Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38502312 |
Вебсайт: | http://yavoriv-vo.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23 |
Контактна особа: |
Дорош Михайло Петрович +380974419142 osvitayavoriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 622 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 111,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником. Джерело фінансування - кошти районного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 08:36 |
Додаток 3.doc | |
12 березня 2020 08:36 |
Додаток 2.docx | |
12 березня 2020 08:36 |
Додаток 1.doc | |
12 березня 2020 08:36 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000083 ● cf2d57ee6a6c407ab5f1948aaa4b384a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 67
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-12-000056-b 12.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, опублікованого 24 квітня 2020 року про наявність порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), допущених Замовником при проведенні закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92 , Бензин А-95) (UA-2020-03-12-000056-b), Відділ освіти Яворівської РДА (далі- Замовник) вважає необхідним повідомити про відсутність вказаних у висновку порушень та безпідставність доводів щодо таких порушень, з огляду на наступне: 1. Щодо відсутності кінцевого строку подання пропозицій. Варто зазначити, що в п. 1 розділу 4 тендерної документації зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в електронній системі». В свою чергу, в оголошенні, оприлюдненому в електронній системі закупівель, чітко зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 27.03.2020 року. Тому порушення в цій частині відсутні. 2. Щодо довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів. На вказане порушення про те, що подана ПП «ОККО КОНТРАКТ» довідка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» вважаємо за необхідне пояснити наступне: З 12 березня до 11 травня 2020 р. на усій території України установлено карантин (постанова Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» зі змінами від 22.04.2020 р.). Саме тому заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи учасник-переможець подав до ДПС через Електронний кабінет. За допомогою Електронного кабінету можна отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема і довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Електронну довідку учасник отримав у форматі PDF-файлу, у якому зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку. Саме таку довідку (файл – «ДФС до 11.04_електр.pdf») учасник надав. Крім цього, відповідно до повідомлення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу від 29.10.2019 року, система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). З моменту вказаної дати, дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потрапляють в систему за автоматичним запитом. Цей процес відбувається відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України 17.01.2018 № 37/11. Після формування повідомлення про намір укласти договір, системою був направлений запит в Державну податкову службу України. За результатами цього запиту системою була сформована "Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості" від 01.04.2020 року (версія документу від 01.04.2020 року 09.33). Згідно пункту 8 Інструкції, що затверджена Наказом № 37/11 відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту, відповідно, "Квитанція №2 з ДФС про відсутність заборгованості" надійшла 01.04.2020 року (версія документу від 01.04.2020 року 11.35), що відображено в системі Prozorro в полі «Повідомлення» разом з Протоколом визначення переможця процедури (долученого Замовником) в розділі «Протокол розкриття» в оголошенні про проведення закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-92 , Бензин А-95) (UA-2020-03-12-000056-b). Вищевказані документи підписані ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу. При перевірці підпису через Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів - https://czo.gov.ua/verify, з'являється повідомлення про власника ЕЦП: Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Омельчук Василь Васильович П.І.Б.: Омельчук Василь Васильович РНОКПП: 3311120216 Організація (установа): ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС Код ЄДРПОУ: 43141471 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 11:12:52 01.04.2020 Сертифікат виданий: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C040000003B982C00C7A57900 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 "Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості" та "Квитанція №2 з ДФС про відсутність заборгованості" додається. Саме тому, в цей же день, коли був оголошений переможець процедури закупівлі, відділ освіти володів інформацією про стан заборгованості учасника-переможця. Отже, у Замовника відсутні підстави вважати, що учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Тим паче відсутні підстави і для розірвання договору. Окрім цього, повідомляємо, що нами було вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, а саме: проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо вимог до змісту тендерної документації та правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів. Також просимо взяти до уваги, що у відповідності з принципами ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було визнано переможцем торгів учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, в результаті чого було досягнуто максимально можливої у випадку цієї закупівлі економії бюджетних коштів. З повагою, Голова тендерного комітету Байда В.П.
2020-04-29 15:32:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 360 200,00
UAH з ПДВ
|
1 273 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
1 320 660,00
UAH з ПДВ
|
1 291 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 273 590,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 11:24
|
Додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 22:21
|
Договір | укладений |
15 квітня 2020 22:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |