Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2020-03-11-002927-b e3e09191f5e049b6ab151a86f83baeda
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гандзюк

+380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Світлана Гандзюк
+380382794430
mtz@km.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ПАТ «Укртелеком» працює із застосуванням граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, затверджених рішенням НКРЗІ від 26.11.2019 року № 564 «Про затвердження Граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги і визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗІ від 18 вересня 2018 року № 488», які мають застосовувати всі оператори телекомунікації, що надають телекомунікаційні послуги і розташовані в Україні.
Надання послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення та зміни оператора телекомунікації для отримання зазначених послуг.
При цьому зміна оператора призведе до зміни всього номерного поля та до необхідності нових каналів зв’язку, що в свою чергу буде вимагати додаткових значних фінансових витрат. Згідно інформації Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 23.10.2018 № 02-6914/105, зміна оператора телекомунікації, що надає послуги телефонного зв’язку призведе до заміни номерного ресурсу та призведе до необхідності прокладання нових ліній. ПАТ «Укртелеком» занесений до Реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій за рішенням НКРЗ від 28.09.2006 № 384.
У разі зміни оператора телекомунікації виникнуть негативні наслідки, які пов'язані з затратами на підключення, повній заміні існуючих телефонних номерів, що в свою чергу призведе до тимчасового призупинення отримання послуг та зашкодить оперативному телефонному та електронному зв'язку з органами державної влади та структурними підрозділами Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), державними нотаріальними конторами Житомирської області, а також до додаткових видатків і втрат раніше витрачених коштів.
Крім того, установи юстиції, згідно покладених на них обов’язків, використовують у роботі Єдиний реєстр громадських формувань; Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів; Єдиний реєстр нотаріусів; АСВП; Спадковий реєстр; Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності; Державний реєстр актів цивільного стану громадян; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно тощо, доступ до яких здійснюється через телекомунікаційну мережу ПАТ «Укртелеком».
Відповідно до інформації Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № 02-283/111 від 20.01.2020 ПАТ «Укртелеком» внесене до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до рішення НКРЗ № 384 від 28.09.2006 (пункт 74).
На підставі викладеного, оскільки надання зазначених послуг може бути запропоноване лише ПАТ «Укртелеком», згідно з п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Відповідно до вимог останнього абз. ч. 3 ст. 35 Закону, оскільки послуги телефонного зв’язку та передачі даних відносяться до телекомунікаційних послуг (64200000-8 телекомунікаційні послуги), з огляду на стислі терміни, потрібно застосувати скорочену переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Майдан Соборний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:26
ПротП_ПРтел.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000025 ● 919b097232824eb6a715aea014fc77cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.03.2020 № 18

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступнику начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.03.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2020-03-11-002927-b 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 11:19:00

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області)за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-03-11-002927-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Відповідно до роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості, предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, Замовник може вносити зміни до річного плану закупівель виключно до початку відповідної процедури закупівлі.
Згідно з оприлюдненим Замовником річним планом закупівлі за номером UA-P-2020-01-16-005826-b у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – січень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у березні 2020 року процедурі закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ №490).
При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу №490, формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель, шляхом унесення в них наявної інформації.
Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню.
Крім того, така позиція узгоджується із рішенням Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.02.2020 у справі №560/2384/19.
Враховуючи викладене, Законом встановлено імперативну норму вносити зміни до річного плану закупівель у випадку будь-яких змін, зокрема і щодо орієнтовного початку процедури закупівлі.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
1. Чому в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2020-01-16-005826-b, не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі?
Крім того, за результатами закупівлі Замовником укладено договір від 17.03.2020 №24-05/5595/197 (далі- Договір). Відповідно до пункту 8.10 розділу 8 Договору додатки є невід’ємною частиною Договору.
2. Чому що в порушення вимог частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив укладений Договір в цілому з додатками?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-06 11:32:36

Пояснення щодо питань які виникли в ході моніторингу закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник « ДК 021:2015:64210000-1 послуги телефонного зв’язку та передачі даних)

УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення щодо питань які виникли в ході моніторингу закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник « ДК 021:2015:64210000-1 послуги телефонного зв’язку та передачі даних)
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу закупівлі повідомляємо наступне.
1. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. При цьому, статтею 35 Закону визначено умови і порядок застосування замовниками переговорної процедури закупівлі.
Реалізовуючи функції, передбачені пунктами 12, 13 частини першої статті 8 Закону, Мінекономрозвитку неодноразово надавало консультації з питань закупівель та узагальнені відповіді щодо застосування законодавства у сфері закупівель стосовно застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема у листах від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06, а також у відповідях на запити №№ 16/2016, 35/2016, 86/2016, 99/2016, 133/2016, 134/2016, 153/2016, 191/2016, 198/2016, 234/2016, 248/2016, 6/2017 тощо.
Згідно із частиною першою статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому переговорна процедура закупівлі застосовується замовником виключно у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 35 Закону, а вибір процедури закупівлі здійснює тендерний комітет або уповноважена особа (особи) відповідно до статті 11 Закону.
Виходячи зі змісту пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас Законом не регулюється порядок і строки організації і проведення переговорів з учасником переговорної процедури закупівлі, в тому числі в порядок запрошення учасника (учасник) до участі у таких переговорах.
Відповідно до частини третьої статті 35 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов'язково безоплатно оприлюднюється на Веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення. При цьому договір про
закупівлю за результатами переговорної процедури укладається у строки, визначені абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, і підлягає оприлюдненню згідно із абзацом восьмим частини першої статті 10 цього Закону.
Водночас, як випливає із змісту пунктів 13, 28 частини першої статті 1, частин першої, третьої статті 10 Закону, застосування (проведення) переговорної процедури закупівлі не передбачає попередньої публікації інформації (оголошення) про проведення даної процедури закупівлі на Веб-порталі Уповноваженого органу. При цьому норми Закону не містять чітких вказівок щодо моменту початку переговорної процедури закупівлі.
Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) на підставі протоколу Тендерного комітету №1 від 16.01.2020 року було оприлюднено Річний план закупівлі за номером UA-P-2020-01-16-005826-b та було визначено, у відповідності до вимог пункту 8 типової форми Річного плану закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 орієнтований початок проведення процедури закупівлі на січень 2020 року.
29.01.2020 за вихідним номером 12.4-08/20/459 на адресу Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» було направлено запрошення в якому повідомлялось, що Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) розпочато переговорну процедуру щодо закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області) у відповідності до вимог пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та запропоновано Учаснику представити на засідання тендерного комітету документи відповідно до вимог статей 17 та 35 цього Закону.
Оскільки Учасник переговорів знаходиться в іншому населеному пункті, підготовка до проведення переговорів по даній закупівлі (інвентаризація телефонних точок, визначення установ юстиції в яких встановлені телефонні точки та підготовка документів) проводилась з січня до підписання протоколу попередніх переговорів (11.03.2020 року).
Таким чином, початком переговорної процедури слід вважати дату запрошення Учасника до участі у переговорах (29.01.2020), тому орієнтовний початок проведення процедури закупівлі відповідає оприлюдненому Річному плану закупівлі за номером UA-P-2020-01-16-005826-b.
Також на нашу думку відсутні підстави для застосування позиції, що викладена у рішенні Сьомого апеляційного адміністративного суду від 24.02.2020 у справі №560/2384/19, оскільки розглянута справа стосувалась закупівлі, що проводилась у відповідності до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» за процедурою відкритих торгів, де передбачена попередня публікація інформації (оголошення) про проведення такої процедури закупівлі на Веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення.
У відповідності до частини 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 18.03.2016 N 477 Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі,
по закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-11-002927-b, 17.03.2020 року було своєчасно оприлюднено укладений між ПАТ «Укртелеком» (Житомирська філія) та Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) договір 24-05/5595/197 від 17.03.2020 року, шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідного електронного документа через автоматизоване робоче місце Замовника. З технічних причин не було відскановано додатки до договору №24-05/5595/197 від 17.03.2020 року. Дане порушення було виправлене. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель додатково опубліковано додатки у відповідності до вимог частини 2 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зважаючи на позицію Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, Тендерний комітет зобов’язується в наступних закупівлях чітко дотримуватись рекомендації щодо виконання вимог частини 1 статті 4 та частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».


Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Відповідно до висновку Держаудитслужби у Хмельницькій області щодо закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (для установ юстиції Житомирської області) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:64210000-1 послуги телефонного зв’язку та передачі даних) за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівлі, наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. При цьому, було встановлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону та зобов’язано здійснити заходи щодо усунення порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору . Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. При цьому, статтею 35 Закону визначено умови і порядок застосування замовниками переговорної процедури закупівлі. Відповідно до вимог статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлі, а саме договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладання. У відповідності до частини 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 18.03.2016 N 477 Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, по закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-11-002927-b, 17.03.2020 року було своєчасно оприлюднено укладений між ПАТ «Укртелеком» (Житомирська філія) та Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) договір №24-05/5595/197 від 17.03.2020 року, шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідного електронного документа через автоматизоване робоче місце Замовника. З технічних причин не було відскановано додатки до договору. В ході проведення моніторингу Замовником долучено вищевказані додатки під час надання пояснень через електронну систему закупівель. Додатково на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель додатки до вказаного договору додані до закупівлі. Відповідно до пункту 10 наказу Мінекономрозвитку від 18.03.2016 N 477 Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Статтею 215 Цивільного кодексу України встановлено, що недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). Відповідно до статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи викладене, та висновок Держаудитслужби у Хмельницькій області за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель відсутні підстави визнавати договір укладений між ПАТ «Укртелеком» (Житомирська філія) та Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) №24-05/5595/197 від 17.03.2020 року недійсним. Відповідно до частини 1 статті 626 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю - це договір, який укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до положень ст. 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відносини, що виникли між сторонами на підставі договору є господарськими зобов`язаннями і згідно з приписами статті 193 Господарського кодексу України, статей 525, 526 Цивільного кодексу України, зобов`язання мають виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Згідно ст. 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним (стаття 204 Цивільного кодексу України). Статтею 629 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами. Виявлені порушення усунуто, враховуючи наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу оприлюдненого договору №24-05/5595/197 від 17.03.2020 року та додатків до нього. Зазначені телекомунікаційні послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі », а саме відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) за відсутності при цьому альтернативи, а також у зв’язку з необхідністю забезпечення безперебійного функціонування установ юстиції Житомирської області та зважаючи на нагальну потребу в укладенні договору з ПАТ «Укртелеком» через можливість припинення надання послуг у разі відсутності їх оплати, закупівля телефонного зв’язку та передачі даних проводиться шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника – ПАТ «Укртелеком» в особі Житомирської філії. Розірвання договору можливо згідно вимог статті 188 Господарського кодексу України лише за згодою сторін. Однак, це розірвання призведе до негативних господарських наслідків, зокрема унеможливить виконання своїх функціональних обов’язків державними службовцями через відсутність доступів до Державних та Єдиних реєстрів та може призвести до зупинення роботи державного органу та припинення надання юридичних послуг населенню. Зважаючи на позицію Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, Тендерний комітет зобов’язується в наступних закупівлях чітко дотримуватись рекомендації щодо виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-04-14 14:41:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ"
#21560766
Переможець 225 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:30

Документи

11 березня 2020 14:30
Електронний підпис
11 березня 2020 14:29
ПротП_ПРтел.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ"
#21560766
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 14:30
Електронний підпис
11 березня 2020 14:29
ПротП_ПРтел.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 09:25
ДУ 2_197.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:11
ДУ1_197.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 14:38
Дод24-05_5595_197.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:15
197.pdf укладений
17 березня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Номер договору про закупівлю: 24-05/5595/197
Договір:
Номер додаткової угоди: додатки до договору № 24-05/5595/197
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24-05/5595/197
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24-05/5595/197
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 225 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 500,00 UAH)