Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 675 341,60 UAH
UA-2020-03-17-003264-b 6acf7e689dcb40a8bbae4adaf1efe69d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галалюк Іван Іванович

+380957440492 volinosvita20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рокинівський навчально-виховний комплекс Княгининівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 21754200
Місцезнаходження: 45626, Україна , Волинська обл., смт Рокині, вулиця Шкільна,3
Контактна особа: Галалюк Іван Іванович
+380957440492
volinosvita20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 14:02
Очікувана вартість: 7 675 341,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 376,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45626, Україна, Волинська область, смт.Рокині, вулиця Шкільна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
25 березня 2020 13:43
Тендерна документацiя зі змінами.doc
17 березня 2020 15:45
Додаток 3 (проект договору).doc
17 березня 2020 15:45
Додаток 2 (тех.завдання).docx
25 березня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 13:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
25 березня 2020 13:43
Тендерна документацiя зі змінами.doc
17 березня 2020 15:45
Тендерна документацiя.doc
17 березня 2020 15:45
Додаток 3 (проект договору).doc
17 березня 2020 15:45
Додаток 2 (тех.завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансування
Дата подання: 18 березня 2020 09:50
Дата відповіді: 18 березня 2020 13:16
Яка сума бюджетного фінансування передбачена на 2020 рік?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. На 2020 рік сума бюджетного фінансування передбачена у розмірі 4 000 000.00 грн.(чотири мільйони гривень 00 копійок)
Роз'яснення щодо аналогічного договіру
Дата подання: 19 березня 2020 10:38
Дата відповіді: 19 березня 2020 12:46
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо роз’яснити, чи є форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» документами, що підтверджують факт повного виконання аналогічного договору?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Так, форма КБ-3 являється документом, що підтверджує факт повного виконання аналогічного договору.
Роз'яснення щодо документів
Дата подання: 20 березня 2020 13:17
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:13
Доброго дня. Шаниовний Замовнику, просимо надати уточнення щодо п. 6.3 частини 6 розділу 3 ТД, а саме: які документи потрібно надати для підтвердження відповідністі тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Відповідь на Ваше запитання міститься в п.6.4 розділу 3 тендерної документації.
аналогічний договір
Дата подання: 21 березня 2020 10:45
Дата відповіді: 23 березня 2020 14:31
Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому просимо надати обгрунтування необхідності встановлення такого критерію як наявність документально підтврдженого досвіду виконання аналогічно договору, а саме: аналогічного догвору вартістю не менше 15% від очікуваної вартості процеури закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, адже встановивши такі вимоги, замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у ТД такої вимоги. Просимо внести зміни у Тендерну документацію в частині вартісних вимог до аналогічних договорів у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. З приводу цього хочемо зазначити, що: 1) не існує норми, яка обмежує замовника у виборі способу оцінки вказаного поняття (аналогічності); 2) застосований замовником рівень оцінки (15 відсотків від вартості закупівлі) є більш ніж адекватним для підтвердження досвіду та спроможності учасника; 3) не існує, і не може існувати “нейтрального” рівня кількісної оцінки досвіду учасника у виконанні робіт, оскільки будь-який рівень апріорі не задовольнятиме ту частину потенційних учасників, досвід яких на дату закупівлі недостатній.
Те, що у учасника, очевидно, немає необхідного нам досвіду не є, на нашу думку, достатньою підставою для того, щоб змінити формулювання критерію.
Ми з розумінням ставимось до бажання учасника заробляти на публічних закупівлях, але наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого підрядника. Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
юридично-консультаційні послуги
Дата подання: 21 березня 2020 10:49
Дата відповіді: 24 березня 2020 17:53
прошу надати копію договору про надання юридично-консультаційний послуг, для визначення юридичної підстави та можливості оплати вищезазначених послуг учасником-переможцем торгів.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Надання копії договору про надання юридично-консультаційних послуг та можливість оплати вещезазначених послуг розглядатиметься виключно з учасником-переможцем торгів. Наголошуємо, що оплата даних послуг є правом учасника-переможця, а не обов’язком. Стосовно зазначеного питання найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
план фінансування
Дата подання: 23 березня 2020 14:03
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:36
Відповідно до положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. В додатку 3 до Тендерної документації, опублікований Проект Договору підряду, термін виконання робіт в якому вказані до 31.12.2021 року. Проте в проекті договору відсутній план фінансування робіт, як на весь період будівництва так і на поточний рік, який відповідно до вимог чинного законодавства є невід’ємною частиною договору підряду та складається безпосередньо Замовником будівництва. Крім того в пункті 3.1. Договору підряду зазначено, що Підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до Договору) не пізніше 31.12.2021 р. (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань). Проте у зв’язку з відсутністю в тендерній документації плану фінансування робіт, та суми бюджетних призначень на ці цілі, зокрема на поточний 2020 рік, виникає питання, яким чином учасник торгів має виконати вимоги пункту 6.4.Тендерної документації, а саме надати проект Календарного плану виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Менрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2)? Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме додаток 3 та привести проект Договору підряду у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема надати план фінансування робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником надано відповідь стосовно бюджетних призначень на 2020 рік. Учасник у складі пропозиції, на виконання вимог п.6.4. розділу 3 тендерної документації, повинен надати проект Календарного плану виконання робіт. План календарного виконання робіт буде узгоджений з учасником-переможцем на етапі укладання договору.
Про незаконність вимог щодо оплати переможцем послуг так званих "консультатів"
Дата подання: 23 березня 2020 14:40
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:39
Шановний замовнику! Підпунктом 2.3 Пункту 2 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів наданих послуг в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 15 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Звертаємо Вашу увагу на незаконність встановлення такої вимоги у тендерній документації, оскільки безальтернативно вимагає від переможця взяти на себе зобов'язання виконати умови договору без його волі, без погодження умов договору, без укладання правочину стати боржником та погодитися прийняти обов'язок виконати певні дії на користь третьої сторони, зокрема для надання юридично- консультаційних послуг, що прямо порушує права учасників, а також, витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже пункт щодо відшкодування зазначених витрат на користь третіх осіб (що здійснюватимуть юридичний супровід) не можуть бути включені до тендерної документації. Надання юридично-консультаційних послуг, учасником- переможцем торгів дискримінаційним, незаконним та таким, що підлягає вилученню з тендерної документації. Попереджаючи можливі Ваші (а точніше Ваших "консультантів") заперечення з посиланням на постанову Верховного суду від 19 грудня 2018 року у справі №127/15574/16-а (адміністративне провадження №К/9901/45199/18) звертаємо увагу, що вказана постанова обґрунтована положеннями статей 3, 5, 22, 29 Законом України "Про здійснення державних закупівель" від 10 квітня 2014 року №1197-VII, який втратив чинність у 2016 році, і не може застосовуватися до правовідносин щодо проведення процедур відкритих торгів згідно із чинним Законом України "Про публічні закупівлі". Встановлення таких у тендерній документації вимог щодо оплати так званих "послуг консультанта" також носить ознаки корупційного правопорушення, зокрема, вимоги надання неправомірної вигоди на користь тертої особи та не відповідає принципам максимальної економії та ефективності, які передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та веде до необґрунтованого витрачання фінансових ресурсів. Особливо в умовах, коли органи державної влади, місцевого самоврядування, комунальні підприємства, установи, організації, а також приватні компанії мобілізують наявні матеріально технічні ресурси та грошові кошти на реалізацію заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Крім того, включення до тендерної документації незаконних вимог в частині нав'язування у протиправний спосіб суб'єктам господарювання непотрібних витрат на користь іншої приватної компанії чи підприємця -свідчить передусім про професійний рівень залучених Вами "консультантів", за дії яких фактично нестиме відповідальність замовник - згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України "Про публічні закупівлі" Додатково зауважуємо, що відповідно до існуючої практики моніторингу закупівель органами державного фінансового контролю та практики розгляду скарг органом оскарження, включення замовником подібних вимог у тендерну документації визнається протиправним і таким, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема у рішенні органу оскарження №13112 р/пк-з від 17.09.2019, з яким Ви як замовник, можете ознайомитися самостійно в електронній системі закупівель. У зв'язку викладеним вище, просимо невідкладно внести зміни до тендерної документації та виключити з її умов незаконні вимоги, про які йшлося вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Оплата юридично-консультаційних послуг є правом, яке учасник може добровільно реалізувати, а не його обов’язком, за невиконання якого він може нести відповідальність. Учасник-переможець в жодному разі не буде примусово зобов’язаний до оплати відповідних послуг, тому така оплата може здійснюватись лише за його згодою на добровільних засадах. Пропозиція учасника не буде відхилена у випадку неврахування в ціну пропозиції витрат на оплату консультаційних послуг та відмови від їх оплати. Предметом закупівлі, безперечно, є роботи, а витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами у цьому випадку не претендують на те, щоб вважатись частиною предмета закупівлі. Крім того, в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст. 3 Закону №1197-VII, оплати консультаційних послуг не є дискримінаційними вимогами, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів. Стосовно Вашої аргументації з приводу постанови Верховного суду від 19 грудня 2018 року у справі №127/15574/16-а, ми, як Замовник, однозначно не погоджуємось, адже призначення ВС як найвищої судової установи в Україні — це передусім сформувати обґрунтовану правову позицію стосовно застосування в подальшій роботі конкретної норми, і таким чином спрямувати практику в єдине та правильне правозастосування (вказати напрямок, в якому слід здійснювати вибір норми). Крім того, на прикладі конкретної справи роз’яснити зміст акта законодавства в аспекті його розуміння та реалізації на практиці в інших справах з указівкою на обставини, які потрібно враховувати при застосуванні тієї чи іншої правової норми. Замовником було проаналізовано доцільність співпраці з юридичною компанією, основною спеціалізацією якої є надання допомоги на всіх етапах проведення процедури закупівель, на противагу прийняття в штат спеціаліста з закупівель, адже такий спеціаліст відсутній в Замовника. Набагато доцільнішою та економічно вигіднішою є одноразова співпраця з юридичною компанією для проведення процедури закупівлі, яка відповідатиме всім вимогам та принципам Закону, що позволить швидко та правильно провести процедуру, аніж прийняття спеціаліста, запит на знання якого буде потрібен не частіше одного разу на рік. Замовником було прийнято рішення внести зміни в документацію в цій частині.
Оприлюднення договору про надання т.зв. " юридично-консультаційні послуги "
Дата подання: 23 березня 2020 15:03
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:40
Приєднуюся до вимоги від 21.03.20, 10:49 щодо надання договору про юридично-консультаційні послуги. Прошу оприлюднити цей договір для загального доступу - країна повинна знати своїх "героїв". Зразу зауважу, що договори, укладені бюджетними установами є публічною інформацією згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" і не можуть бути визнані конфіденційними. Та й органам державного фінансового контролю, а можливо і правоохоронним органам буде цікаво ознайомитися з договором на підставі якого комунальний заклад вимагає від бізнесу надання незаконної винагороди на користь третьої особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником вже надано відповідь стосовно даного питання. Рекомендуємо уважно ознайомитись з даною відповіддю, вперше проаналізувати зміст тендерної документації, в частині можливості оплати консультаційних послуг, та впевнитись в хибності своїх припущень.
питання щодо сканкопії оригіналу і копії документа.
Дата подання: 23 березня 2020 15:12
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:41
Пунктом 1.6 розділу 3 Тендерної документації, передбачено, крім іншого, що "Сканкопія оригіналу документа може бути надана і в тому випадку, коли замовником передбачено надання копії." Просимо роз'яснити, чим "сканкопія оригіналу документа" відрізняється від "копії документа"? У чому відмінності їх юридичного статусу. Адже "сканкопія оригіналу документа" - це теж копія в електронній формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року №1000/5, а саме п.8 розділу 10 - копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки "Для копій". Оригінал – документ, створений вперше і належним чином оформлений. Замовник не забороняє учасникам надавати сканкопії оригіналу, де передбачено надання копії документа, яка відповідно до зазначених правил має обов’язково засвідчуватись у передбачений вище спосіб.
Питання щодо використання електронної печатки
Дата подання: 23 березня 2020 15:29
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:41
Пунктом 1.2 розділу 3 тендерної документації передбачено: " . Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений електронний підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію." Водночас, згідно з ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII / надалі - Закон 2155 / електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. При цьому згідно з ч. 4 ст. 18 Закону 2155 лише кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Тоді як кваліфікована електронна печатка згідно з ч. 5 ст. 18 Закону 2155 має лише презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана, але не прирівнюється до власноручного підпису. Таким чином, положення п. 1.6 розділу 3 тендерної документації (в частині можливості накладення кваліфікованої електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису) суперечать вимогам ч. 2 ст. 17 та ч. 4 ст. 18 Закону 2155. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону 2155 із зазначених вище правових підстав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Відповідні зміни буде внесено в тендерну документації .
договір
Дата подання: 23 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:42
Відповідно до пункта 10.2 проекту Договора (Додаток 3 до тендерної документації), «10.2. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до кінця 2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». Оскільки термін дії договору є істотною умовою будь-якого господарського договору, просимо уточнити конкретну календарну дату закінчення строку дії договору підряду, а саме пояснити яку дату Ви маєте на увазі під формулюванням «кінець 2021 року»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Кінцем 2021 року є 31 грудня 2021 року.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-003264-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Код ЄДРПОУ:30659431
Дата подання: 13 квітня 2020 14:50
оскарження рішення замовника
про перегляд рішення про призначення переможця закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 12:49
Доброго дня, шановний Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". У відповідь на Вашу вимогу, щодо перегляду рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" та скасування повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, тендерний комітет Рокинівського навчально-виховного комплексу Княгининівської сільської ради повідомляє наступне:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (зі змінами), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. При цьому, у пунктах 5 та 6 цього ж Порядку вказано, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.
Згідно вимог Розділу 3 Документації, в п.6 зазначено, ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції.
Зважаючи на вищенаведене, вимоги Документації не містили окремих вимог щодо розрахунку кошторисної заробітної плати. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" здійснює свою господарську діяльність на власний ризик з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" вправі самостійно встановлювати розмір кошторисної заробітної плати, адже , умова про врахування середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік стосується лише замовника на етапі складання проектно-кошторисної документації (тобто, до оголошення закупівлі та визначення її очікуваної вартості).
Підсумовуючи зазначене, тендерний комітет Рокинівського навчально-виховного комплексу Княгининівської сільської ради, прийняв рішення про відсутність підстав для перегляду рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" та відсутність підстав для скасування повідомлення про намір укласти договір.

