Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005603 |
Місцезнаходження: | 19601, Україна , Черкаська обл., с. Геронимівка, вул. Диспансерна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Наталія Гузій +380472339045 natagong86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 15:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі- кошти МЕДИЧНОЇ СУБВЕНЦІЇ. Оплата товару за даним Договором здійснюється на підставі виставленої накладної в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
13 березня 2020 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 15:39 |
Повідомлення про намір укласти договір ХЛІБ.PDF | |
13 березня 2020 15:39 |
Протокол 13.03.2020 ХЛІБ.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-06-000013 ● 3a2fbda5854246538435a889f821b3cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 06.04.2020 № 21 Черкаси
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.04.2020 № 21
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-13-003363-b, 13.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-06 13:38:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-003363-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- чому переговорну процедуру закупівлі проведено на підставі п. 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в т.ч. обґрунтування застосування переговорної процедури не містить посилання на нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність підстав)?
- чому повідомлення про внесення змін до договору не містить інформацію щодо кількості товару та суми договору після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-10 11:50:43
Щодо усунення порушень у закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b. У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції. На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту. На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі. Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури. Для усунення недоліків, що виникли при переговорній процедурі закупівлі, складена Додаткова угода № 2 від 08.04.2020 року про розірвання Договору № 24 ХЛ від 24.03.2020 року, шляхом підписання за взаємною згодою обох сторін. Підтверджуючі документи надаємо: 1. Помісячний план використання бюджетних коштів. 2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР». 4. Додаткова угода.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-08 14:57:15
щодо надання пояснень до закупівлі Хліб
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b.
У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції.
На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту.
На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі.
Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури.
Підтверджуючі документи надаємо:
1. Помісячний план використання бюджетних коштів.
2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР».
4. Додаткова угода.
- Реєстр фінансових зобовязань 001.jpg
- Дод угода 08 ХЛІБ.PDF
- помісячний план до кошторису 001.jpg
- Протокол ХЛІБ.jpg
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-09 14:26:36
Щодо надання пояснення до закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер Черкаської обласної ради» надає пояснення, щодо переговорної закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-13-003363-b. У зв’язку з тим, що кошторис на 2020 рік був затверджений на 3 місяці (січень-березень), фінансовий план був затверджений Черкаською обласною радою 01.04.2020р. в якому не передбачено коштів по КЕКВ 2230 (Продукти харчування) і на даний час не виділено головним розпорядником коштів на поточні видатки, включаючи КЕКВ 2230 (Продукти харчування). Для усунення можливості уникнути негативних наслідків та виникнення надзвичайної ситуації тендерний комітет КНП «ЧОПТД ЧОР» вирішив затвердити протоколом засідання, щодо організації проведення переговорної процедури по закупівлі хлібобулочної продукції. На підставі Додаткової угоди № 8 від 23.01.2020 було продовжено дію договору № 01 ХЛІБ від 05.03.2019, укладеного в попередньому році в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі. Однак на 05.03.2020 року було використано хліба на суму зазначеної у Додатковій угоді. Не забезпечення потреб диспансеру хлібобулочною продукцією може спричинити соціальне напруження та поставити під загрозу зриву оздоровлення та лікування хворих, з числа осіб категорій соціального захисту. На сьогоднішній день проведена процедура відкритих торгів ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб UA-2020-03-12-000764-b. При підписанні договору Додатковою угодою буде знято кількість продукції на суму 31744,00 грн., яка використана в переговорній процедурі закупівлі. Переговорну процедуру закупівлі провели на підставі п.5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в законодавстві не знайшли відповідного пункту і вважали за доцільно використати підставу відповідного пункту переговорної процедури.
Для усунення недоліків, що виникли при переговорній процедурі закупівлі, складена Додаткова угода № 2 від 08.04.2020 року про розірвання Договору № 24 ХЛ від 24.03.2020 року, шляхом підписання за взаємною згодою обох сторін.
Підтверджуючі документи надаємо: 1. Помісячний план використання бюджетних коштів. 2. Реєстр бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 3. Протокол засідання ТК КНП «ЧОПТД ЧОР». 4. Додаткова угода.
- Реєстр фінансових зобовязань 001.jpg
- помісячний план до кошторису 001.jpg
- Протокол ХЛІБ.jpg
- Дод угода 08 ХЛІБ.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-24 10:02:59
щодо висновку по результатм моніторингу
На виконання вимоги щодо висновку по результатам моніторингу держаудитслужби по закупівлі ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб договір розірвано.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-04-24 12:46:58
про усунення
усунуто
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
договір розірвано
2020-04-23 13:04:22
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БАРАТОВА ЕЛЛАДА ЛАЗАРІВНА #3280019801 |
Переможець |
69 044,00
UAH
|
13 березня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 11:01
|
Дод угода 2 НА РОЗІРВАННЯ ХЛІБ.PDF | укладений |
10 квітня 2020 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 14:30
|
Дод угода 2 НА РОЗІРВАННЯ ХЛІБ.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 08:32
|
Хліб дод.угод №1.PDF | зміни до договору |
26 березня 2020 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 08:24
|
Договір ХЛІБ № 24ХЛ.PDF | укладений |
24 березня 2020 08:24
|
Протокол переговорів ХЛІБ.PDF | укладений |
24 березня 2020 08:24
|
Цінова пропозиція ХЛІБ.PDF | укладений |
24 березня 2020 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 ХЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 ХЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 березня 2020 — 30 квітня 2020 |
Сума оплати за договором: |
31 744,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | у звязку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань закупівель |