Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 44430000-3 АРМОВАНА ОБШИВКА (геотекстильний матеріал, 3м)
Очікувана вартість
3 468 960,00 UAH
UA-2020-03-16-001154-a 4f6f068c65cf431daf8744f34ed80225
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 468 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44430000-3: Армована обшивка


загальна кількість 39600 м.кв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39600 м.кв
Геотекстильний матеріал, 3м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, провулок Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44430000-3 — Армована обшивка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:06
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного Договору
Дата подання: 21 березня 2020 07:27
Дата відповіді: 23 березня 2020 18:01
Шановний Замовнику ! Ми здійснювали постачання аналогічної продукції в 2020 році.Постачання вмконано вчасно та в повному обсязі. З метою усунення дискримінації інших учасників процедури -прошу внести зміни до пункту 1.4.1 та викласти в редакції: Учасник повинен надати скановану довідку за зразком ,що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018-2020 років. АМКУ постійно наголошує про Відкритість та прозорість державних закупівель! Господарська діяльність підприємства в 2018,2019 та 2020 роках нічим не відрізняється! Зазделегіть вдячні за відкритість та прозорість !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Беручи до уваги специфіку даного виду предмету закупівлі, а саме - сезон його використання під час виконання робіт, Замовник не зможе перевірити якість поставленого товару за договором 2020 року, адже згідно будівельних норм такий сезон ще не розпочато, тому фактично не можливо встановити та підтвердити якість товару, що був придбаний покупцем
у 2020 році (аналогічного договору з Учасником) за параметром оцінки відповідної якості під час його експлуатації, збереження властивостей товару за призначенням відповідно до його гарантійоного терміну, а також рівень якості виконаних робіт (дорожнього полотна) на що можуть впливати технічні харатеристики предмету закупілві. Тому Замовник залишає за собою право не вносити зміни до тендерної документації щодо вимог до Учасників надати підтвердження виконання аналогічного договору періодом 2018-2019 років.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАПОНІР-ГРУПП" 3 445 200,00
UAH з ПДВ
3 445 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОТАПОВ ПАВЛО ГЕОРГІЙОВИЧ" 3 468 960,00
UAH з ПДВ
3 468 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 16:01
Технічні документи.7z
30 березня 2020 16:01
Заявка-Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАПОНІР-ГРУПП"

ФОП "ПОТАПОВ ПАВЛО ГЕОРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАПОНІР-ГРУПП"
#35394166
Переможець 3 445 200,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАПОНІР-ГРУПП"
#35394166
3 445 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 13:42
Договір укладений
21 квітня 2020 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв`язку із закінченням строку дії договору