Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт))
Major overhaul of the N-03 Zhitomir-Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works and current repair))
Очікувана вартість
138 789 901,20 UAH
UA-2020-03-12-001982-a 52981118f2f64b8e8c5e6cd99601ab27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт замовника: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа замовника: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melnichuk Andriy Vasilovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 13:00
Очікувана вартість: 138 789 901,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 693 949,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 693 949,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 березня 2020 15:24
Enquiries until: 20 квітня 2020 13:00
Complaints submission until: до 26 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 квітня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 138 789 901 UAH including VAT
Minimal lowering step: 693 950 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 693 949,51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.032 кілометри
Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Major overhaul of the N-03 Zhitomir-Chernivtsi highway on the section km 341 + 766 - km 342 + 798, Chernivtsi region (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Construction works and current repair))
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше трьох місяців. Перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника здійснюється протягом 7 робочих днів з дати погодження звернення «Про надання авансу» та виставлення рахунку Підрядником. По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт При наявності коштів на рахунку Замовника, оплата проводиться за фактично виконані об'єми робіт, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дати підписання Сторонами документів визначених п.4.1 Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми Договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку комісії, що робіти виконані Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проекту на протязі пяти робочих днів Пiсляоплата 5 Робочі 10

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 квітня 2020 10:46
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 10:44
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами 5.doc
22 квітня 2020 10:43
Протокол змін 5.pdf
13 березня 2020 12:42
Креслення.rar
22 квітня 2020 10:46
Електронний цифровий підпис
10 квітня 2020 12:05
Електронний цифровий підпис
06 квітня 2020 11:17
Електронний цифровий підпис
30 березня 2020 15:06
Електронний цифровий підпис
26 березня 2020 11:46
Електронний цифровий підпис
16 березня 2020 16:31
Електронний цифровий підпис
13 березня 2020 12:42
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 15:32
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 10:44
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами 5.doc
10 квітня 2020 12:04
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами4.doc
06 квітня 2020 11:15
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами3.doc
26 березня 2020 11:44
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами2.doc
16 березня 2020 16:31
Т.Д. КР Н-03 (Рингач) зі змінами.doc
12 березня 2020 15:32
Т.Д. КР Н-03 (Рингач).doc
22 квітня 2020 10:43
Протокол змін 5.pdf
10 квітня 2020 12:04
Протокол змін 4.pdf
06 квітня 2020 11:14
Протокол змін 3.pdf
26 березня 2020 11:44
Протокол змін 2.pdf
16 березня 2020 16:29
Протокол змін.pdf
13 березня 2020 12:42
Креслення.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 31 березня 2020 20:52
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:41
Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) власного досвіду виконання робіт аналогічних робіт. Якщо так, то просимо надати чітку відповідь з даного питання. У такому випадку, чи повинен Учасник заповнювати довідку щодо про виконання аналогічного договору?, чи достатнім буде підготовка відповідної інформаційної довідки, та заповнення довідки, щодо виконання аналогічного договору Учасником у своєму сегменті, Субпідрядниками у своїх сегментах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, пор суті заданого запитання повідомляємо про наступне, що у відповідності до умов тендерної документації, а саме розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) зазначено вимоги до залучення субпідрядної організації, в яких передбачено надання документів в повному обсязі як це передбачено умовам тендерної документації.
Щодо можливості використання працівників субпідрядної організації
Дата подання: 31 березня 2020 20:53
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:47
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховуються працівники субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних працівників, що обов’язково повинні бути, як то геодезист, майстер, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію працівниками субпідрядної організації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Вашого звернення щодо залучення працівників які є в штаті субпідрядної організації для підтвердження відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід повідомляємо про наступне, що замовник торгів не може їх сприймати як підтвердження. Вам простіше заключити або договір надання послуг або цивільно-правову угоду, тощо, на працівників для підтвердження кваліфікації як це передбачено умовами тендерної документації.
Щодо можливості використання матеріально-технічної бази субпідрядної організації
Дата подання: 31 березня 2020 20:54
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:34
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується матеріально-технічної база субпідрядної організації, яку планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності матеріально-технічної бази? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних одиниць техніки, як то асфальтоукладачі, котки дорожні самохідні вібраційні, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію матеріально-технічною базою субпідрядної організації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Вашого звернення щодо залучення матеріально-технічної бази, яка є власністю субпідрядника для підтвердження відповідної кваліфікації повідомляємо про наступне, що Замовник торгів не може сприймати матеріально-технічної базу як підтвердження кваліфікації. Вам простіше заключити договір оренди або договір надання послуг щодо залучення відповідної техніки для виконання робіт або надання послуг, які мають відповідати умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-001982-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 03 квітня 2020 12:49
Вимога щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
За результатами аналізу тендерної документації щодо закупівлі Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-12-001982-a, учасником виявлено наступні порушення ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Замовником встановлені дискримінаційні умови в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору .
Відповідно до розділу 5. ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору додатку № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ Документації:
“Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг (вулиць) за класом наслідків СС3 чи категорії складності не нижче V, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від основних об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- улаштування залізобетонних буронабивних паль – не менше 565 м3;
- улаштування армогрунтових підпірних стінок із коробчатих габіонів – не менше 2797 м3;
-улаштування дренажних споруд з використанням перфорованих дренажних труб та геотекстилю - не менше 1025 п.м.;
- улаштування шару основи дорожнього одягу із щебенево – пісчаної суміші а/укладальником – не менше 10751 м2;
-улаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з крупно-зернистої асфальтобетонної суміші – не менше 10751 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової (дрібно-зернистої) асфальтобетонної суміші – не менше 10751 м2;
- улаштування прикромочних водоскидних лотків з проїзної частини – не менше 1885 п. м.;
- улаштування однобічного металевого бар’єрного огородження – не менше 1934 п. м.”

