2020 08:07
загальні відомості.pdf
27 травня 2020 08:07
Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2020 08:07
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 3 590,22
UAH з ПДВ
04 червня 2020 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
3 590,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 13:46
379_ДУ-1.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 11:20
379 Договір.pdf укладений
18 червня 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 VIIІ п.5 ч.4 ст.36 (узгодженої зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: П/НХ-20823/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-20823/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 589,80
UAH (в тому числі ПДВ 598,30 UAH)