Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Постачання централізованого опалення по місту Маріуполю)
Очікувана вартість
729 736,47 UAH
UA-2020-03-16-002315-b 317d2a4c27e0477ba1d4afd97b37334d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Враховуючи об'єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку постачання гарячої води та централізованого опалення по місту Маріуполю до вказаних пунктів споживання (ШУ) іншими постачальниками та враховуючи об'єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку - єдиний можливий постачальник гарячої води та централізованого опалення місцевими (локальними) мережами, який здійснює на території міста Маріуполя господарську діяльність відповідно до ліцензій, є Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа», у відповідності з вищенаведеним виникла потреба в проведенні переговорної процедури закупівлі гарячої води та централізованого опалення по місту Маріуполю, яка вимагає проведення переговорів з учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 14:54
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


кошти міського бюджету КЕКВ 2610
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
410.513 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Зелінського,87; Запорізьке шосе, 3; вул. Глинки (25 квартал),8; вул. Газова,1; вул. Чорноморська,18; пр. Єдності, 57; вул. Новотрубна, 16а; пров. Банний,3; вул. Новотрубна, 19; пр.Миру, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно з виставленими рахунками та актами виконаних робіт у строк до 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

16 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
Переможець 729 736,47
UAH з ПДВ
16 березня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 14:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
729 736,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:50
Дод угода №2 від 24.12.2020 до договору №151-3 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:49
Повідомлення про внесення змін до договору №151-3 від 23.03.2020 дод угода №2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 11:03
Дод угода №1 від 14.09.2020 до договору №151-3 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:02
Договір №151-3 від.23.03.2020 р.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:01
Повідомлення про внесення змін до договору №151-3 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 17:57
Договір №151-3 від.23.03.2020 р.pdf укладений
23 березня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди перерозподілити використання коштів за Договором №151/3 від 23.03.2020 (далі-Договір), а саме: - кошти міського бюджету зменшено на 169 869,00 грн, у тому числі ПДВ 28 311,50 грн. - кошти підприємства збільшено на 169 869,00 грн, у тому числі ПДВ 28 311,50 грн. 2. Викласти п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 729 736,47 грн. (сімсот двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять шість грн. 47 коп.), у тому числі ПДВ 121 622,74 грн. та складається: - з коштів місцевого бюджету 559 867,47 грн (П`ятсот п`ятдесят дев`ять тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 93 311, 24 грн. - за рахунок коштів підприємства 169 869,00 грн (Сто шістдесят дев`ять тисяч вісімсот шістдесят дев`ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 28 311,50 грн. та визначається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає 1777,62 грн за 1 Гкал (з ПДВ) Договірні зобов’язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов’язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування) згідно до частини 1. ст.23 Бюджетного кодексу України.» 1.2. Розділ XIV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів ЗАМОВНИКА викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, м.Маріуполь, вул.Зелінського,87 р/р UA978201720344320003000020704 в ДКСУ м. Київ UA918201720344350002000020704 IBAN UA603348510000026006962485182 в АТ ПУМБ IBAN UA153354290000026003054008412 в АТ КБ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 03361845 тел. (0629) 34-55-41
Номер договору про закупівлю: 151/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди перерозподілити використання коштів за Договором №151/3 від 23.03.2020 (далі-Договір), а саме: - кошти міського бюджету зменшено на 43 920,00 грн, у тому числі ПДВ 7 320,00 грн. - кошти підприємства збільшено на 43 920,00 грн, у тому числі ПДВ 7 320,00 грн. 2. Викласти п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 729 736,47 грн. (сімсот двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять шість грн. 47 коп.), у тому числі ПДВ 121 622,74 грн. та складається: - з коштів місцевого бюджету 515 947,47 грн (п`ятсот п`ятнадцять тисяч дев`ятсот сорок сiм гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 85 991,25 грн. - за рахунок коштів підприємства 213 789,00 грн (двiстi тринадцять тисяч сiмсот вiсiмдесят дев`ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 35 631,50 грн. та визначається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає 1777,62 грн за 1 Гкал (з ПДВ) Договірні зобов’язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов’язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування) згідно до частини 1. ст.23 Бюджетного кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 151/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 525 686,50
UAH (в тому числі ПДВ 87 614,41 UAH)