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 14:50
вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-14-000025 ● 8e1d57c660a047aea654b71bc5142880
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2020 23:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.04.2020 № 16-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.04.2020 № 16-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-003264-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 12:13:29

Наказ про початок моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.04.2020 № 16-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.04.2020 № 16-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-003264-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-16 10:58:10

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-17-003264-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином Замовником визначено очікувану вартість робіт з капітального ремонту даху та утеплення фасаду будівлі «Рокинівского НВК Княгининівської сільської ради» (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-22 17:15:05

Інформація стосовно розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі

Визначення вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво“.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Для перевірки проведених розрахунків Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-03-17-003264-b

2020-05-07 14:46:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 5 963 442,00
UAH з ПДВ
5 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 6 073 392,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 6 523 754,88
UAH з ПДВ
6 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 6 558 075,20
UAH з ПДВ
6 036 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Апартменс Сільвер 6 903 264,00
UAH з ПДВ
6 039 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ефект 6 982 298,90
UAH з ПДВ
6 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 7 171 576,72
UAH з ПДВ
6 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 7 344 112,00
UAH з ПДВ
6 173 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 7 492 408,56
UAH з ПДВ
6 173 392,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 7 442 414,40
UAH з ПДВ
7 442 414,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 15:33
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:30
Кошторис RTF.zip
17 квітня 2020 15:30
Кошторис Word.rar
17 квітня 2020 14:12
269.imd
11 квітня 2020 13:09
Електронний підпис
11 квітня 2020 13:07
Довідка банкрутство.pdf
10 квітня 2020 14:21
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:18
public_doc.p7s
10 квітня 2020 14:17
Dovidka_20087437090500563653.pdf.p7s
10 квітня 2020 14:17
Dovidka_20087437090500563653.pdf
10 квітня 2020 14:17
public_doc.pdf
01 квітня 2020 16:42
Електронний підпис
01 квітня 2020 16:32
20. Кошторис.imd
01 квітня 2020 16:32
19. Кошторис.rar
01 квітня 2020 16:32
42. Рішення_1 від 30.03.20.pdf
01 квітня 2020 16:32
18. Кошторис.pdf
01 квітня 2020 16:32
1. Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 16:32
48. Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2020 16:32
0. Реєстр документів.pdf
01 квітня 2020 16:32
Підписаний_G0320-4564-GL_tender.pdf
01 квітня 2020 16:32
Підписаний_Лицензия _1_.pdf
31 березня 2020 16:38
Електронний підпис
31 березня 2020 16:37
26. Проект договору.pdf
31 березня 2020 16:37
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 16:37
11. Довідка.pdf.p7s
31 березня 2020 16:37
13. Довідка.pdf.p7s
31 березня 2020 16:37
14. Dovidka_20064420320780818999.pdf
31 березня 2020 16:37
15. Dovidka_20064420320780818999.pdf.p7s

Публічні документи

02 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:52
Довідка з податкової.pdf
02 квітня 2020 17:52
технічна частина.rar
02 квітня 2020 17:52
132.imd
02 квітня 2020 17:52
інші документи.rar

Публічні документи

30 березня 2020 14:20
Електронний підпис
30 березня 2020 14:19
9 Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 14:19
8.11.свідоцтво про ПДВ.pdf
30 березня 2020 14:19
8.9. дозвiл_Держпрацi.PDF
30 березня 2020 14:19
8.7. Дод_до_Лiцензii.PDF
30 березня 2020 14:19
8.6. Лiцензiя.PDF
30 березня 2020 14:19
8.5. виписка єдр 2019.PDF
30 березня 2020 14:19
8.4. Опис_03.12.2019.PDF
30 березня 2020 14:19
8.2. Протокол_03.12.2019.PDF
30 березня 2020 14:19
8.1 Статут_ББС_03.12.2019.PDF
30 березня 2020 14:19
6.Підписаний_ГАРАНТІЯ 4515.pdf
30 березня 2020 14:19
5.3.ліцензія ППТеплий дім.pdf
30 березня 2020 14:19
5 Лист субпідрядники.pdf
30 березня 2020 14:19
4.6.1. Квитанція №2.pdf
30 березня 2020 14:19
3.6. розрахунок ЗВВ.docx
30 березня 2020 14:19
3.5. відомість ресурсів.docx
30 березня 2020 14:19
3.4. локальний кошторис.docx
30 березня 2020 14:19
3.3.Договірна ціна.docx
30 березня 2020 14:19
2.7 Довідка п7ч1.pdf
30 березня 2020 14:19
Відгук Нацгвардія.pdf
30 березня 2020 14:19
аналог договір.rar
30 березня 2020 14:19
1.4.2.Відгук ВОДА.pdf
30 березня 2020 14:19
1.4.1.Договір ВОДА.pdf
30 березня 2020 14:19
1.1.2. Договір оренди кран.PDF

