Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб пшеничний в/г ( в упаковці) формовий; хліб житньо-пшеничний ( в упаковці) формовий (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
357 000,00 UAH
UA-2020-03-13-000727-b 28d1ed8bda324faa8a1894446d4a6bed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Солохненко

+380506847215 lpinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Олександр Солохненко
+380506847215
lpinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 10:08
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2020 10:08
Початок аукціону: 30 березня 2020 12:53
Очікувана вартість: 357 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


код за ДК 021:2015:15810000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний в/г ( в упаковці) формовий; хліб житньо-пшеничний ( в упаковці) формовий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кілограми
хліб пшеничний в/г ( в упаковці) формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
21000 кілограми
хліб житньо-пшеничний ( в упаковці) формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку; накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 5. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. ( Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 10:20
проект договора хліб.doc
13 березня 2020 10:20
Тендерна документація хліб.doc
13 березня 2020 10:20
Додатки № 1-7 до документації.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2" 333 900,00
UAH з ПДВ
259 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Смачна паляниця" 335 160,00
UAH з ПДВ
260 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 15:24
Довідка не судимість
27 березня 2020 16:23
Технічні вимоги.pdf
27 березня 2020 16:22
Статут.pdf
27 березня 2020 16:22
Статистика ХЗ2.pdf
27 березня 2020 16:22
Ст 17 Закону.pdf
27 березня 2020 16:22
Сертификат упр якість.pdf
27 березня 2020 16:22
Сертификат безпечність.pdf
27 березня 2020 16:22
Сан.обробка.pdf
27 березня 2020 16:22
Пропозиція.pdf
27 березня 2020 16:22
Проект договору на хліб.pdf
27 березня 2020 16:22
персонал ХК2_2.pdf
27 березня 2020 16:22
ПДВ ХЗ2.pdf
27 березня 2020 16:22
Мед.книжки.pdf
27 березня 2020 16:22
Лист згода.pdf
27 березня 2020 16:22
Захист довкілля.pdf
27 березня 2020 16:22
Екология.pdf
27 березня 2020 16:22
Довідка про санкції.pdf
27 березня 2020 16:22
Держпродспоживслужба.pdf
27 березня 2020 16:22
Декларація ХЗ2.pdf
27 березня 2020 16:22
Декларация 2020.pdf
27 березня 2020 16:22
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2020 16:22
Витяг змін юр адреси.PDF
27 березня 2020 16:22
Виписка.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"

ТОВ "Смачна паляниця"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"
#39468592
Переможець 259 560,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №2"
#39468592
259 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:01
звіт (хліб).pdf укладений
02 квітня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 10:27
Додаткова угода зменшення.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:01
додаткова угода хліб.pdf зміни до договору
15 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:43
додаткова угода хліб.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:34
додаткова угода хліб.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:20
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 08:46
договір на хліб.pdf укладений
13 квітня 2020 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015року №922-VIII ( в редакції, що діяла на момент укладання договору) та п.11.4 розділу XI "Внесення змін до договору" договору №43 від 13.04.2020 року, продовжити термін дії договору №43 від 13.04.2020року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до статті 36 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" відд 25.12.2015 року №922-VIII (в редакції, що діяла на момент укладання договору) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 273 308,37
UAH (в тому числі ПДВ 45 551,39 UAH)