Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту службових приміщень будівлі пожежного депо за адресою м.Краматорськ, вул. О.Тихого,10-І
Очікувана вартість
74 839,00 UAH
UA-2020-03-13-001661-a c812853dba7c45af8e37b8884dd40021
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлфимова Оксана Сергіївна

380957554244 kram_mchs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38355198
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Олекси Тихого, 10-і
Контактна особа: Єлфимова Оксана Сергіївна
380957554244
kram_mchs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 13:10
Очікувана вартість: 74 839,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту службових приміщень будівлі пожежного депо за адресою м.Краматорськ, вул. О.Тихого,10-І
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Олекси Тихого, 10 і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки та платежі здійснюються на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати у формі № КБ-3, в термін 7 робочих днів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:51
оголошення 74839.PDF
13 березня 2020 14:45
Додаток 7. Інформація пр залучення третіх осіб.doc
13 березня 2020 14:45
Додаток 8. Протокол огляду об'єкту.doc
13 березня 2020 14:45
Додаток 6. Пояснювальна записка.docx
13 березня 2020 14:44
Додаток 5. Проект договору.docx
13 березня 2020 14:44
Додаток 4. Технічні вимоги.doc
13 березня 2020 14:44
Додаток_3_ст._17_ремонт.doc
13 березня 2020 14:43
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії.docx
13 березня 2020 14:43
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx
13 березня 2020 14:42
Тендерна документація ремонт п.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 59 799,60
UAH з ПДВ
59 799,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГАТИР ІЛЛЯ АНДРІЙОВИЧ" 64 864,00
UAH з ПДВ
63 742,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІЗВЕКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 71 543,50
UAH з ПДВ
63 950,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 13:14
Довідка МВД
10 квітня 2020 13:14
Довідка ДПС
27 березня 2020 15:43
18. Довідка щодо витрат.pdf
27 березня 2020 15:43
13. Календарний графік.pdf
27 березня 2020 15:43
28. Згода з Техзавданням.pdf
27 березня 2020 15:43
10. Ліцензія з дозвілами.pdf
27 березня 2020 15:43
25. Аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 15:43
21. Довідка наявності МТБ.pdf
27 березня 2020 15:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2020 20:23
Електронний підпис
28 березня 2020 20:22
Паспорт + ІПН.pdf
28 березня 2020 20:22
Локальний кошторис.pdf
28 березня 2020 20:22
Договірна ціна.pdf
28 березня 2020 20:22
Довідка щодо ненадання 2.pdf
28 березня 2020 20:22
Довідка щодо ненадання 1.pdf
28 березня 2020 20:22
Довідка про судимість.pdf
28 березня 2020 20:22
Довідка 1.pdf
28 березня 2020 20:22
Відомість ресурсів.pdf
28 березня 2020 20:22
Витяг + Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 08:59
Пропозиція та довідки.pdf
30 березня 2020 08:59
Установчі документи.pdf
30 березня 2020 08:59
Договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

ФОП "БОГАТИР ІЛЛЯ АНДРІЙОВИЧ"

ФОП ІЗВЕКОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 59 799,60
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
59 799,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 15:46
ДУ 2 КРАСК.PDF зміни до договору
11 червня 2020 15:44
повідомлення про зміни 2.PDF зміни до договору
11 червня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 14:04
ДУ 1 КРАСК .PDF зміни до договору
26 травня 2020 14:00
повідомлення про зміни ДУ 1.PDF зміни до договору
26 травня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 13:49
Договір Краск.PDF укладений
22 квітня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа ТОВ «Краск» від 21.05.2020 №077 та згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 51/2240 від 21.04.2020 року: – п. 4.1. розділу «Строк та місце надання послуг» викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надати послуги у відповідності до затвердженого Сторонами календарного плану надання послуги до «10» червня 2020 р., що є Додатком 2 до даного Договору». – Додаток 2 до договору № 51/2240 від 21.04.2020 року викласти в новій редакції що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Всі інші пункти договору залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода складена в 2-х примірниках українською мовою кожна, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для Підрядника та Замовника. 4. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною договору №51/2240 від 21.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 51/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа ТОВ «Краск» від 09.06.2020 №085 та згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 51/2240 від 21.04.2020 року: – п. 4.1. розділу «Строк та місце надання послуг» викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надати послуги у відповідності до затвердженого Сторонами календарного плану надання послуги до «30» червня 2020 р., що є Додатком 2 до даного Договору». – Додаток 2 до договору № 51/2240 від 21.04.2020 року викласти в новій редакції що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Всі інші пункти договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 51/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML