Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація стихійних звалищ)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-16-001944-b d4a79ae770d147b28c3a8369a97936d3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марківська селищна рада Марківського району ЛУганської області Дзюба Ігор Анатолійович

+380952290254 mar_possovet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04335559
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., смт. Марківка, вул. Центральна, буд. 18
Контактна особа: Марківська селищна рада Марківського району ЛУганської області Дзюба Ігор Анатолійович
+380952290254
mar_possovet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п.4 ч. 2 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі" селищною радою (замовником) було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 27 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація стихійних звалищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, Марківка, вул. Центральна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

16 березня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-06-000011 ● 5dc0759936784cf7ae829618f064f4a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


03.07.2020 № 44

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.07.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-16-001944-b 16.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Марківська селищна рада повідомляє наступне. 14.07.2020 року на засіданні тендерного комітету Марківської селищної ради був розглянутий висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу по публічній закупівлі проведеною селищною радою з придбання послуги ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Ліквідація стихійних звалищ). ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА у висновку вказує на порушення з боку селищної ради, а саме: не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro додатки до договору від 27.03.2020 № 241 (кошторис, дефектний акт), та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку. Тендерним комітетом Марківської селищної ради з метою виконання вимог висновку проведеного моніторингу та на підставі абз.2 ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення виправити виявлені технічні помилки та в електронній системі закупівель Prozorro були опубліковані додаток 1 (дефектний акт) та додаток 2 (кошторис) до договору від 27.03.2020 № 241.

2020-07-14 16:15:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК"
#36872870
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 14:15

Документи

16 березня 2020 14:15
Електронний підпис
16 березня 2020 14:14
протокол 71.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРКІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИК"
#36872870
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 14:15
Електронний підпис
16 березня 2020 14:14
протокол 71.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:39
ДУ №4 до договору 241.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 15:24
д.у 3 до договору 241.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:34
додаткова угода №2 до договору241.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:32
додаткова угода №1 до договору241.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 14:50
Додатки до договору 241.PDF зміни до договору
14 липня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 08:35
241.PDF укладений
27 березня 2020 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки - дазавантаження Додатків до договору № 241
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 241
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)