Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 - Індикаторні смужки)
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002581-b 845b8daf87984a2a8766d5e8f1704998
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Рубець

+380955988730 pmsd2_tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36
Контактна особа: Яна Рубець
+380955988730
pmsd2_tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тендерна документація

12 березня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 14:56
Тендерна документація тест смужки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

матеріально-технічна база
Дата подання: 13 березня 2020 19:20
Дата відповіді: 17 березня 2020 08:22
Шановний Замовнику. Прошу внести зміни до вимог тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази "Наявність у Учасника власного складу може бути підтверджена копією документу про право власності; Наявність у Учасника орендованого складу може бути підтверджена копією договору оренди складу." Я, як ФОП, проводжу свою діяльність за місцем прописки, де маю достатню площу для зберігання товарів, необхідних для моєї роботи. Навіщо мені потрібно купувати або орендувати склад? Якщо вимогу про наявність транспорту ще можна пояснити (хоча всім відомо, що всі грузоперевозки по Україні здійснюються поштовими службами і жоден постачальник, за рідким виключенням, не повезе товар в іншу частину України на своєму автомобілі ), то вимога щодо складів незрозуміла. Прошу внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання. Замовник під час підготовки та проведення закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки норми Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до пункту 2 частини другої статті 22 Закону (ТД повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст.16 цього Закону), а також в п.1.1, розділі 1, Додатка 1 тендерної документації чітко зазначено, що учасник повинен надати «Довідку в довільній формі», тобто якщо Ви ФОП та проводите свою діяльність за місцем прописки, то надайте про це відповідну довідку. Тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
А от, що стосується транспорту то просимо звернути увагу на п.2 Додатка 5 щодо порядку поставки товару.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1: Тест- смужки до глюкометра Accu-Chek (НК 024:2019 : 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 225,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7200 шт
Тест- смужки до глюкометра Accu-Chek Performa Nano для вимірювання рівня глюкози в крові
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцять) днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 39 759,84
UAH з ПДВ
39 759,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 09:02
Тех.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p301-350.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p241-300.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p181-240.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p121-180_p31-60.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p121-180_p01-30.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p061-120.pdf
25 березня 2020 09:02
Ком_p001-060.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій