Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
720 150,00 UAH
UA-2020-03-11-004239-b c57f6ec801864ad5929c2ef096fd2e81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Каплацька

+380954611224
+380532569743
gu@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Світлана Каплацька
+380954611224,+380532569743
gu@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 720 150,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-11-004239-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 березня 2020 11:14
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-03-11-004239-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для ксерографії (формат А3, А4)» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-11-004239-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу класу В, А4, 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість, мН, ISO 2493-1, md - 117; жорсткість, мН, ISO 2493-1, сd - 52,8. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу класу В, А4, 80 г/м2 і викласти їх в наступній редакції: жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, md – 117/0,47; жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, сd - 52,8/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 16:25
Повідомляємо, що нами було розглянуто Вашу вимогу та враховано викладені зауваження. Зазначаємо, що до тендерної документації за даним предметом закупівлі внесено зміни, а саме: пункт 6 додатку 1 до Тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики для Лоту 1 -Папір для ксерографії (формат А3, А4) викладено у новій редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-03-11-004239-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 березня 2020 16:26
Вимога на умови лоту "2. Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)"
Шановний Замовнику!
Маємо намір взяти участь в закупівлі UA-2020-03-11-004239-b по лоту лоту "2. Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)". Вивчивши тендерну документацію, були виявлені некоректні вимоги щодо технічних, кількісних та якісних вимог щодо товару, а саме:
1. Не вказані одиниці виміру на товар, а тому не ясно на яку одиницю виміру надавати ціну, на штуку, пачку, килограм чи метр (наприклад позиції "Пакувальний папір", "Нитка сурова"," Файл глянець А4 (100шт) 30мкм"), тому просимо доповнити вимоги даними щодо одиниць виміру товару.
2. Позиція "Швидкосшивач пл. А4" - не вказана яка повинна бути обкладинка (прозора або щільна),тому просимо внести уточнення.
3. Позиція "Зошит А3 12 арк. у клітинку " - товара у вказаному форматі немає на ринку України, тому просимо внести зміни щодо формата Зошита.
4. Позиція "Зошит А 4 40арк. офс/кл. кремовий крейд. картон" - товара з вказаною кількістю аркушів немає на ринку України, тому просимо змінити вимоги та вказати діапозон можливої кількості аркушів від 40 до 100 аркушів, або надати більш детальну інформацію щодо технічних характеристик для можливості індивідуального виготовлення даної позиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 16:28
Повідомляємо, що нами було розглянуто Вашу вимогу та враховано викладені зауваження. Зазначаємо, що до тендерної документації за даним предметом закупівлі внесено зміни, а саме: додаток 1 до Тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики для Лоту 2 -Канцелярські товари (офісне приладдя, дрібне канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби) викладено у новій редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для ксерографії (формат А3, А4)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 602 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 011,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8585 паков
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для ксерографії (формат А3, А4)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 11 березня 2020 16:37
Дата відповіді: 13 березня 2020 13:20
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі- Головне управління) розглянуло Ваше питання-пропозицію щодо внесення змін до технічних параметрів тендерної документації для закупівлі паперу для ксерографії (формат А-4) та повідомляє про натупне.
Аналізуючи закупівлю паперу класу «В» за минулий період та враховуючи безперебійну роботу офісної та копіювальної техніки, що знаходиться в Головному управлінні, на папері різних марок зазначеного класу, технічні характеристики якого надані в зазначеній закупівлі, Головне управління надало саме відповідні технічні характеристики для закупівлі даного паперу. Крім того, в технічних та якісних вимогах до даної закупівлі зазначено всі оптимальні параметри ( а саме: жорсткість при статичному вигині в поперечному та продольному напрямку, щільність, непрозорість , білизна) саме для паперу класу «В» із коефіцієнтом похибок для кожного окремого параметру (що в свою чергу вже об`активно охоплює папір даного класу не якоїсь певної, а достатньо великої кількості виробників та марок), при дотриманні яких забезпечується оптимальна робота принтерів та копіювальної техніки, яка в свою чергу пристосована до паперу із параметрами, що зазначені в тендерній документації.
Зважаючи на викладене, Головне управління вважає за доцільне залишити технічні характеристики паперу без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-11-004239-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 березня 2020 11:14
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-03-11-004239-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для ксерографії (формат А3, А4)» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-03-11-004239-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу класу В, А4, 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: жорсткість, мН, ISO 2493-1, md - 117; жорсткість, мН, ISO 2493-1, сd - 52,8. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу класу В, А4, 80 г/м2 і викласти їх в наступній редакції: жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, md – 117/0,47; жорсткість, мН/mN.m, ISO 2493-1/5629, сd - 52,8/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 16:25
Повідомляємо, що нами було розглянуто Вашу вимогу та враховано викладені зауваження. Зазначаємо, що до тендерної документації за даним предметом закупівлі внесено зміни, а саме: пункт 6 додатку 1 до Тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики для Лоту 1 -Папір для ксерографії (формат А3, А4) викладено у новій редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.

Інформація про відміну

Дата відміни
28 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій