Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (кошти власних надходжень)
Очікувана вартість
46 856,40 UAH
UA-2020-03-11-002870-b 7b0247006a794dbab6baeeef8ceeb181
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Людмила Вікторівна

+380626225472 kz.cpmsdb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
Код ЄДРПОУ: 37803279
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Контактна особа: Марчук Людмила Вікторівна
+380626225472
kz.cpmsdb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25706 шт
Журнали медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банкывських днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХОРТИЦА"
#22042683
Переможець 46 856,40
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:32

Документи

11 березня 2020 14:32
Електронний підпис
11 березня 2020 14:31
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:37
Договір укладений
11 березня 2020 14:34