Основні неорганічні хімічні речовини код ДК 021:2015 - 24310000-0 (Гіпохлорит натрію (Sodium hypochlorite ))
Очікувана вартість
3 240 000,00 UAH
UA-2020-03-17-002397-b 069b6d02749b4340a3c6a1d8b4c85ec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП ""Луцькводоканал""
Код ЄДРПОУ: 03339489
Вебсайт: http://Vd.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Контактна особа: Святослав Дмитроца
+380673323747
n.pasichnik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 14:08
Очікувана вартість: 3 240 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 тонни
Основні неорганічні хімічні речовини код ДК 021:2015 - 24310000-0 (Гіпохлорит натрію (Sodium hypochlorite ))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, обєкт Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 березня 2020 14:22
Електронний цифровий підпис
17 березня 2020 14:22
Додаток 4.docx
17 березня 2020 14:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
17 березня 2020 14:22
Додаток 1.docx
17 березня 2020 14:22
Додаток 5.docx
17 березня 2020 14:22
Додаток 3.docx
17 березня 2020 14:22
Додаток 6.docx
17 березня 2020 14:22
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-002397-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 22 березня 2020 15:44
Вимога щодо тендерної документації Замовника
В Додатку 3 тендерної документації зазначено, що Учасник надає гарантійний лист про забезпечення безпечного перевезення предмету закупівлі. Задля підтвердження можливості Учасника здійснювати безпечне перевезення небезпечної речовини, вимагаємо Замовником додатково встановити вимогу по наданню Учасником копії дозволу Держпраці про виконання робіт підвищеної небезпеки,а саме зберігання та транспортування небезпечних речовин та свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних речовин, а також ліцензію на перевезення небезпечних речовин автомобільним транспортом (або витяг з рішення Укртрансбезпеки).
Для забезпечення дотримання санітарно-епідеміологічного законодавства, вимагаємо встановити вимогу про надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на запропонований товар зі сферою використання у знезараженні в системі водовідведення.
Включення даних вимог гаратує Замовнику поставку запропонованого товару з дотриманням законодавства в сфері охорони праці та санітарно-епідеміологічного благополуччя населення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 16:16
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відносить до компетенції Замовника торгів. Проаналізувавши господарську діяльність та потреби підприємства, скориставшись правом наданим чинним законодавством, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, просимо врахувати дану інформацію, при підготовці тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000004 ● fbb5e8136d3a484ca2e258f493db6c31
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-26 16:18:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.05.2020 № 25-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 25.05.2020 № 25-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-17-002397-b від 17.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП ""Луцькводоканал"", 03339489, Україна, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Основні неорганічні хімічні речовини код ДК 021:2015 - 24310000-0 (Гіпохлорит натрію (Sodium hypochlorite )), 3240000UAH, 24310000-0, ДК021, 216, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: 069b6d02749b4340a3c6a1d8b4c85ec3, 2020-03-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України №922-VIII від 25.12.2015 зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.03.2020.р. (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСТРАГРУП", Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬХІМКОНТРОЛЬ" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Марілайф"; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2020 року, договір про закупівлю товарів від 29.04.2020 № 334.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Порушень не виявлено

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 3 240 000,00
UAH з ПДВ
2 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОЛИНЬХІМКОНТРОЛЬ" 3 240 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 3 218 400,00
UAH з ПДВ
3 149 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 13:29
sign.p7s
01 квітня 2020 13:29
Додаток 3 ч.2.pdf
31 березня 2020 22:38
sign.p7s
31 березня 2020 22:38
Інша інформація.pdf
31 березня 2020 22:38
Додаток 3.pdf
31 березня 2020 22:38
Додаток 2.pdf
31 березня 2020 22:38
Додаток 1.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 12:41
Договір 1 від 17.01.17.pdf
01 квітня 2020 12:41
Рішення № 1 засновника.pdf
01 квітня 2020 12:41
Виписка ЄДР 05.08.2019 р..pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 4 договір ст.3.pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 4 договір ст.2.pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 4 договір ст.1.pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 1 ст.3.pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 1 ст.2.pdf
01 квітня 2020 12:41
Додаток 1 ст.1.pdf
01 квітня 2020 12:41
гарантійний лист 66.pdf
01 квітня 2020 12:41
гарантійний лист 65 ст.2.pdf
01 квітня 2020 12:41
гарантійний лист 65 ст.1.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:11
Переможець2.pdf
16 квітня 2020 16:11
Переможець1.pdf
01 квітня 2020 16:12
sign.p7s
01 квітня 2020 16:11
технічні.pdf
01 квітня 2020 16:11
кваліфікаційні.pdf
01 квітня 2020 16:10
інше.pdf
01 квітня 2020 16:10
Витяг НР Щербань (1).7z
01 квітня 2020 16:10
Наказ Щербань (1).7z
01 квітня 2020 16:10
Лист для клієнтів (4).7z
01 квітня 2020 16:10
Гарантія 1977-20.7z
01 квітня 2020 16:10
проект договору.pdf
01 квітня 2020 16:10
Банківська ліцензія (6).7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 2 699 999,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 13:46
ТОВ "ВОЛИНЬХІМКОНТРОЛЬ"
#41044620
Відхилено 2 700 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Переможець 3 149 280,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
3 149 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 квітня 2020 14:14
Договір.pdf укладений
30 квітня 2020 14:13

Актуальні тендери

До пошуку