Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39. Розетки, рамки
Очікувана вартість
23 900,00 UAH
UA-2020-03-11-003562-b 3898f4dcf18941c79804abf2ab3749d5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 15:18
Очікувана вартість: 23 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 штуки
Розетки, рамки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  20 квітня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:20
договір.doc
11 березня 2020 15:20
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 12 березня 2020 17:33
Дата відповіді: 13 березня 2020 08:50
Доброго дня! Чи може бути альтернативою SCHNEIDER ASFOPA .Дякую
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій