Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Парки і сквери м.Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 38919564 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Паркова, 1 |
Контактна особа: |
Томашевська Валерія Іванівна +380382715894 kp_parky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 219 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 095,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються за наявності фінансування в безготівковому порядку протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі товару Покупцю. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 17:16 |
Перелік внесених змін від 23.03 2.docx | |
23 березня 2020 17:16 |
ТД з внесеними змінами.doc | |
23 березня 2020 14:49 |
Перелік внесених змін від 23.03.docx | |
23 березня 2020 14:49 |
Додаток 3 з внесеними змінами.docx | |
17 березня 2020 15:43 |
Перелік внесених змін.docx | |
17 березня 2020 15:43 |
Додаток 2 з внесеними змінами.docx | |
12 березня 2020 15:28 |
Додаток 4.docx | |
12 березня 2020 15:28 |
Додаток 1.docx |
23 березня 2020 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 березня 2020 17:16 |
Перелік внесених змін від 23.03 2.docx
|
||||||
23 березня 2020 17:16 |
ТД з внесеними змінами.doc
|
||||||
23 березня 2020 14:49 |
Перелік внесених змін від 23.03.docx
|
||||||
23 березня 2020 14:49 |
Додаток 3 з внесеними змінами.docx
|
||||||
17 березня 2020 15:43 |
Перелік внесених змін.docx
|
||||||
17 березня 2020 15:43 |
Додаток 2 з внесеними змінами.docx
|
||||||
12 березня 2020 15:28 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 березня 2020 15:28 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
У ході розгляду зазначеного питання тендерний комітет встановив наступне. Згідно з п. 5.1. Додатку 2 до тендерної документації, до переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників критерію "Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації" включені, наступні документи: "Копії сертифікатів відповідності".
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зазначити, що документація не містила вимог стосовно необхідності надання конкретного сертифікату - Сертифікат/паспорт якості товару ДП-Л (Дизельне паливо – літній). Отже, з метою забезпечення основних принципів публічних закупівель, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тендерний комітет не може задовольнити вищезазначену вимогу Учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно п. 5 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник завантажує кольорово відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ завірений печаткою Учасника. Статут, що був завантажений учасником, не завірений печаткою учасника, внаслідок чого не відповідає тендерній документації.
Учасником було завантажено документ з назвою «Перелік адрес АЗС БРСМ-Нафта», згідно якої в місті Хмельницькому наявні АЗС «Ружичанка (Хмельницкий)» під номером 118 та «Хмельницкий пр-т Мира» під номером 119, які фактично не знаходяться в місті Хмельницькому, проте через невірне зазначення назви спонукають замовника на помилкове розуміння місцезнаходження АЗС та не співвідносяться з наданим учасником документом «ДОВІДКА Перелік АЗС згідно потреб Замовника».
Окрім того, згідно ч. 7 розділу І тендерної документації визначено, усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником та мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документ «Перелік адрес АЗС БРСМ-НАФТА» підготовлений учасником та має відношення до тендерної пропозиції, проте частково викладений російською мовою. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Викладення документа іноземною мовою не може бути визначено формальною помилкою, оскільки прямо суперечить вимогам тендерної документації.
Обвинувачення у змові є безпідставними та необґрунтованими, оскільки закупівля проводиться у відповідності з такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Запевняємо Вас, що в голови та членів тендерного комітету абсолютно відсутня особиста зацікавленість або особистий інтерес в визначенні переможця процедури.
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-12-002021-a ;
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником було завантажено документ з назвою «Перелік адрес АЗС БРСМ-Нафта», згідно якої в місті Хмельницькому наявні АЗС «Ружичанка (Хмельницкий)» під номером 118 та «Хмельницкий пр-т Мира» під номером 119, які фактично не знаходяться в місті Хмельницькому, проте через невірне зазначення назви спонукають замовника на помилкове розуміння місцезнаходження АЗС та не співвідносяться з наданим учасником документом «ДОВІДКА Перелік АЗС згідно потреб Замовника».
Окрім того, згідно ч. 7 розділу І тендерної документації визначено, усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником та мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документ «Перелік адрес АЗС БРСМ-НАФТА» підготовлений учасником та має відношення до тендерної пропозиції, проте частково викладений російською мовою. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Викладення документа іноземною мовою не може бути визначено формальною помилкою, оскільки прямо суперечить вимогам тендерної документації.В проекті договору учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» поле загальної суми договору та специфікація заповнені, тому Ваше твердження є помилковим і не може бути підставою дискваліфікації.
Обвинувачення у змові є безпідставними та необґрунтованими, оскільки закупівля проводиться у відповідності з такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повторно запевняємо Вас, що в голови та членів тендерного комітету абсолютно відсутня особиста зацікавленість або особистий інтерес в визначенні переможця процедури.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000017 ● efc5bc777ccf4a2682c6c39dbb305e15
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2020 № 13
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 19.03.2020 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-12-002021-a 12.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Шинкаренко
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в м. Хмельницькому, комунальним підприємством «Парки і сквери міста Хмельницького» було здійснено заходи щодо усунення порушень, а саме: з Додатку 3 до тендерної документації Замовника було виключено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додаток 3 та тендерну документацію було викладено у новій редакції, зміни відображені у вигляді закреслених даних. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться Згідно з п. 2 ст. 23 Закону України „Про публічні закупівлі" замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону внести зміни до тендерної документації. У зв’язку з внесенням змін до тендерної документації, строк для подання тендерних пропозицій був продовжений в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
2020-03-23 17:21:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2020-03-24 10:37:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" |
172 250,00
UAH з ПДВ
|
168 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
178 266,00
UAH з ПДВ
|
168 550,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
186 324,00
UAH з ПДВ
|
168 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
187 104,00
UAH з ПДВ
|
170 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
188 160,00
UAH з ПДВ
|
188 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
190 060,00
UAH з ПДВ
|
190 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" #39197130 |
Відхилено |
168 415,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 18:01
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Рішення скасоване |
168 550,80
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 14:46
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Відхилено |
168 550,80
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 14:54
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Відхилено |
168 636,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 14:59
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
170 208,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:25
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 13:05
|
Договір | укладений |
05 травня 2020 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп. 3.11. та 9.4. Договору поставки № 02/05-20 від 05.05.2020 року (далі - Договір) Сторони дійшли згоди про зменшення ціни Договору на 29 112,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч сто дванадцять гривень 00 копійок), у зв’язку з чим вирішили внести зміни в п. 3.1. Договору. У зв’язку з неможливістю Покупця отоварення талонів, що були отримані за умовами Договору, Сторони узгодили достроково припинити строк дії Договору з моменту підписання цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 02/05-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
141 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 516,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю Покупця отоварення талонів, що були отримані за умовами Договору, Сторони узгодили достроково припинити строк дії Договору з моменту підписання цієї Додаткової угоди. |