Замовник, встановивши вищевказані вимоги, обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників:

1) Встановивши вимогу щодо укладення/виконання аналогічного договору у період з 2015 року по 2020 рік включно, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають укладенні/виконанні аналогічні договори у строк до 2015 року та були укладені/виконані раніше (наприклад у 2012, 2011 чи 2010 роках).
Просимо встановити обмеження, щодо аналогічними роботами є роботи, що виконувались у період з 2010 року, оскільки ми маємо саме такий досвід.
Додатково зазначаємо, що учасник має досвід виконання улаштування дренажних споруд з використанням перфорованих дренажних труб та геотекстилю - не менше 1025 п.м., проте аналогічні роботи були виконанні у 2013 році.

2) Встановивши обмеження, що аналогічним є договір який окремо або в сукупності підтверджує виконання основних видів робіт в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, Замовник нівелює весь багаторічний досвід потенційних учасників закупівлі, які у певні періоди своєї діяльності виконували протягом одного року лише частину аналогічних робіт проте які в сукупності підтверджують відповідний досвід учасника.
Окремо зазначаємо, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, що мають великий досвід у будівництві об'єктів різної складності.

Замовник встановивши кількісні обмеження для визначення аналогічного договору, у вигляді: періоду протягом якого повинні бути укладенні/виконанні договори; кількісних величин, як то об'єми виконаних аналогічних робіт, тощо, встановлює додаткові, не обумовлені Законом вимоги, чим обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників.
Просимо усунути описані вище вимоги тендерної документації, що обмежують конкуренцію та здійснюють дискримінацію учасників, шляхом викладення розділу 5. ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору додатку № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ документації у новій редакції.

Відповідно до п. 3, ч. 1, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив ч. 3 ст. 5 Закону шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників.

ПРОСИМО:
Усунути дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію вимоги тендерної документації, які було описано у вимозі, шляхом внесення змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2020 09:21
Доброго дня, Замовник торгів внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.
Доброго дня, Замовник торгів внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000013 ● a133e08212ce4e3cbf3887f44b439b2b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23 17:08:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.03.2020 № 10

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.03.2020 року № 10
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-03-12-001982-a від 12.03.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунено

2020-03-26 11:45:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, 22843868, Україна, Чернівці, Головна 205
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт автодороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 341+766 - км 342+798, Чернівецька область (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)), 138789901.2UAH, 45000000-7, ДК021, 1.032, кілометри
  3. Інформація про оприлюднення: 52981118f2f64b8e8c5e6cd99601ab27, 2020-03-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 23 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг в Чернівецькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.03.2020 №45, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням Замовника від 16.03.2020 №50. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про їх внесення встановлено, що на порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 2 081 848,52 грн., що перевищує 0,5 % очікуваної вартості предмета закупівлі (138 789 901,20 грн.), чим порушив вимоги абзацу 3 частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів, зокрема Указу Президента України від 16 вересня 2015 року №549/2015 «Про Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», при тому, що зазначений документ втратив чинність. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про їх внесення встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов надання забезпечення тендерної пропозиції вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

.

2020-03-31 09:30:42

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
UA-2020-03-12-001982-a52981118f2f64b8e8c5e6cd99601ab27
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 10:31
sign.p7s
30 квітня 2020 09:15
5. Досвід.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.11. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.10. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.5. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.9. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.8. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.1.4. Працівники СТЛ.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.7. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.1. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.1.3. Працівники СТЛ.zip
30 квітня 2020 09:15
8.4.6. ЕДБ Суб.zip
30 квітня 2020 09:15
8.3.1. СУБ КСМ-ГРУП.zip
30 квітня 2020 09:15
8.1.1. СТЛ Досвід.zip
30 квітня 2020 09:15
8.2.2. СУб. СПІБ.zip
30 квітня 2020 09:15
8. Субпідрядники.zip
30 квітня 2020 09:15
7. Інші документи.zip
30 квітня 2020 09:15
6.3.5. Робітники.zip
30 квітня 2020 09:15
8.1.5. СТЛ Інші документи.zip
30 квітня 2020 09:15
6.3.4. Робітники.zip
30 квітня 2020 09:15
6.3.3 Робітники.zip
30 квітня 2020 09:15
6.3.2. Робітники.zip
30 квітня 2020 09:15
6.3.1. Робітники.zip
30 квітня 2020 09:15
6.2. Пацівники ІТП.zip
30 квітня 2020 09:15
6.1. Працівники.zip
30 квітня 2020 09:15
3.2. Техніка.zip
30 квітня 2020 09:15
3.1. Техніка.zip
30 квітня 2020 09:15
3. Техніка.zip
30 квітня 2020 09:15
2. Банківська Гарантія.zip
30 квітня 2020 09:15
1.1.1. Технічна частина.zip

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 10:38
sign.p7s
30 квітня 2020 10:36
hare.zip
30 квітня 2020 10:36
Транспортна схема.pdf
30 квітня 2020 10:36
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
30 квітня 2020 10:36
НАКАЗИ.pdf
30 квітня 2020 10:36
ДИПЛОМИ.pdf
30 квітня 2020 10:36
1 Техпаспорти Буковель.pdf
30 квітня 2020 10:36
1 Облікові карки ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:36
Дріада - Атестат.pdf
30 квітня 2020 10:36
10. Самоскиди ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:36
9. Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:36
1. Котки ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
7. Фрези ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
4. Трактори ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
Автогрейдер 120 М.pdf
30 квітня 2020 10:35
8. Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
5. Екскаватор ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
3. Бульдозер ТОВ ПБС.pdf
30 квітня 2020 10:35
14. Ліцензія копія.pdf
30 квітня 2020 10:35
4. Сертифікат ISO копія.pdf
30 квітня 2020 10:35
2. Витяг ПДВ копія.pdf
30 квітня 2020 10:35
Технічне завдання.pdf
30 квітня 2020 10:35
Проект договору.pdf
30 квітня 2020 10:35
hare.zip
30 квітня 2020 10:35
Довідки ПБС.pdf

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 12:58
48 Копія ліцензії.pdf
30 квітня 2020 12:58
39 Копія Витягу ПДВ.pdf
30 квітня 2020 12:57
2 Протокол на правочин.pdf
30 квітня 2020 12:57
2 Доручення.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
07 травня 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку