Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин в м.Чернівцях
Очікувана вартість
4 534 395,00 UAH
UA-2020-03-13-000854-b 56ce22041c204c17bb3d26d226cfb537
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про благоустрій населених пунктів».
-Закон України «Про публічні закупівлі»
-Рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 16.06.216р. №338/11 «Про передачу та списання основних засобів»
-Протокол переговорів з учасником від 13.03.2020р.
Чернівецьке міське комунальне підприємство «Центр стерилізації тварин» в 2019 році реорганізовано з міського комунального підприємства «Притулок для тварин». Основною діяльністю міського комунального підприємства «Центр стерилізації тварин» є контроль за чисельністю безпритульних тварин в м.Чернівцях.
В 2016 році введено в експлуатацію будівлі притулку для тварин на вул. Південно-Кільцевій, 47 в м.Чернівцях, який побудовано за рахунок коштів передбачених грандовим контрактом MIS-ETC 1537, укладеного між Міністерством регіонального розвитку та державного управління (Румунія) та департаментом житлово-комунального господарства міської ради в рамках Спільної операційної програми «Румунія-Україна-Республіка Молдова 2007-2013». За умовами зазначеного контракту тільки територіальна громада може розпоряджатись майном набутим в ході реалізації Спільної операційної програми «Румунія-Україна-Республіка Молдова 2007-2013».
При цьому, на підставі рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 16.06.2016р. №338/11 «Про передачу та списання основних засобів» будівлі притулку, транспортні засоби та інше майно передано на баланс вказаного вище комунального підприємства. Таким чином, міське комунальне підприємство «Центр стерилізації тварин» є єдиним балансоутримувачем майна і суб’єктом господарювання, створеним виключно для вирішення проблем громади м.Чернівців пов’язаних з безпритульними тваринами.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст.15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» є підстави застосувати переговорну процедуру закупівлі на надання послуг з відлову та тимчасової ізоляції тварин в м.Чернівцях.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі з учасником Міське комунальне підприємство «Центр стерилізації тварин».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 10:42
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин в м.Чернівцях (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) календарних днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг приймає рішення про оплату за надані послуги та подає доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби в м.Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в м.Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

13 березня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 10:36
Пропозиція учасника.PDF
13 березня 2020 10:36
Рішення виконавчого комітету.PDF
13 березня 2020 10:36
Протокол переговорів.PDF
13 березня 2020 10:36
Запрошення учаснику.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН"
#40462997
Переможець 4 534 395,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 10:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СТЕРИЛІЗАЦІЇ ТВАРИН"
#40462997
4 534 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:23
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:53
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:22
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 11:29
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 10:22
Договір 107.pdf укладений
24 березня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У договір №107 внесено зміни щодо зменшення ціни договору та обсягів послуг
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.3.1 договору №107 викладено у новій редакціїї щодо ціни договору 4031645,38 грн
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору №107 у 2021 році становить 805 479 грн.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 10 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 027 398,54
UAH (в тому числі ПДВ 671 233,09 UAH)