Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компот,джем,повидло,консервація,салати овочеві (джерело фінансування - кошти місцевого бюжету)
Очікувана вартість
210 500,00 UAH
UA-2020-03-17-001122-b 2c6a0f0dd2d04fe6b3033ac031cb6a46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Солохненко

+380506847215 lpinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Олександр Солохненко
+380506847215
lpinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 13:51
Очікувана вартість: 210 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


код за ДК 021:2015: 15330000-0 оброблені фрукти та овочі (компот,джем,повидло,консервація,салати овочеві )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1410 кілограми
консервовані огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1410 кілограми
консервовані помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кілограми
компот ( персиковий,вишневий,сливовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
повидло яблучне (вагове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
джем ( абрикосовий,смородовий) ваговий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограми
салат "Закусочний"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку; накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 5. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. ( Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 11:25
Проект договору.doc
17 березня 2020 11:25
Додатки № 1-8 до документації.doc
17 березня 2020 11:25
Тендерна документація консервація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА 209 790,00
UAH з ПДВ
209 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІКОСАД" 210 490,00
UAH з ПДВ
210 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 18:44
відомості про учасника.pdf
30 березня 2020 18:44
паспорт,код.pdf
30 березня 2020 18:44
орегінал ЄДР.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 7.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 6.pdf
30 березня 2020 18:44
право підпису,наказ.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 5 договір.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 4.pdf
30 березня 2020 18:44
лист гарантії якості.pdf
30 березня 2020 18:44
довідка заходи довкілля.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 3.pdf
30 березня 2020 18:44
додаток 2.pdf
30 березня 2020 18:44
дикларації виробників.pdf
30 березня 2020 18:44
довідка про автомашину.pdf
30 березня 2020 18:44
лист-відгук.jpg
30 березня 2020 18:44
додаток 1.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 17:08
Статут.pdf
31 березня 2020 17:08
повноваження.pdf
31 березня 2020 17:08
ПДВ.pdf
31 березня 2020 17:08
МТБ.PDF
31 березня 2020 17:08
інформаційна довідка.pdf
31 березня 2020 17:08
договір оренди складу.pdf
31 березня 2020 17:08
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "РІКОСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА
#2012211763
Переможець 209 790,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА
#2012211763
209 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:38
звіт.pdf укладений
02 квітня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:30
додаткова угода консервация.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:32
додаткова угода консервация.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 08:44
договір на консервацію.pdf укладений
17 квітня 2020 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015року №922-VIII ( в редакції , що діяла на момент укладання договору) та п.11.4 розділу XI Внесення змін до договору" , продовжити термін дії договору №44 від 17.04.2020року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі укладеному в попереньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 251 740,00
UAH