Публічні документи

01 квітня 2020 22:34
Електронний підпис
01 квітня 2020 22:26
Технічна частина.zip
01 квітня 2020 22:26
Технічна частина.pdf
01 квітня 2020 22:26
Інші документи.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 18:38
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:38
Статут.pdf
01 квітня 2020 18:38
Опис до Статуту.pdf
01 квітня 2020 18:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 квітня 2020 18:38
Баланс.pdf
01 квітня 2020 18:37
Ліцензія банку.pdf
01 квітня 2020 18:37
Підписаний_G0320-4542-GL_tender.pdf
01 квітня 2020 18:37
Згода субпідрядника.pdf
01 квітня 2020 18:37
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 18:37
r_42_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 квітня 2020 18:37
r_42_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
01 квітня 2020 18:37
r_42_ДЦ_ДЦ2.rtf
01 квітня 2020 18:37
r_42_ДЦ_ДЦ1.rtf
01 квітня 2020 18:37
r_42_ДЦ_ДЦ.rtf
01 квітня 2020 18:37
42 Рокині.imd
01 квітня 2020 18:37
Локальний кошторис.pdf
01 квітня 2020 18:37
Договірна ціна.pdf
01 квітня 2020 18:37
Довідка згідно ч. 2 ст.17.pdf
01 квітня 2020 18:37
Відгук 3.pdf
01 квітня 2020 18:37
Відгук 2.pdf
01 квітня 2020 18:37
Відгук 1.pdf
01 квітня 2020 18:37
Аналогічний договір 3.1.pdf
01 квітня 2020 18:37
Аналогічний договір 3.pdf
01 квітня 2020 18:37
Аналогічний договір 2.pdf
01 квітня 2020 18:37
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 12:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 12:57
договірна ціна.PDF
02 квітня 2020 12:57
локальний кошторис.docx
02 квітня 2020 12:57
протокол.PDF
02 квітня 2020 12:57
локальний кошторис.PDF
02 квітня 2020 12:57
Гарантія 18818.pdf _1_.p7s
02 квітня 2020 12:57
договірна ціна.docx
02 квітня 2020 12:57
кошторис.imd
02 квітня 2020 12:57
Гарантія 18818.pdf.p7s
02 квітня 2020 12:57
розрахунок ризиків.docx
02 квітня 2020 12:57
Ліцензія.pdf _4_.p7s
02 квітня 2020 12:57
ліцензії _копія_.PDF
02 квітня 2020 12:57
Гарантія 18818.pdf
02 квітня 2020 12:57
Ліцензія.pdf
02 квітня 2020 12:57
Гарантія 18818.7z
02 квітня 2020 12:57
статут копія.PDF
02 квітня 2020 12:57
опис документів.PDF
02 квітня 2020 12:57
фінзвітність.PDF
02 квітня 2020 12:57
Ліцензія.pdf _5_.p7s
02 квітня 2020 12:57
довідка платника ПДВ.PDF
02 квітня 2020 12:57
дозволи _копія_.PDF
02 квітня 2020 12:57
Проект договору.PDF
02 квітня 2020 12:57
ліцензія _оригінал_.PDF
02 квітня 2020 12:57
витяг _копія_.PDF
02 квітня 2020 12:57
виписка ЄДР.PDF
02 квітня 2020 12:57
розрахунок ризиків.PDF
02 квітня 2020 12:57
сканкопія статуту.PDF
02 квітня 2020 12:57
протокол до статуту.PDF
02 квітня 2020 12:57
Ліцензія завірена.zip

Публічні документи

02 квітня 2020 10:11
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:53
Субпідряд.pdf
02 квітня 2020 09:53
Статут.pdf
02 квітня 2020 09:53
Рішення засновника.pdf
02 квітня 2020 09:53
Рiшення.pdf
02 квітня 2020 09:53
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 09:53
Працівники.pdf
02 квітня 2020 09:53
Наказ.pdf
02 квітня 2020 09:53
МТБ.pdf
02 квітня 2020 09:53
Лiцензiя.pdf
02 квітня 2020 09:53
КБ Західтехнобуд.pdf
02 квітня 2020 09:53
Захист довкілля.pdf
02 квітня 2020 09:53
Договір ФОП Рабчук.pdf
02 квітня 2020 09:53
Договір Мехбудсервіс.pdf
02 квітня 2020 09:53
Договiр Західтехнобуд.pdf
02 квітня 2020 09:53
Довідки ст.17.pdf
02 квітня 2020 09:53
Довідка досвід.pdf
02 квітня 2020 09:53
Декларація Інженірінг.pdf
02 квітня 2020 09:53
Графік.pdf
02 квітня 2020 09:53
Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2020 09:53
Відгук Західтехнобуд.pdf
02 квітня 2020 09:53
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:02
Рокинівского НВК.imd
02 квітня 2020 17:02
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 17:02
Кошторис.pdf
02 квітня 2020 17:02
копія статуту.pdf
02 квітня 2020 17:02
копія ліцензії ДСНС.pdf
02 квітня 2020 17:02
копія ліцензії ДАБІ.pdf
02 квітня 2020 17:02
Довідки ст.17.pdf
02 квітня 2020 17:01
Гарантія УКРТЕХНОБЕЗ.zip
02 квітня 2020 17:01
відгук Старбуд-Проект.pdf
02 квітня 2020 17:01
Виписка_з_протоколу__11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

ТОВ Апартменс Сільвер

ПП Ефект

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

ТОВ Укртехнобез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Переможець 5 799 999,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
5 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
image1.jpeg зміни до договору
29 грудня 2020 17:53
image0Календарний план.jpeg зміни до договору
29 грудня 2020 17:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:44
Untitled.FR11.pdf Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:39
Договір за всіма додатками.pdf зміни до договору
07 травня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:29
оновлений договір.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:09
протокол.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:59
дод угода .pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 15:21
підписаний договір укладений
28 квітня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки та оприлюднення договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація договору зі всіма додатками
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дофінансування
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення проекту календарного графіку виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML