Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
219 100,00 UAH
UA-2020-03-12-002021-a 281e15485f43456d81943126fc810cda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Томашевська Валерія Іванівна

+380382715894 kp_parky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Парки і сквери м.Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 38919564
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Паркова, 1
Контактна особа: Томашевська Валерія Іванівна
+380382715894
kp_parky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 15:18
Очікувана вартість: 219 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 095,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


(талони)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Паркова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3500 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Паркова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3100 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Паркова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються за наявності фінансування в безготівковому порядку протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі товару Покупцю. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:16
Перелік внесених змін від 23.03 2.docx
23 березня 2020 17:16
ТД з внесеними змінами.doc
23 березня 2020 14:49
Перелік внесених змін від 23.03.docx
23 березня 2020 14:49
Додаток 3 з внесеними змінами.docx
17 березня 2020 15:43
Перелік внесених змін.docx
17 березня 2020 15:43
Додаток 2 з внесеними змінами.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 4.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 1.docx
23 березня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:16
Перелік внесених змін від 23.03 2.docx
23 березня 2020 17:16
ТД з внесеними змінами.doc
23 березня 2020 14:49
ТД з внесеними змінами.doc
12 березня 2020 15:28
ТД.doc
23 березня 2020 14:49
Перелік внесених змін від 23.03.docx
23 березня 2020 14:49
Додаток 3 з внесеними змінами.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 3.docx
17 березня 2020 15:43
Перелік внесених змін.docx
17 березня 2020 15:43
Додаток 2 з внесеними змінами.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 2.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 4.docx
12 березня 2020 15:28
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002021-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 17 березня 2020 12:16
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 15:44
Тендерним комітетом було враховано Вашу вимогу та внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002021-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 03 квітня 2020 17:40
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО
Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 16:12
Повідомляємо, що тендерним комітетом 03 квітня 2020 року було надано відповідь на Ваше звернення, що попередньо надходило на електронну пошту підприємства.
У ході розгляду зазначеного питання тендерний комітет встановив наступне. Згідно з п. 5.1. Додатку 2 до тендерної документації, до переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників критерію "Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації" включені, наступні документи: "Копії сертифікатів відповідності".
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Слід зазначити, що документація не містила вимог стосовно необхідності надання конкретного сертифікату - Сертифікат/паспорт якості товару ДП-Л (Дизельне паливо – літній). Отже, з метою забезпечення основних принципів публічних закупівель, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, тендерний комітет не може задовольнити вищезазначену вимогу Учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002021-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 27 квітня 2020 13:22
ВИМОГА:
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 11:32
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 3 розділу VI тендерної документації - учасником надається проект договору про закупівлю передбачений у Додатку 4. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений та підписаний проект договору, що свідчить про його згоду зі всіма умовами договору. Як було зазначено самим учасником в скарзі, Договір не був заповнений в частині загальної суми договору та специфікації, внаслідок чого він не може вважатись заповненим.
Згідно п. 5 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник завантажує кольорово відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ завірений печаткою Учасника. Статут, що був завантажений учасником, не завірений печаткою учасника, внаслідок чого не відповідає тендерній документації.
Учасником було завантажено документ з назвою «Перелік адрес АЗС БРСМ-Нафта», згідно якої в місті Хмельницькому наявні АЗС «Ружичанка (Хмельницкий)» під номером 118 та «Хмельницкий пр-т Мира» під номером 119, які фактично не знаходяться в місті Хмельницькому, проте через невірне зазначення назви спонукають замовника на помилкове розуміння місцезнаходження АЗС та не співвідносяться з наданим учасником документом «ДОВІДКА Перелік АЗС згідно потреб Замовника».
Окрім того, згідно ч. 7 розділу І тендерної документації визначено, усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником та мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документ «Перелік адрес АЗС БРСМ-НАФТА» підготовлений учасником та має відношення до тендерної пропозиції, проте частково викладений російською мовою. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Викладення документа іноземною мовою не може бути визначено формальною помилкою, оскільки прямо суперечить вимогам тендерної документації.
Обвинувачення у змові є безпідставними та необґрунтованими, оскільки закупівля проводиться у відповідності з такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Запевняємо Вас, що в голови та членів тендерного комітету абсолютно відсутня особиста зацікавленість або особистий інтерес в визначенні переможця процедури.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002021-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 29 квітня 2020 15:07
ВИМОГА:
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-12-002021-a ;
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-03-12-002021-a, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 17:51
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 3 розділу VI тендерної документації - учасником надається проект договору про закупівлю передбачений у Додатку 4. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений та підписаний проект договору, що свідчить про його згоду зі всіма умовами договору. Як було зазначено самим учасником в скарзі, Договір не був заповнений в частині загальної суми договору та специфікації, внаслідок чого він не може вважатись заповненим. Згідно п. 5 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник завантажує кольорово відсканований Статут в повному обсязі зі всіма додатками або інший установчий документ завірений печаткою Учасника. Статут, що був завантажений учасником, не завірений печаткою учасника, внаслідок чого не відповідає тендерній документації.
Учасником було завантажено документ з назвою «Перелік адрес АЗС БРСМ-Нафта», згідно якої в місті Хмельницькому наявні АЗС «Ружичанка (Хмельницкий)» під номером 118 та «Хмельницкий пр-т Мира» під номером 119, які фактично не знаходяться в місті Хмельницькому, проте через невірне зазначення назви спонукають замовника на помилкове розуміння місцезнаходження АЗС та не співвідносяться з наданим учасником документом «ДОВІДКА Перелік АЗС згідно потреб Замовника».
Окрім того, згідно ч. 7 розділу І тендерної документації визначено, усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником та мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документ «Перелік адрес АЗС БРСМ-НАФТА» підготовлений учасником та має відношення до тендерної пропозиції, проте частково викладений російською мовою. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Викладення документа іноземною мовою не може бути визначено формальною помилкою, оскільки прямо суперечить вимогам тендерної документації.В проекті договору учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» поле загальної суми договору та специфікація заповнені, тому Ваше твердження є помилковим і не може бути підставою дискваліфікації.
Обвинувачення у змові є безпідставними та необґрунтованими, оскільки закупівля проводиться у відповідності з такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повторно запевняємо Вас, що в голови та членів тендерного комітету абсолютно відсутня особиста зацікавленість або особистий інтерес в визначенні переможця процедури.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 13:22
IMG_0002.pdf

