Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі туалету громадського, по вул. Володимирська, 24 у Шевченківському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 655 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003769-b bf5e8175dc9549ad990823671ef2c548
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 13:42
Очікувана вартість: 2 655 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13275 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі туалету громадського, по вул. Володимирська, 24 у Шевченківському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, Вул. Володимирська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215500-2 — Будівництво громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт КБ-2в у відповідності до затвердженого кошторису та норм ДСТУ протягом 15-ти банківських днів з дня підписання акту про виконані роботи в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період за умови наявності фінансування та наявності асигнувань з державного бюджету через орган Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 17:56
графік фінансування.xlsx
16 березня 2020 17:56
С3.pdf
16 березня 2020 17:56
ОВ.pdf
16 березня 2020 17:56
ЗВК2.pdf
16 березня 2020 17:56
ЗВК1.pdf
16 березня 2020 17:56
KP.pdf
16 березня 2020 17:56
ETP.pdf
16 березня 2020 17:56
BK.pdf
16 березня 2020 17:56
AP.pdf
16 березня 2020 17:56
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ» 2 641 933,20
UAH з ПДВ
2 641 933,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 2 653 011,60
UAH з ПДВ
2 653 011,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 11:42
Довідка МВС.pdf
28 квітня 2020 11:42
Довідка ГУ ДПС.pdf
01 квітня 2020 09:25
Банківська ліцензія.7z
01 квітня 2020 09:25
Витяг НР Щербань.7z
01 квітня 2020 09:25
Лист для клієнтів.7z
01 квітня 2020 09:25
Наказ Щербань.7z
01 квітня 2020 09:25
Гарантія 1831-20.7z
01 квітня 2020 09:25
календарний графік .pdf
01 квітня 2020 09:25
ЛОК_кошт_11.pdf
01 квітня 2020 09:25
договірна ціна.pdf
01 квітня 2020 09:24
паспорт директора.pdf
01 квітня 2020 09:24
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 09:24
Довідка з банку.pdf
01 квітня 2020 09:24
довідка обладнання.pdf
01 квітня 2020 09:24
свідоцтво ПДВ.pdf
01 квітня 2020 09:24
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 16:09
Ліцензія з додатками.pdf
31 березня 2020 16:09
виписка.pdf
31 березня 2020 16:09
Паспорт Гайдей В.А..pdf
31 березня 2020 16:09
Технічне завдання.pdf
31 березня 2020 16:09
Проект договора.pdf
31 березня 2020 16:09
Відомості про учасника.pdf
31 березня 2020 16:09
Тендерна пропозиція .pdf
31 березня 2020 16:09
Наказ на директора #3.pdf
31 березня 2020 16:09
дозвіл.pdf
31 березня 2020 16:09
Лист-згода.pdf
31 березня 2020 16:09
календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ»
#38418802
Переможець 2 641 933,20
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТБУДІНВЕСТ»
#38418802
2 641 933,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 15:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:04
Ду4.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:32
Ду3.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 12:38
Ду2(1).JPG зміни до договору
21 травня 2021 12:37
Ду2(2).JPG зміни до договору
21 травня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:59
ду1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:12
Додаток№2.pdf укладений
15 травня 2020 14:11
Договір 102.pdf укладений
15 травня 2020 14:11
Додаток№3.pdf укладений
15 травня 2020 14:11
Додаток№1.pdf укладений
15 травня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни до пункту 2.2 розділу II Договору, виклавши на зміну (заміну) Календарний графік, у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди - Додаток 1, що є її невід’ємною частиною. 1.2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу III Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності до Договірної ціни (Додаток 1) та локальних кошторисів (Додаток 2), які є невід’ємними частинами цього Договору, становить: 2 641 933,20грн. (Два мільйони шістсот сорок одна тисяча дев’ятсот тридцять три гривні, 20 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 440 322,20 грн. (Чотириста сорок тисяч триста двадцять дві гривні 20 коп.), в тому числі у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість робіт на 2020 рік (річна вартість робіт на відповідний рік) становить: 0,00 грн. ». 2. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою №1, залишаються незмінними. Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної адреси Генпідрядника, викласти Розділ ХІІІ Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" у наступній редакції: « XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: Національний заповідник «Софія Київська» 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 24 Код ЄДРПОУ 02498145, ІПН 024981426149, IBAN UA098201720343141002200010203 ДКСУ м. Києва свідоцтво № 38912716 Перший заступник генерального директора ____________________ Кириленко В.В. Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Комфортбудінвест» Юридична адреса : 79052, м. Львів, вул. М. Каганця будинок 78 Код ЄДРПОУ 38418802 Рахунок IBAN UA 053253650000026004011084098 в АТ «Кредобанк» м. Києва МФО 325365 ІПН: 384188026511 Директор ___________________ Федоришин А.Г.».
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Враховуючи п.2.3. та п.2.4. розділу 2 Договору Замовник і Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору від 15.05.2020 р. №102 (далі-Договір), а саме: 1.1. Внести зміни до пункту 2.2 розділу II Договору, виклавши його в наступній редакції «2.2. Строк виконання робіт: згідно Календарного графіку (Додаток 3), який є невід'ємною частиною цього Договору: з дня набрання чинності цим Договором до 31.12.2022року» та викласти на зміну (заміну) Календарний графік, у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди - Додаток 1, що є її невід’ємною частиною. 1.2.Внести зміни до пункту 3.1 розділу III Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором у відповідності до Договірної ціни (Додаток 1) та локальних кошторисів (Додаток 2), які є невід’ємними частинами цього Договору, становить: 2 641 933,20 грн. (Два мільйони шістсот сорок одна тисяча дев’ятсот тридцять три гривні, 20 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 440 322,20 грн. (Чотириста сорок тисяч триста двадцять дві гривні 20 коп.), в тому числі у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість робіт на 2021 рік (річна вартість робіт на відповідний рік) становить: 2 617 720,00 грн. (Два мільйони шістсот сімнадцять тисяч сімсот двадцять гривень, 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 436 286,67 грн. (Чотириста тридцять шість тисяч двісті вісімдесят шість гривні 67 коп.)», в тому числі вартість робіт на 2022 рік (очікувана річна вартість робіт на відповідний рік) становить: 24 213,20 грн. (Двадцять чотири тисячі двісті тринадцять гривень, 20 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 4 035,53 грн. (Чотири тисячі тридцять п’ять гривен 53 коп.). 1.3. Внести зміни до пункту 11.3. розділу ХІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «11.3. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов'язань, що лишились невиконаними.». 1.4. У зв’язку зі зміною рахунку Замовника, внести зміни до Розділу ХІІІ Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» замінивши його на IBAN UA418201720343130006000010203.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.1 розділу ІІІ Договору від 15.05.2020р. №102
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 617 707,37
UAH (в тому числі ПДВ 436 284,56 UAH)