Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 - Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу і установки пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-03-17-001257-c ● c014371b269a4921b06288a6c28ea98d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Олепір Дар’я Андріївна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу і установки пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми властності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за поставлені послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату послуг по факту надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 16:28 |
ТД монтаж 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація, Об'єми робіт, Сроки виконання робіт
Дата подання: 18 березня 2020 11:50
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:54
Об'єми робіт надані у вигляді дефектних актів, в яких не зазначено кількість матеріалів та устаткування таких як кабельно-провідникова продукція, сповіщувачі (так як по нормах вимагається запас), акумулятори та таке інше.
Просимо для розрахунку надати кошторисну документацію з нульовою вартістю та робочі проекти по об'єктам які є предметом закупівлі.
Також просимо переглянути вимогу Додатку №4 п.3.10 та договору п.3.2 щодо сроку виконання робіт ( не менше 6 об'єктів на місяць) та зменшити кількість виконаних об'єктів в місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як об’єми, надані у вигляді дефектних актів ,не відображають повну інформацію щодо кількості матеріалів та устаткування , необхідних для монтажу пожежної сигналізації , надаємо додаткову інформацію у вигляді специфікації обладнання , виробів і матеріалів та локальні кошториси (з нульовою вартістю). Дана інформація буде підгружена на Google Диск.
Можливості зменшення строку виконання робіт(не менше 6 об‘єктів на місяць) немає, так як під час перевірки порушень щодо додержання(виконання)вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у закладах освіти, були складені приписи, щодо необхідності монтажу пожежної сигналізації та вказаний строк виправлення даного порушення.
Можливості зменшення строку виконання робіт(не менше 6 об‘єктів на місяць) немає, так як під час перевірки порушень щодо додержання(виконання)вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у закладах освіти, були складені приписи, щодо необхідності монтажу пожежної сигналізації та вказаний строк виправлення даного порушення.
Проекти, Специфікація обладнання та матеріалів.Локальний кошторис. Відвідування об’єктів. Графік виконання робіт
Дата подання: 20 березня 2020 15:36
Дата відповіді: 23 березня 2020 11:35
1. Прошу Вас, для підготовки комерційної пропозиції по тендеру надати на ознайомлення наступні матеріали:
- Проект на виконання робіт;
- Специфікацію обладнання до Проекту;
- Локальний кошторис.
2. Просимо надати можливість та визначити порядок здійснення відвідувань та обстеження об’єктів, а також подовжити терміни подачі комерційної пропозиції.
3. Просимо надати роз’яснення, яким чином можна скласти Графік виконання робіт і розподілити кількість об’єктів загальною кількістю 19 шт., на яких виконуватимуться роботи, по місяцях, з березня по серпень 2020 р., згідно вимогам тендерної документації та забезпечити його виконання, якщо тією-ж тендерною документацією встановлена вимога виконання не менше 6 об’єкті в на місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так як об’єми, надані у вигляді дефектних актів ,не відображають повну інформацію щодо кількості матеріалів та устаткування , необхідних для монтажу пожежної сигналізації , надаємо додаткову інформацію у вигляді специфікації обладнання , виробів і матеріалів та локальні кошториси (з нульовою вартістю). Дана інформація буде підгружена на Google Диск.
Можливості зменшення строку виконання робіт(не менше 6 об‘єктів на місяць) немає, так як під час перевірки порушень щодо додержання(виконання)вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у закладах освіти, були складені приписи, щодо необхідності монтажу пожежної сигналізації та вказаний строк виправлення даного порушення.
Посилання на Google Drive:https://drive.google.com/drive/folders/18Riou5s8vWdOOjCr27NCN5GfnrYw9eSu?usp=sharing
Можливості зменшення строку виконання робіт(не менше 6 об‘єктів на місяць) немає, так як під час перевірки порушень щодо додержання(виконання)вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у закладах освіти, були складені приписи, щодо необхідності монтажу пожежної сигналізації та вказаний строк виправлення даного порушення.
Посилання на Google Drive:https://drive.google.com/drive/folders/18Riou5s8vWdOOjCr27NCN5GfnrYw9eSu?usp=sharing
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
2 332 144,60
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" |
2 128 042,72
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
2 422 010,45
UAH з ПДВ
|
1 816 507,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання" |
2 316 050,26
UAH з ПДВ
|
2 067 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Управління поліції охорони в Полтавській області |
2 935 000,00
UAH з ПДВ
|
2 082 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Переможець |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 14:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2020 17:32 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
27 квітня 2020 17:31
|
протокол |