Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоград-Волинська районна державна адміністрація Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053654 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, вул. Шевченка,16 |
Контактна особа: |
Будішевська Ірина Миколаївна +380414121352 04053654@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 18:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 18:34 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 08:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 18:30 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
16 березня 2020 18:30 |
Проект договору.docx | |
16 березня 2020 18:30 |
Додаток _2.doc | |
16 березня 2020 18:30 |
Додаток _1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000069 ● 181e3b7b22c34dd09816a721f0fb9c9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020
№ 27
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.04.2020 № 27.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-03-16-002493-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.04.2020року, по проведеному моніторингу закупівлі по предмету "Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію ( "PKU Nutri-3-Concentrated", "PKU Nutri-3 - Energy" відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель було розірвано Договір № 10 від 23.04.2020року.
2020-05-06 14:45:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2020-05-20 12:20:22
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б-777" #35662229 |
Переможець |
152 571,60
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 11:06
|
додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
05 травня 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 10:03
|
Договір | укладений |
23 квітня 2020 10:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.01.2020 року, по проведеному моніторингу закупівлі по предмету «Паливо», відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |