Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі оригінальні )
Очікувана вартість
30 900,00 UAH
UA-2020-03-12-001756-a ● 5de2a0935c994af791aebfab6d02e9ed
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397174 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1 |
Контактна особа: |
Токовенко Ганна Володимирівна 380445732738 ganna.tokovenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 30 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі оригінальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Придбання картриджів (оригіналні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2020
—
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 (десяти) днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник має право на зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 14:57 |
Додаток 2.docx |
12 березня 2020 14:57 |
ДОДАТОК 1.docx |
12 березня 2020 14:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 13 березня 2020 13:17
Добрий день! Уточніть, будь ласка вимогу:"підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали (свідоцтво, ліцензія, сертифікат, лист (авторизаційний) в якому зазначені відносини Учасника з виробником та/або уповноважує офіційного представника в Україні, тощо" Чи достатньо буде деклараціі про відповідність для підтвердження якості запропонованої продукції, без авторизаційного листа?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! Декларації про відповідність для підтвердження якості недостатньо. Вимогою Замовника є виключно придбання оригінальних картриджів, які повиинні підтверджуватись також листом (авторизаційний) від виробника, що запропоновані картриджі є дійсно оригінальними.
Про цінову
Дата подання: 13 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:45
Чи потрібно оновлювати цінову пропозицію, якщо ціна після аукціону не змінилася?
Відповідь: Якщо цінова пропозиція після аукціону не змінилася, то не потрібно
Підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 13:38
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:00
Яким чином буде встановлена оригінальність товару ?
Якщо учасник надась лист від виробника, але поставить не оригінальний товар, хто буде нести відповідальність ( Учасник чи компанія яка надала лист)?
Відповідь: Оригінальність товару може встановлюватись відповідно до декларації про відповідність, підтвердження авторизаційним листом оригінальності картриджів від виробника, галографічною наклейкою на упаковці від виробника, огляд спеціалістом сервісного центру уповноваженого виробником, та шляхом встановлення картриджу в копіювально-друкуючий принтер, тощо
підтвердження відповідних документів від виробника на витратні матеріали
Дата подання: 13 березня 2020 13:41
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:42
Отримання документів від виробника на витратні матеріали (свідоцтво, ліцензія, сертифікат, лист (авторизаційний) в якому зазначені відносини Учасника з виробником та/або уповноважує офіційного представника в Україні, тощо) не передбачено в законодавстві України, для здійснення господарської діяльності, а отже не може бути кваліфікаційною вимогою до Учасників.
Чому Замовник вимагає документи від Учасників які не передбачені відповідно до законодаства для Учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник хоче бути впевненим, що отримає запропоновані Учасником оригінальні картриджі від виробника
Про оригінал
Дата подання: 13 березня 2020 14:59
Прошу надати відповідь, що у розумінні замовника є оригінальним картриджем ?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" |
23 308,50
UAH з ПДВ
|
23 308,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
24 450,00
UAH з ПДВ
|
24 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА |
29 705,00
UAH з ПДВ
|
29 705,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
30 759,00
UAH з ПДВ
|
30 759,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751 |
Переможець |
23 308,50
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_0001.pdf | укладений |
01 квітня 2020 16:05
|