Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 100,00 UAH
UA-2020-03-12-002116-b 82eb094a816049b6a2663cdc40c6f0af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Галушко

+380552420471 tenderprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Херсонський обласний госпіталь ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Тетяна Галушко
+380552420471
tenderprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для принтера білий А4 - (500 арк., 80 гр) ; папка А4, картон, на зав'язках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Папір для принтера білий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папка А4, картон, на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Ушакова,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 березня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець ТКАЧЕШАК ГАННА ВАЛЕРІЇВНА
#2695010642
Переможець 2 100,00
UAH
12 березня 2020 14:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 14:12