Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення та захоронення твердих побутових відходів, вивезення та захоронення великогабаритних відходів)
Очікувана вартість
35 042,08 UAH
UA-2020-03-12-001838-b f0f207c309854bbcbb15b55b14cd7394
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумська Любов

+380532638148 pkng@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" в особі Відокремленого структурного підрозділу Полтавського коледжу нафти і газу Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка".
Код ЄДРПОУ: 38324128
Вебсайт: http://www.pkng.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 2-А
Контактна особа: Шумська Любов
+380532638148
pkng@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Лот № 1 – Послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з захоронення твердих побутових відходів для коледжу. Лот № 2 – Послуги з вивезення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів, послуги з захоронення твердих побутових та великогабаритних відходів для гуртожитків) для Відокремленого структурного підрозділу Полтавський коледж нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» у 2020 році застосовується на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Вивезення та захоронення твердих побутових відходів, вивезення та захоронення великогабаритних відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 м3
Лот № 1-послуги з вивезення твердих побутових відходів,послуги з захоронення твердих побутових відходів для коледжу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
344 м3
Лот № 2 -послуги з вивезення твердих побутових віжходів та великогабаритних відходів,послуги з захоронення твердих побутових та великогабаритних відходів для гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
56 м3
Лот № 2-послуги з вивезення та захоронення великогабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після отримання замовлення Виконавець протягом 2-х днів надає в бухгалтерію Замовника рахунок на Послуги.Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та акта здавання-прийняття наданих послуг зобов’язаний зареєструвати юридичні і фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

12 березня 2020 13:28
Електронний підпис
12 березня 2020 13:28
scan0025.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАТП 1628
#03351823
Переможець 35 042,08
UAH з ПДВ
12 березня 2020 13:38

Документи

12 березня 2020 13:38
Електронний підпис
12 березня 2020 13:38
scan0025.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 13:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАТП 1628
#03351823
35 042,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 13:38
Електронний підпис
12 березня 2020 13:38
scan0025.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:52
scan0078.pdf укладений
23 березня 2020 13:52
scan0077.pdf укладений
23 березня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:29
ДУ №1 V-611-1. U-1460-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про пблічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII, для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору
Номер договору про закупівлю: V/611/1,U/1460/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 35 042,08
UAH (в тому числі ПДВ 5 840,35 UAH)