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000017 ● efc5bc777ccf4a2682c6c39dbb305e15
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020 № 13

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 19.03.2020 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-03-12-002021-a 12.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Шинкаренко

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що на виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в м. Хмельницькому, комунальним підприємством «Парки і сквери міста Хмельницького» було здійснено заходи щодо усунення порушень, а саме: з Додатку 3 до тендерної документації Замовника було виключено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Додаток 3 та тендерну документацію було викладено у новій редакції, зміни відображені у вигляді закреслених даних. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться Згідно з п. 2 ст. 23 Закону України „Про публічні закупівлі" замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону внести зміни до тендерної документації. У зв’язку з внесенням змін до тендерної документації, строк для подання тендерних пропозицій був продовжений в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.

2020-03-23 17:21:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію.

2020-03-24 10:37:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" 172 250,00
UAH з ПДВ
168 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 178 266,00
UAH з ПДВ
168 550,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 186 324,00
UAH з ПДВ
168 636,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 187 104,00
UAH з ПДВ
170 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 188 160,00
UAH з ПДВ
188 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 190 060,00
UAH з ПДВ
190 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 12:06
Електронний підпис
27 березня 2020 12:03
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 12:03
Проект договору.pdf
27 березня 2020 12:03
Інші документи.pdf
27 березня 2020 12:03
Кваліфікаційна частина.pdf
27 березня 2020 12:03
Технічна частина.pdf
27 березня 2020 12:03
Уповноважені особи.pdf
27 березня 2020 12:03
Установчі документи_2020.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 11:00
Електронний підпис
06 квітня 2020 18:52
Електронний підпис
06 квітня 2020 18:51
ст.17.pdf
06 квітня 2020 18:51
довідка з МВС.pdf
06 квітня 2020 18:51
довідка з ДПС.pdf
03 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
31 березня 2020 17:16
Електронний підпис
31 березня 2020 17:14
щодо санкцій.pdf
31 березня 2020 17:14
щодо доручення.pdf
31 березня 2020 17:14
тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 17:14
Статут.pdf
31 березня 2020 17:14
Статут (оригінал).pdf
31 березня 2020 17:14
ст. 17.pdf
31 березня 2020 17:14
проект договору.pdf
31 березня 2020 17:14
Паспорт код (Керівник).pdf
31 березня 2020 17:14
Опис.pdf
31 березня 2020 17:14
Ліцензія.pdf
31 березня 2020 17:14
кваліфікаційна частина.pdf
31 березня 2020 17:14
довкілля.pdf
31 березня 2020 17:14
довідка з ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 17:14
витяг з ПДВ.pdf
31 березня 2020 17:14
витяг з ЄДР.pdf
31 березня 2020 17:14
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 13:35
Електронний підпис
30 березня 2020 13:32
5 Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 13:32
5 Проект договору.pdf
30 березня 2020 13:32
5 інші листи та довідки.pdf
30 березня 2020 13:32
5 Довідка ст.17 .pdf
30 березня 2020 13:32
5 Довідка перелік АЗС.pdf
30 березня 2020 13:32
5 Відомості про учасника.pdf
30 березня 2020 13:32
4. Гарантійний лист БРСМ.pdf
30 березня 2020 13:32
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКІ.pdf
30 березня 2020 13:32
2. Статут ТОВ СС.pdf
30 березня 2020 13:32
2. Опис.pdf
30 березня 2020 13:32
2. Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 13:32
2 ПУМБ.pdf
30 березня 2020 13:32
2 Ліцензія Солвінг.pdf
30 березня 2020 13:32
2 Ліцензія Солвінг копія.pdf
30 березня 2020 13:32
2 Витяг СС.pdf
30 березня 2020 13:32
2 Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 13:32
1. рішення ТОВ.pdf
30 березня 2020 13:32
1. Рішення Статут.pdf
30 березня 2020 13:32
1. Рішення адреса.pdf
30 березня 2020 13:32
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:39
ДПС
28 квітня 2020 15:39
МВС
24 квітня 2020 16:11
ДПС
24 квітня 2020 16:11
МВС
24 квітня 2020 15:13
оновлена цінова
30 березня 2020 16:00
Електронний підпис
30 березня 2020 14:44
чисті активи 2020.PDF
30 березня 2020 14:43
аналогічні 7 шт.PDF
30 березня 2020 14:43
контрагент ВОГ КАРД.PDF
30 березня 2020 14:43
ст 17.pdf
30 березня 2020 14:43
Ліцензія.rar
30 березня 2020 14:43
АЗС.pdf
30 березня 2020 14:43
Інтеркард (оригінал).rar
30 березня 2020 14:43
Вог.rar
30 березня 2020 14:43
Інтеркард (копія).rar
30 березня 2020 14:43
Установчі копії.rar
30 березня 2020 14:43
паливна картка Вог Кард.rar
30 березня 2020 14:43
статут та опис (копія).pdf
30 березня 2020 14:43
Установчі.rar
30 березня 2020 14:43
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

31 березня 2020 14:14
Електронний підпис
31 березня 2020 14:08
Ліцензійний договір.pdf
31 березня 2020 14:08
20л ДП.pdf
31 березня 2020 14:08
20л А95.pdf
31 березня 2020 14:08
10л А95.pdf
31 березня 2020 14:08
10л А92.pdf
31 березня 2020 14:08
10л ДП.pdf
31 березня 2020 14:08
50л ДП.pdf
31 березня 2020 14:08
ліцензія.pdf
31 березня 2020 14:08
Установчі завірені.7z
31 березня 2020 14:08
Ліцензії АЗС_частина 2.7z
31 березня 2020 14:08
Ліцензії АЗС_частина 1.7z
31 березня 2020 14:08
Ліцензії АЗС_частина 3.7z
31 березня 2020 14:08
Відомості про учасника.pdf
31 березня 2020 14:08
Захист довкілля.pdf
31 березня 2020 14:08
Гарантійні листи 17 ст.pdf
31 березня 2020 14:08
Установчі документи (1).zip
31 березня 2020 14:08
аналогічн.pdf
31 березня 2020 14:08
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 14:08
проект дого95 copy (2).pdf
31 березня 2020 14:08
17 за зразком .pdf

Публічні документи

31 березня 2020 14:00
Електронний підпис
31 березня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 13:36
ВН ХОЕ.pdf
31 березня 2020 13:36
ВН Дитяча лікарня.pdf
31 березня 2020 13:36
Статут ТОВ ВОГ КАРД.pdf
31 березня 2020 13:36
Копія ліцензії.pdf
31 березня 2020 13:36
Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
31 березня 2020 13:36
Гарантійний лист ВПМ 1.pdf
31 березня 2020 13:36
Гарантійний лист ВПМ 2.pdf
31 березня 2020 13:36
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"
#39197130
Відхилено 168 415,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 18:01
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Рішення скасоване 168 550,80
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:46
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Відхилено 168 550,80
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:54
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 168 636,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:59
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 170 208,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:04

Документи

02 квітня 2020 18:01
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:00
протокол

Документи

24 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:58
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
170 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:25
IMG_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:05
Договір укладений
05 травня 2020 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп. 3.11. та 9.4. Договору поставки № 02/05-20 від 05.05.2020 року (далі - Договір) Сторони дійшли згоди про зменшення ціни Договору на 29 112,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч сто дванадцять гривень 00 копійок), у зв’язку з чим вирішили внести зміни в п. 3.1. Договору. У зв’язку з неможливістю Покупця отоварення талонів, що були отримані за умовами Договору, Сторони узгодили достроково припинити строк дії Договору з моменту підписання цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 02/05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 516,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю Покупця отоварення талонів, що були отримані за умовами Договору, Сторони узгодили достроково припинити строк дії Договору з моменту підписання цієї Додаткової угоди.