Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція ( Яйця курячі, дієтичні)
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2020-03-17-001543-c 8ec74018806648f3aa5b91771e2d6fd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловар Олена Михайлівна

044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 22:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:02
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Джерело фінансування державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161700 шт
Яйця курячі, дієтичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:54
Тендерна документація(нова редакція).doc
25 березня 2020 16:54
Зміни всім зацікавленим особам.doc
25 березня 2020 16:54
протокол № 50.3.pdf
17 березня 2020 20:46
Тендерна документація.doc
25 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:54
Тендерна документація(нова редакція).doc
25 березня 2020 16:54
Зміни всім зацікавленим особам.doc
25 березня 2020 16:54
протокол № 50.3.pdf
17 березня 2020 20:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-001543-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 07 квітня 2020 15:25
Вимога скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Руол Стандарт"
06.04.2020 р. ТОВ "Руол Стандарт" було визначено переможцем.
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з таким рішенням..

Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю.
- Сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
- Сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ) Системи екологічного управління.

У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" надає сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів ISO 22000:2018 стосовно:
- діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (46.19);
- оптової торгівлі фруктами та овочами (46.31);
- оптової торгівлі м’ясом і м’ясними продуктами (46.32);
- оптової торгівлі молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами (46.33);
- оптової торгівлі напоями (46.34);
- оптової торгівлі цукром, шоколадом і кондитерськими виробами (46.36);
- оптової торгівлі кавою,чаєм, какао та прянощами (46.37);
- оптової торгівлі іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками (46.38);
- оптової торгівлі іншими проміжними продуктами (46.76);
- неспеціалізованої оптової торгівлі (46.90)
Згідно КВЕД-2010: Клас 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту включає: - діяльність агентів, комісіонерів, товарних брокерів та інших посередників в оптовій торгівлі, які здійснюють торгівельні операції від імені або за рахунок інших осіб та фірм для третіх осіб, у т. ч. через Iнтернет
Таким чином, ТОВ "Руол Стандарт" надає Сертифікат Системи управління безпечністю харчових продуктів, виданий на учасника торгів стосовно оптової торгівлі харчовими продуктами та не надає Сертифікат Системи управління безпечністю харчових продуктів виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів.
У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" надає сертифікат Системи управління якістю стосовно: заготівлі, зберігання, фасування та реалізація харчових продуктів на замовлення організацій та установ в тому числі дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, лікувальних та лікувально-оздоровчих закладів.
Таким чином, ТОВ "Руол Стандарт" надає Сертифікат Системи управління якістю виданий на учасника торгів стосовно зберігання харчових продуктів. та не надає Сертифікат Системи управління якістю виданий на учасника торгів стосовно оптової торгівлі харчовими продуктами та транспортування харчових продуктів.
У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" також відсутній Сертифікат виданий на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ) Системи екологічного управління.
Таким чином, пропозиція ТОВ "Руол Стандарт" не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.
Згідно п.3. Проект Договору про закупівлю Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: Проект Договору про закупівлю товарів за державні кошти, викладено у Додатку № 3 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.
Згідно п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- листа-погодження у довільній формі щодо згоди з істотними умовами проекту договору;

У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" надає: Лист-погодження, в якому погоджується з істотними умовами проекту договору на предмет закупівлі, проте, відсутні довідка чи лист, які підтверджують, що учасник гарантує виконання своїх зобов’язань за договором. Таким чином, пропозиція ТОВ "Руол Стандарт" не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.


Згідно п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
- Копію договору на дезінфекцію, дератизацію та мийку автотранспортних засобів (надати копію останнього акту виконаних робіт)

У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" надає Договір № 537 від 21.11.2019 р. про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки. Згідно п.3.7 даного договору: Щомісяця не пізніше 5-го числа місяця, наступного за звітним, Виконавець надає Замовнику Акт про надання послуг. У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" відсутня копія останнього акту виконаних робіт. Таким чином, пропозиція ТОВ "Руол Стандарт" не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.
Згідно п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
- Копію договору на дезінфекцію, дератизацію та мийку автотранспортних засобів (надати копію останнього акту виконаних робіт)

У складі пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" відсутні копії Договору на дератизацію автотранспортних засобів та останнього акту виконаних робіт. Таким чином, пропозиція ТОВ "Руол Стандарт" не відповідає вимогам замовника та повинна бути відхилена.

Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Руол Стандарт". У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2020 17:00
пропозицію переможця переглянуто
Номер вимоги: UA-2020-03-17-001543-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 15 квітня 2020 11:13
Скарга на кваліфікацію
Шановний Замовнику!
Просимо Вас відхилити пропозицію фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації. Вимога додається!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2020 08:20
На Вашу вимогу Замовник роз’яснює, що має право з власної ініціативи чи за результатами звернень звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про відповідність Учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв чи підтвердження наданої достовірної інформації, Замовник не відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.

На наш запит щодо виправлення у договорі найму (оренди) транспортного засобу, було отримано лист від 10.04.2020 р. вих.. № 27/01-16, виданий приватним нотаріусом О.М. Широка (надається копія), що відповідний договір посвідчений у відповідності до вимог ст.. 203 Цивільного кодексу України. Також було зазначено, що згідно презумпції правочину (ст..204 Цивільного кодексу України) – правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним, таким чином, договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між Ласкавенко Сергієм Олександровичем та Фізичною особою-підприємцем Випущенко Людмилою Миколаївною – є правомірним.
Отже, у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни наявні документи, які підтверджують наявність у учасника права користування транспортними засобами FIAT DUCATO, спеціалізований вантажний- спеціалізований фургон ізотермічний –В (обладнаний холодильною установкою), державний номерний знак ВІ7849ЕА та Renault Master, спеціалізований вантажний- спеціалізований фургон ізотермічний –С (обладнаний холодильною установкою), державний номерний знак ВІ3517СХ.

Щодо іншого питання: у складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко В.М. наданий договір від 23 лютого 2020 року №1 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Медична санітарно-епідемічна компанія» щодо надання виконання комплексу робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів. У складі тендерної пропозиції ФОП Випущенко на виконання вимог тендерної документації наданий Акт надання послуг №40 від 23.03.2020 року.

Акт надання послуг №40 від 23.03.2020 року підтверджує, що були проведені роботи по договору № 1 від 21.02.2020 р. (виконання комплексу робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів). Таким чином, можна зробити висновок, що спочатку були виконані роботи по дератизації, дезінсекції, потім проведена дезінфекція, після чого була здійснена ретельна мийка транспортних засобів, що забезпечує безпечність транспорту та дозволяє перевезення харчових продуктів, в тому числі і яєць.

На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Випущенко Л.М. відповідає вимогам згідно тендерної документації.

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 11:13
Вимога.docx

Документи

18 квітня 2020 08:20
IMG_0001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 385 000,00
UAH з ПДВ
339 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 357 357,00
UAH з ПДВ
357 357,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 378 378,00
UAH з ПДВ
378 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 14:51
1 Основні документи.pdf
31 березня 2020 14:51
13 надія договір.pdf
31 березня 2020 14:51
12 надія відгук.pdf
31 березня 2020 14:51
9-1 проект - яйця.pdf
31 березня 2020 14:51
14 лист згода - яйця.pdf
31 березня 2020 14:51
технічка - Яйця.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 09:56
Електронний підпис
07 квітня 2020 09:56
Довідка.pdf_1.p7s
07 квітня 2020 09:56
Довідка.pdf.p7s
07 квітня 2020 09:56
Довідка банкрутство.pdf
07 квітня 2020 09:56
public_doc.p7s
07 квітня 2020 09:56
public_doc.pdf
07 квітня 2020 09:56
Довідка МВС.PDF
06 квітня 2020 14:04
Електронний підпис
31 березня 2020 16:03
Електронний підпис
31 березня 2020 15:59
Свідоцтво.PDF.(2).P7S
31 березня 2020 15:59
Свідоцтво.PDF.(1).P7S
31 березня 2020 15:59
Свідоцтво.PDF
31 березня 2020 15:59
про ліцензійні умови.PDF
31 березня 2020 15:59
Технічні вимоги.pdf
31 березня 2020 15:59
Проект Договру.pdf
31 березня 2020 15:59
Лист-згода.PDF
31 березня 2020 15:59
6 Сертифікат ISO 22 000-2020 р..pdf
31 березня 2020 15:59
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
31 березня 2020 15:59
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
31 березня 2020 15:59
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.PDF
31 березня 2020 15:59
14 Медичні книги працівн..pdf
31 березня 2020 15:58
1 Довідка МТБ.pdf
31 березня 2020 15:58
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
31 березня 2020 15:58
8 Довідка банк-24.03.2020.pdf
31 березня 2020 15:58
7 Довідка 4-ОПП.PDF
31 березня 2020 15:58
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 15:58
5 Довідка ПДВ.PDF
31 березня 2020 15:58
4 Св-во про держ.р.pdf
31 березня 2020 15:58
3 Витяг-25.03.2020 р..PDF
31 березня 2020 15:58
2 Виписка.PDF
31 березня 2020 15:58
1 Статут 2019.pdf
31 березня 2020 15:58
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ТОВ "Руол Стандарт"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 339 570,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 12:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 339 570,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 13:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Рішення скасоване 357 357,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 17:01
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Відхилено 357 357,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 17:02
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 378 378,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 17:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:29
протокол № 57.5.pdf

Документи

07 квітня 2020 17:02
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:02
протокол № 58.5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
378 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 21:15
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:38
Договір167.pdf укладений
24 квітня 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 183 502,80
UAH (в тому числі ПДВ 30 583,80 UAH)