Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі оригінальні )
Очікувана вартість
30 900,00 UAH
UA-2020-03-12-001756-a 5de2a0935c994af791aebfab6d02e9ed
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токовенко Ганна Володимирівна

380445732738 ganna.tokovenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397174
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1
Контактна особа: Токовенко Ганна Володимирівна
380445732738
ganna.tokovenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 14:22
Очікувана вартість: 30 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі оригінальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Придбання картриджів (оригіналні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 (десяти) днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник має право на зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 14:57
Додаток 2.docx
12 березня 2020 14:57
ДОДАТОК 1.docx
12 березня 2020 14:57
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 13 березня 2020 13:17
Добрий день! Уточніть, будь ласка вимогу:"підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали (свідоцтво, ліцензія, сертифікат, лист (авторизаційний) в якому зазначені відносини Учасника з виробником та/або уповноважує офіційного представника в Україні, тощо" Чи достатньо буде деклараціі про відповідність для підтвердження якості запропонованої продукції, без авторизаційного листа?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! Декларації про відповідність для підтвердження якості недостатньо. Вимогою Замовника є виключно придбання оригінальних картриджів, які повиинні підтверджуватись також листом (авторизаційний) від виробника, що запропоновані картриджі є дійсно оригінальними.
Про цінову
Дата подання: 13 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:45
Чи потрібно оновлювати цінову пропозицію, якщо ціна після аукціону не змінилася?
Відповідь: Якщо цінова пропозиція після аукціону не змінилася, то не потрібно
Підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 13:38
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:00
Яким чином буде встановлена оригінальність товару ? Якщо учасник надась лист від виробника, але поставить не оригінальний товар, хто буде нести відповідальність ( Учасник чи компанія яка надала лист)?
Відповідь: Оригінальність товару може встановлюватись відповідно до декларації про відповідність, підтвердження авторизаційним листом оригінальності картриджів від виробника, галографічною наклейкою на упаковці від виробника, огляд спеціалістом сервісного центру уповноваженого виробником, та шляхом встановлення картриджу в копіювально-друкуючий принтер, тощо
підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 13:41
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:42
Отримання документів від виробника на витратні матеріали (свідоцтво, ліцензія, сертифікат, лист (авторизаційний) в якому зазначені відносини Учасника з виробником та/або уповноважує офіційного представника в Україні, тощо) не передбачено в законодавстві України, для здійснення господарської діяльності, а отже не може бути кваліфікаційною вимогою до Учасників. Чому Замовник вимагає документи від Учасників які не передбачені відповідно до законодаства для Учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник хоче бути впевненим, що отримає запропоновані Учасником оригінальні картриджі від виробника
Про оригінал
Дата подання: 13 березня 2020 14:59
Прошу надати відповідь, що у розумінні замовника є оригінальним картриджем ?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 23 308,50
UAH з ПДВ
23 308,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 24 450,00
UAH з ПДВ
24 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА 29 705,00
UAH з ПДВ
29 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 30 759,00
UAH з ПДВ
30 759,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:50
Електронний підпис
18 березня 2020 16:19
Електронний підпис
18 березня 2020 16:10
Електронний підпис
16 березня 2020 15:42
Електронний підпис
16 березня 2020 15:34
VST Бізн-парт НРЕ (перекл).pdf
16 березня 2020 15:34
Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2020 15:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 березня 2020 15:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
16 березня 2020 15:34
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 березня 2020 15:34
2020 Сертификат (переклад).pdf

Публічні документи

15 березня 2020 17:23
Електронний підпис
15 березня 2020 17:22
Авторизаційний лист.pdf
15 березня 2020 17:18
Наказ _1К.jpg
15 березня 2020 17:18
Відгук ТМО Фтизіатрія.pdf
15 березня 2020 17:18
Гарантійний талон Canon.pdf
15 березня 2020 17:18
Довідка про досвід.pdf
15 березня 2020 17:18
4. Витяг платника ПДВ.pdf
15 березня 2020 17:18
Виписка.pdf
15 березня 2020 17:18
Гарантійний лист.pdf
15 березня 2020 17:18
Договір Комел.pdf
15 березня 2020 17:18
Лист Згода.pdf
15 березня 2020 17:18
Сертифікація 2.pdf
15 березня 2020 17:18
Відомість про участника.pdf
15 березня 2020 17:18
Кваліфікація.pdf
15 березня 2020 17:18
9.2.Протокол.pdf
15 березня 2020 17:18
Договір Київ Фтизіатрія.pdf
15 березня 2020 17:18
Накладна і договір НБ.pdf
15 березня 2020 17:18
Витяг.pdf
15 березня 2020 17:18
Сертифікація 1.pdf
15 березня 2020 17:18
8. Статут.pdf
15 березня 2020 17:18
Сертифікація 3.pdf
15 березня 2020 17:18
Довідка про маркування.pdf
15 березня 2020 17:18
Договір аудитори.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:43
Копія паспорту ФОП.pdf
13 березня 2020 15:43
Документ_ЄДР_1006259772.zip
13 березня 2020 15:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 15:43
Виписка.pdf
13 березня 2020 15:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 16:03
МП_Наказ_1.pdf
15 березня 2020 16:03
МП Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2020 16:03
МП Виписка.pdf
15 березня 2020 16:03
Авторизаційний лист 200313.pdf
15 березня 2020 16:03
Certificate_HP_print_cartrige_hyg.pdf
15 березня 2020 16:03
Certificate_Canon_cartridge_hyg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 23 308,50
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 березня 2020 17:03
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
23 308,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2020 17:03
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_0001.pdf укладений
01 квітня 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 308,49
UAH (в тому числі ПДВ 3 884,75 UAH)