Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
69 044,00 UAH
UA-2020-03-13-003363-b 4dce9d4b950549a5988a553d20f68a70
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гузій

+380472339045 natagong86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02005603
Місцезнаходження: 19601, Україна , Черкаська обл., с. Геронимівка, вул. Диспансерна, буд. 1
Контактна особа: Наталія Гузій
+380472339045
natagong86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.2 ч. 5 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована в наслідок потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника може привезти до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 15:41
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4920 кілограми
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19601, Україна, Черкаська область, Геронимівка, Диспансерна ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі- кошти МЕДИЧНОЇ СУБВЕНЦІЇ. Оплата товару за даним Договором здійснюється на підставі виставленої накладної в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:39
Повідомлення про намір укласти договір ХЛІБ.PDF
13 березня 2020 15:39
Протокол 13.03.2020 ХЛІБ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-06-000013 ● 3a2fbda5854246538435a889f821b3cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 06.04.2020 № 21 Черкаси
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.04.2020 № 21
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-13-003363-b, 13.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-06 13:38:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-003363-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- чому переговорну процедуру закупівлі проведено на підставі п. 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в т.ч. обґрунтування застосування переговорної процедури не містить посилання на нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність підстав)?
- чому повідомлення про внесення змін до договору не містить інформацію щодо кількості товару та суми договору після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-10 11:50:43

Щодо усунення порушень у закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b. У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції. На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту. На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі. Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури. Для усунення недоліків, що виникли при переговорній процедурі закупівлі, складена Додаткова угода № 2 від 08.04.2020 року про розірвання Договору № 24 ХЛ від 24.03.2020 року, шляхом підписання за взаємною згодою обох сторін. Підтверджуючі документи надаємо: 1. Помісячний план використання бюджетних коштів. 2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР». 4. Додаткова угода.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-08 14:57:15

щодо надання пояснень до закупівлі Хліб

Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b.
У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції.
На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту.
На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі.
Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури.

Підтверджуючі документи надаємо:
1. Помісячний план використання бюджетних коштів.
2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР».
4. Додаткова угода.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-09 14:26:36

Щодо надання пояснення до закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b. У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції. На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту. На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі. Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури.
Для усунення недоліків, що виникли при переговорній процедурі закупівлі, складена Додаткова угода № 2 від 08.04.2020 року про розірвання Договору № 24 ХЛ від 24.03.2020 року, шляхом підписання за взаємною згодою обох сторін.
Підтверджуючі документи надаємо: 1. Помісячний план використання бюджетних коштів. 2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР». 4. Додаткова угода.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-24 10:02:59

щодо висновку по результатм моніторингу

На виконання вимоги щодо висновку по результатам моніторингу держаудитслужби по закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб договір розірвано.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-04-24 12:46:58

про усунення

усунуто


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

договір розірвано

2020-04-23 13:04:22

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАРАТОВА ЕЛЛАДА ЛАЗАРІВНА
#3280019801
Переможець 69 044,00
UAH
13 березня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БАРАТОВА ЕЛЛАДА ЛАЗАРІВНА
#3280019801
69 044,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:01
Дод угода 2 НА РОЗІРВАННЯ ХЛІБ.PDF укладений
10 квітня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 14:30
Дод угода 2 НА РОЗІРВАННЯ ХЛІБ.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 08:32
Хліб дод.угод №1.PDF зміни до договору
26 березня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 08:24
Договір ХЛІБ № 24ХЛ.PDF укладений
24 березня 2020 08:24
Протокол переговорів ХЛІБ.PDF укладений
24 березня 2020 08:24
Цінова пропозиція ХЛІБ.PDF укладений
24 березня 2020 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24 ХЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24 ХЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 31 744,00
UAH
Причини розірвання договору: у звязку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань закупівель