Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні хімічні речовини (Етанол)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003437-b d113c4e788f740139085f0d7630ef015
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Тарновецька

+380372564420
+380372559203
+380372547650
ekonomonco@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 43343870
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242
Контактна особа: Олена Тарновецька
+380372564420,+380372559203,+380372547650
ekonomonco@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 флакон
Етанол , розчин для зовнішнього застосування, 96%- 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:53
ТД спирт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо термінів поставки
Дата подання: 17 березня 2020 15:06
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:04
Доброго дня, просимо уточнити терміни (строки) поставки. Оскільки поставка здійснюватиметься впродовж року партіями просимо вказати, впродовж якого часу з моменту заявки (замовлення) товар має бути проставлено.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вам, що поставка товару за замовленнями Покупця регулюється «Пректом договору», який за результатами процедури буде підписаний з Переможцем, а саме:
- п.1.4. Постачальник на умовах, передбачених цим Договором, зобов’язується передати Покупцю Товар у власність . Кількість, строки, ціна та якісні характеристики Товару можуть додатково, узгоджуватися Сторонами у відповідних Специфікаціях до цього Договору;
- 5.1. Строк поставки Товару – з моменту підписання договору до 24 грудня 2020 року;
- 5.3 Рішення про зміну строків оформюється Сторонами шляхом підписання додаткових угод.
З метою не встановлення дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі нами не було встановлено чітких термінів поставки, зважаючи на часові витрати Постачальника на транспортування, розмитнення , зберігання та інше.
Якщо для Постачальника постане потреба в визначенні чіткого графіку поставок, то на етапі укладання Договору можливо укласти Додаток щодо термінів та графіків поставок ( згідно п.1.4 та п.5.3 Договору).
Разом із тим повідомляємо та просимо врахувати при подачі своєї пропозиції, що ми, як видно із оголошення про закупівлю являємося лікувальним закладом, яке надає спеціалізовану медичну допомогу населенню цілодобово протягом року і ситуації із терміновістю поставки може виникнути не зважаючи на заплановані графіки.
Щодо документів переможця
Дата подання: 17 березня 2020 15:55
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:50
На підставі спільного Наказу Мінекономрозвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.18 №37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків,зборів,платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника закупівлі" (далі-Наказ №37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше - Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформація про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРЯЄ в системі Prozorro http^//prozorro.gov.ua/. Вимагаємо привести Тендерну документацію до відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вам, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноважений орган, який відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно інформлиста МЕРТУ №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 р. Державна податкова служба України надала інформацію щодо відкритого державного реєстру листом від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 в якому зазначено, що сума податкового боргу може змінюватися щоденно. Одже необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб»єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Севітан 297 497,45
UAH з ПДВ
297 497,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕРА-С 299 225,50
UAH з ПДВ
299 225,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Севітан

ТОВ ІТЕРА-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Севітан
#42777246
Переможець 297 497,45
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Севітан
#42777246
297 497,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 15:33
Додаткова СПИРТ 4 зменшення.pdf зміни до договору
02 січня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:48
Додаткова 3 спирт Севітан.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:44
дод угода спирт 3.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 18:15
додаткова спирт.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 18:07
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 13:13
додаткова 1 ТОВ Севітан (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
28 липня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 17:08
Договір спирт.pdf укладений
21 квітня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Постачальника, внесено зміни до розділу 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 163/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Звільнено від оподаткування податком на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 163/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): звільнено від оподаткування податком на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 163/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 163/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 588,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)