Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на спінальну м'язову атрофію, 4 лота
Очікувана вартість
1 927 260,00 UAH
UA-2020-03-16-001596-a 1bef43c95bde4e679d624f4f16da0d85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 927 260,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист від Виробника
Дата подання: 18 березня 2020 13:21
Дата відповіді: 19 березня 2020 16:31
Доброго дня! Чи підійде Вам гарантійний лист від виробника підписаний ЕЦП файлом у форматі P7S"?
Відповідь: Пунктом 6 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю визначено надання в складі тендерної пропозиції учасника оригіналу гарантійного листа від виробника товару або його уповноваженого представника в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Продукт лікувального харчування Нутрідрінк Протеїн, або еквівалент, - 1095000 мл суміші
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 810 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 051,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24300 UAH

Аукціон

Початок: 02 квітня 2020 11:44
Закінчення: 02 квітня 2020 12:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1095000 мл
лот 1 - Продукт лікувального харчування Нутрідрінк Протеїн, або еквівалент, - 1095000 мл суміші
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 799 350,00
UAH з ПДВ
799 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 810 250,00
UAH з ПДВ
810 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:51
КЧ_p253-335.pdf
01 квітня 2020 17:51
КЧ_p169-252.pdf
01 квітня 2020 17:51
КЧ_p085-168.pdf
01 квітня 2020 17:51
КЧ_p001-084.pdf
01 квітня 2020 17:51
ТЧ.pdf
01 квітня 2020 17:51
гарантия 18801.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амікум Фарма"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
Переможець 799 350,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 11:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
#40866700
799 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 10:54
Договір 22 укладений
24 квітня 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 799 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 225,00 UAH)