Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні органічні хімічні речовини (Етанол)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003437-b ● d113c4e788f740139085f0d7630ef015
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 43343870 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
Контактна особа: |
Олена Тарновецька +380372564420,+380372559203,+380372547650 ekonomonco@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 флакон
Етанол , розчин для зовнішнього застосування, 96%- 100мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 16:53 |
ТД спирт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо термінів поставки
Дата подання: 17 березня 2020 15:06
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:04
Доброго дня, просимо уточнити терміни (строки) поставки. Оскільки поставка здійснюватиметься впродовж року партіями просимо вказати, впродовж якого часу з моменту заявки (замовлення) товар має бути проставлено.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вам, що поставка товару за замовленнями Покупця регулюється «Пректом договору», який за результатами процедури буде підписаний з Переможцем, а саме:
- п.1.4. Постачальник на умовах, передбачених цим Договором, зобов’язується передати Покупцю Товар у власність . Кількість, строки, ціна та якісні характеристики Товару можуть додатково, узгоджуватися Сторонами у відповідних Специфікаціях до цього Договору;
- 5.1. Строк поставки Товару – з моменту підписання договору до 24 грудня 2020 року;
- 5.3 Рішення про зміну строків оформюється Сторонами шляхом підписання додаткових угод.
З метою не встановлення дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі нами не було встановлено чітких термінів поставки, зважаючи на часові витрати Постачальника на транспортування, розмитнення , зберігання та інше.
Якщо для Постачальника постане потреба в визначенні чіткого графіку поставок, то на етапі укладання Договору можливо укласти Додаток щодо термінів та графіків поставок ( згідно п.1.4 та п.5.3 Договору).
Разом із тим повідомляємо та просимо врахувати при подачі своєї пропозиції, що ми, як видно із оголошення про закупівлю являємося лікувальним закладом, яке надає спеціалізовану медичну допомогу населенню цілодобово протягом року і ситуації із терміновістю поставки може виникнути не зважаючи на заплановані графіки.
- п.1.4. Постачальник на умовах, передбачених цим Договором, зобов’язується передати Покупцю Товар у власність . Кількість, строки, ціна та якісні характеристики Товару можуть додатково, узгоджуватися Сторонами у відповідних Специфікаціях до цього Договору;
- 5.1. Строк поставки Товару – з моменту підписання договору до 24 грудня 2020 року;
- 5.3 Рішення про зміну строків оформюється Сторонами шляхом підписання додаткових угод.
З метою не встановлення дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі нами не було встановлено чітких термінів поставки, зважаючи на часові витрати Постачальника на транспортування, розмитнення , зберігання та інше.
Якщо для Постачальника постане потреба в визначенні чіткого графіку поставок, то на етапі укладання Договору можливо укласти Додаток щодо термінів та графіків поставок ( згідно п.1.4 та п.5.3 Договору).
Разом із тим повідомляємо та просимо врахувати при подачі своєї пропозиції, що ми, як видно із оголошення про закупівлю являємося лікувальним закладом, яке надає спеціалізовану медичну допомогу населенню цілодобово протягом року і ситуації із терміновістю поставки може виникнути не зважаючи на заплановані графіки.
Щодо документів переможця
Дата подання: 17 березня 2020 15:55
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:50
На підставі спільного Наказу Мінекономрозвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.18 №37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків,зборів,платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника закупівлі" (далі-Наказ №37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше - Державна фіскальна служба України). Завдяки цьому інформація про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРЯЄ в системі Prozorro http^//prozorro.gov.ua/. Вимагаємо привести Тендерну документацію до відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Повідомляємо Вам, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноважений орган, який відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно інформлиста МЕРТУ №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 р. Державна податкова служба України надала інформацію щодо відкритого державного реєстру листом від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 в якому зазначено, що сума податкового боргу може змінюватися щоденно. Одже необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб»єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.
Згідно інформлиста МЕРТУ №3304-04/2361-06 від 16.01.2020 р. Державна податкова служба України надала інформацію щодо відкритого державного реєстру листом від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 в якому зазначено, що сума податкового боргу може змінюватися щоденно. Одже необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб»єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Севітан #42777246 |
Переможець |
297 497,45
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 15:33
|
Додаткова СПИРТ 4 зменшення.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:48
|
Додаткова 3 спирт Севітан.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 16:44
|
дод угода спирт 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 18:15
|
додаткова спирт.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 13:13
|
додаткова 1 ТОВ Севітан (зміна реквізитів).pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 17:08
|
Договір спирт.pdf | укладений |
21 квітня 2020 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною банківських реквізитів Постачальника, внесено зміни до розділу 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 163/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Звільнено від оподаткування податком на додану вартість |
Номер договору про закупівлю: | 163/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | звільнено від оподаткування податком на додану вартість |
Номер договору про закупівлю: | 163/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 163/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |