Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Major overhaul of the N-03 Zhitomir-Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works and current repair))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 138 789 901,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 693 949,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 693949.51 UAH |
Publication date: | 12 березня 2020 15:24 |
Enquiries until: | 20 квітня 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 квітня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 138 789 901 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 693 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше трьох місяців. Перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника здійснюється протягом 7 робочих днів з дати погодження звернення «Про надання авансу» та виставлення рахунку Підрядником. По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | При наявності коштів на рахунку Замовника, оплата проводиться за фактично виконані об'єми робіт, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дати підписання Сторонами документів визначених п.4.1 Договору. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми Договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку комісії, що робіти виконані Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проекту на протязі пяти робочих днів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2020 10:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2020 10:44 |
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами 5.doc | |
22 квітня 2020 10:43 |
Протокол змін 5.pdf | |
13 березня 2020 12:42 |
Креслення.rar |
22 квітня 2020 10:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
22 квітня 2020 10:44 |
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
22 квітня 2020 10:43 |
Протокол змін 5.pdf
|
|||||||||||||||||||||
13 березня 2020 12:42 |
Креслення.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником встановлені дискримінаційні умови в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору .
Відповідно до розділу 5. ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору додатку № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ Документації:
“Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг (вулиць) за класом наслідків СС3 чи категорії складності не нижче V, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від основних об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- улаштування залізобетонних буронабивних паль – не менше 565 м3;
- улаштування армогрунтових підпірних стінок із коробчатих габіонів – не менше 2797 м3;
-улаштування дренажних споруд з використанням перфорованих дренажних труб та геотекстилю - не менше 1025 п.м.;
- улаштування шару основи дорожнього одягу із щебенево – пісчаної суміші а/укладальником – не менше 10751 м2;
-улаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з крупно-зернистої асфальтобетонної суміші – не менше 10751 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової (дрібно-зернистої) асфальтобетонної суміші – не менше 10751 м2;
- улаштування прикромочних водоскидних лотків з проїзної частини – не менше 1885 п. м.;
- улаштування однобічного металевого бар’єрного огородження – не менше 1934 п. м.”
Замовник, встановивши вищевказані вимоги, обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників:
1) Встановивши вимогу щодо укладення/виконання аналогічного договору у період з 2015 року по 2020 рік включно, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають укладенні/виконанні аналогічні договори у строк до 2015 року та були укладені/виконані раніше (наприклад у 2012, 2011 чи 2010 роках).
Просимо встановити обмеження, щодо аналогічними роботами є роботи, що виконувались у період з 2010 року, оскільки ми маємо саме такий досвід.
Додатково зазначаємо, що учасник має досвід виконання улаштування дренажних споруд з використанням перфорованих дренажних труб та геотекстилю - не менше 1025 п.м., проте аналогічні роботи були виконанні у 2013 році.
2) Встановивши обмеження, що аналогічним є договір який окремо або в сукупності підтверджує виконання основних видів робіт в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, Замовник нівелює весь багаторічний досвід потенційних учасників закупівлі, які у певні періоди своєї діяльності виконували протягом одного року лише частину аналогічних робіт проте які в сукупності підтверджують відповідний досвід учасника.
Окремо зазначаємо, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, що мають великий досвід у будівництві об'єктів різної складності.
Замовник встановивши кількісні обмеження для визначення аналогічного договору, у вигляді: періоду протягом якого повинні бути укладенні/виконанні договори; кількісних величин, як то об'єми виконаних аналогічних робіт, тощо, встановлює додаткові, не обумовлені Законом вимоги, чим обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників.
Просимо усунути описані вище вимоги тендерної документації, що обмежують конкуренцію та здійснюють дискримінацію учасників, шляхом викладення розділу 5. ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору додатку № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ документації у новій редакції.
Відповідно до п. 3, ч. 1, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив ч. 3 ст. 5 Закону шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
ПРОСИМО:
Усунути дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію вимоги тендерної документації, які було описано у вимозі, шляхом внесення змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-23-000013 ● a133e08212ce4e3cbf3887f44b439b2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.03.2020 № 10
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-03-12-001982-a від 12.03.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунено
2020-03-26 11:45:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
.
2020-03-31 09:30:42
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|