Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат для аутогемотрансфузії
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-03-17-001564-b fda93dbbf79b4245ab20ac7c40f7cf4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:09
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат для аутогемотрансфузії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров'я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 100% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:16
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
17 березня 2020 12:16
ТД ПВТ - 24_20.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 1 396 029,00
UAH з ПДВ
1 396 029,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 1 399 560,00
UAH з ПДВ
1 399 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:35
Документи переможця.pdf
03 квітня 2020 09:17
Специфікація.pdf
30 березня 2020 08:41
Електронний підпис
30 березня 2020 08:41
Електронний підпис
30 березня 2020 08:39
Оригінал інструкцій.rar
30 березня 2020 08:39
Кваліфікація.pdf
30 березня 2020 08:39
Техніка.pdf
30 березня 2020 08:39
Специфікація.pdf
30 березня 2020 08:39
БГ.zip

Публічні документи

01 квітня 2020 12:21
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:21
Технічні документи.pdf
01 квітня 2020 12:21
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 12:21
Специфікація.pdf
01 квітня 2020 12:21
Інструкція XTRA.pdf
01 квітня 2020 12:21
Брошура XTRA.pdf
01 квітня 2020 12:21
Licenziya.zip
01 квітня 2020 12:21
Licenziya DEA.PDF
01 квітня 2020 12:21
Dovirenist.zip
01 квітня 2020 12:21
Doverennost DEA.PDF
01 квітня 2020 12:21
BG 1697-20G ORTOIMPEX.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 1 396 029,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
1 396 029,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 10:11
ДУ1 Дог 21_2020-24.pdf зміни до договору
15 травня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 20:25
Договір 21_2020-24.pdf укладений
29 квітня 2020 20:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 14 Договору № 21/2020-24 від 29.04.2020 р., додатку № 1 до Договору № 21/2020-24 від 29.04.2020 р., додатку № 2 до Договору № 21/2020-24 від 29.04.2020 р. та додатку № 3 до Договору № 21/2020-24 від 29.04.2020 р., «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Замовника викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21/2020-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 396 029,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 329,00 UAH)