Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
64 025,04 UAH
UA-2020-03-16-001901-a ● e3f174b1daac425a9fc46013de5540d9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 64 025,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги по охороні майна та обслуговування сигналізації (приміщення аптеки, приміщення каси,ендоскопічний відділ) та тривожної кнопки (приміщення приймального відділення хірургічного корпусу та приміщення гінекологічного відділення акушерсько-гінекологічного корпусу) на об"єкті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по охороні майна та обслуговування сигналізації (приміщення аптеки, приміщення каси,ендоскопічний відділ) та тривожної кнопки (приміщення приймального відділення хірургічного корпусу та приміщення гінекологічного відділення акушерсько-гінекологічного корпусу) на об"єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником послуг, після їх отримання та згідно акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 16:25 |
Технічне завдання.docx |
16 березня 2020 16:20 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001901-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 19 березня 2020 10:03
Дискримінація
Шановний Замовнику,
ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. А саме, Ви не дотримались таких основних принципів здійснення закупівель, викладених в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Дискримінаційна вимога тендерної документації міститься в п.10 Технічного завдання: "Всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні мати визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників, бути забезпечені формених одягом, вогнепальною табельною зброєю, переносними радіостанціями, спеціальними засобами індівідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству".
Виходячи зі змісту даного пункту, вбачається що учасником може бути лише правоохоронний орган. Тобто Ви свідомо обмежили та звузили коло учасників до одного. На підтвердження наших слів, надаємо перелік спеціальних засобів, що використовуються суб'єктами охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97: Бронежилети, Захисні каски, Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, Гумові кийки, Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, Електрошокові пристрої*, Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
Це недопустимо. Ми розуміємо, що, при здійсненні закупівель послуг на суму менше 200 000 грн, норми Закону не застосовуються, проте а.4 ч.1 ст.2 Закону передбачено що: "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору".
Також, ми розуміємо для чого, Вами, Замовнику, було встановлено дану вимогу - забезпечення належного якісного рівня надання послуг охорони, проте суб'єкти охоронної діяльності при здійсненні такої діяльності активно співпрацюють з органами Національної поліції та при затриманні правопорушників передають їх співробітникам поліції. А для здійснення затримання правопорушників цілком достатньо перелічених раніше спеціальних засобів, тому ми не бачимо необхідності встановлення подібної вимоги в Тендерній документації та її обґрунтованості.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити п.10 Технічного завдання як такий, що не відповідає нормам чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. А саме, Ви не дотримались таких основних принципів здійснення закупівель, викладених в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Дискримінаційна вимога тендерної документації міститься в п.10 Технічного завдання: "Всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні мати визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників, бути забезпечені формених одягом, вогнепальною табельною зброєю, переносними радіостанціями, спеціальними засобами індівідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству".
Виходячи зі змісту даного пункту, вбачається що учасником може бути лише правоохоронний орган. Тобто Ви свідомо обмежили та звузили коло учасників до одного. На підтвердження наших слів, надаємо перелік спеціальних засобів, що використовуються суб'єктами охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97: Бронежилети, Захисні каски, Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, Гумові кийки, Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, Електрошокові пристрої*, Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
Це недопустимо. Ми розуміємо, що, при здійсненні закупівель послуг на суму менше 200 000 грн, норми Закону не застосовуються, проте а.4 ч.1 ст.2 Закону передбачено що: "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору".
Також, ми розуміємо для чого, Вами, Замовнику, було встановлено дану вимогу - забезпечення належного якісного рівня надання послуг охорони, проте суб'єкти охоронної діяльності при здійсненні такої діяльності активно співпрацюють з органами Національної поліції та при затриманні правопорушників передають їх співробітникам поліції. А для здійснення затримання правопорушників цілком достатньо перелічених раніше спеціальних засобів, тому ми не бачимо необхідності встановлення подібної вимоги в Тендерній документації та її обґрунтованості.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити п.10 Технічного завдання як такий, що не відповідає нормам чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 16:48
В приміщенні Київської міської клінічної лікарні № 18 знаходиться кімната зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» від 21.11.2018 № 975. Відповідно до постанови даний об’єкт підлягає обов’язковій охороні підрозділами поліції охорони Національної поліції України.
Враховуючи категорію об’єкту працівники, які будуть надавати охоронні послуги мають бути забезпечені табельною нарізною вогнепальною зброєю, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме, мінімально: гумовий кийок, газовий балончик з аерозолем сльозоточивої та дратівної дії та можливістю виклику додаткового озброєного табельною нарізною вогнепальною зброєю наряду реагування для запобігання правопорушенням або затримання правопорушників.
Враховуючи категорію об’єкту, що підлягає охороні, цілком доцільно здійснювати виїзд наряду реагування на тривожні сповіщення з нарізною табельною вогнепальною зброєю.
Враховуючи категорію об’єкту працівники, які будуть надавати охоронні послуги мають бути забезпечені табельною нарізною вогнепальною зброєю, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме, мінімально: гумовий кийок, газовий балончик з аерозолем сльозоточивої та дратівної дії та можливістю виклику додаткового озброєного табельною нарізною вогнепальною зброєю наряду реагування для запобігання правопорушенням або затримання правопорушників.
Враховуючи категорію об’єкту, що підлягає охороні, цілком доцільно здійснювати виїзд наряду реагування на тривожні сповіщення з нарізною табельною вогнепальною зброєю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
64 025,04
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
49-29-18-ОБ-ОС,ТС-2020 від 01.04.2020 року.PDF | укладений |
01 квітня 2020 11:38
|