Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію ( "PKU Nutri-3-Concentrated", "PKU Nutri-3 - Energy"
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2020-03-16-002493-a f738c73695ee409c8da56e4f8c64cde3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будішевська Ірина Миколаївна

+380414121352 04053654@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоград-Волинська районна державна адміністрація Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053654
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, вул. Шевченка,16
Контактна особа: Будішевська Ірина Миколаївна
+380414121352
04053654@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:34
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:34
Початок аукціону: 02 квітня 2020 14:13
Очікувана вартість: 256 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
"PKU Nutri-3-Concentrated"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
37 шт
"PKU Nutri-3 Energy"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 08:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 18:30
ОГОЛОШЕННЯ.doc
16 березня 2020 18:30
Проект договору.docx
16 березня 2020 18:30
Додаток _2.doc
16 березня 2020 18:30
Додаток _1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист від Виробника
Дата подання: 18 березня 2020 13:18
Дата відповіді: 23 березня 2020 08:50
Доброго дня! Чи підійде Вам гарантійний лист від виробника підписаний ЕЦП файлом у форматі P7S"?
Відповідь: Да

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000069 ● 181e3b7b22c34dd09816a721f0fb9c9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.04.2020
№ 27

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.04.2020 № 27.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-03-16-002493-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.04.2020року, по проведеному моніторингу закупівлі по предмету "Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію ( "PKU Nutri-3-Concentrated", "PKU Nutri-3 - Energy" відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель було розірвано Договір № 10 від 23.04.2020року.

2020-05-06 14:45:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2020-05-20 12:20:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б-777" 152 571,60
UAH з ПДВ
152 571,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 245 000,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 12:57
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:47
Dovidka_20084438920280598335.pdf.p7s
08 квітня 2020 12:24
Dovidka_20084438920280598335.pdf
02 квітня 2020 14:44
Електронний підпис
01 квітня 2020 10:39
Електронний підпис
01 квітня 2020 10:33
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
01 квітня 2020 10:33
Довідки згідно ст 17.pdf
01 квітня 2020 10:33
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 22:28
Електронний підпис
30 березня 2020 22:27
цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 22:27
технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 22:27
документи якості.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка ч2ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п10ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п9ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п8ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п6ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п4ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п3ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
Довідка п2ч1ст17.pdf
30 березня 2020 22:27
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

ТОВ "БЕМБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б-777"
#35662229
Переможець 152 571,60
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б-777"
#35662229
152 571,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 11:06
додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
05 травня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 10:03
Договір укладений
23 квітня 2020 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.01.2020 року, по проведеному моніторингу закупівлі по предмету «Паливо», відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.