Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів Марки Фольксваген, Шкодa, Тойота, Мітсубісі, Пежо)
Servises for the repair and maintenance of motorcycle transport vehicles and private vehicles (Services for technical maintenance and repair of passenger vehicles (Marks Volkswagen, Skoda, Toyota, Mitsubisi, Peugeot)
Очікувана вартість
5 189 798,00 UAH
UA-2020-03-11-001470-a 4ee29012e2b44bf1afa2cf60d5e2cafe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Альона Павлівна

380444810129 upokyiv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Студентська, 9
Контактна особа: Куценко Альона Павлівна
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya policiyi ohoroni v m. Kiyevi
National ID: 40109147
Contact point: Kutsenko Alona
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 березня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:16
Очікувана вартість: 5 189 798,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 948,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155000 UAH
Publication date: 11 березня 2020 17:10
Enquiries until: 03 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 189 798 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 949 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів Марки Фольксваген, Шкодa, Тойота, Мітсубісі, Пежо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Services for technical maintenance and repair of passenger vehicles (Marks Volkswagen, Skoda, Toyota, Mitsubisi, Peugeo
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:12
УПО Київ Тендерна документація ремонт авто ЛОТ 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-10-000013 ● 1fd1c82c1ca2458d925c60eb37b02b5e
  • Статус: завершено ● Дата: 13 вересня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2022 13:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.08.2022 № 167

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-03-11-001470-a 11.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-19 11:41:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів Марки Фольксваген, Шкодa, Тойота, Мітсубісі, Пежо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-11-001470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію (пояснення) та підтвердні документи, чи виконанні зобов’язання за договором від 06.05.2020 № 273/29/7/ГСП-2020 в частині отримання послуг та здійснення розрахунків за надані послуги.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-23 14:38:54

Надання пояснень

Відповідно до п.1 запитання: Управління поліції охорони в м. Києві (далі - УПО в м. Києві) надає відповідні документи за якими було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість.
Відповідно до п.2 запитання: УПО м. Києві створене відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», постанови КМУ від 13.10.2015 № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів ОВС».
УПО в м. Києві є територіальним органом Національної поліції України, має статус органу державної влади, є юридичною особою публічного права.

Положення про Управління поліції охорони в м. Києві затверджене наказом Національної поліції України від від 21.10.2019 № 1047 (далі – Положення).
Згідно розділу 1 Положення:
- п.1. УПО в м. Києві є територіальним органом Національної поліції, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони.
- п.2 УПО в м. Києві має статус юридичної особи публічного права, печатку із своїм повним найменуванням і зображенням Державного герба України, самостійний баланс, рахунки в установах банків в національній і іноземних валютах, а також має право виступати в судах загальної юрисдикції всіх інстанцій та спеціалізацій.
- п. 3 Принципом і ідею створення УПО в м. Києві є забезпечення публічної безпеки і порядку, боротьби зі злочинністю на місцевому рівні шляхом охорони об’єктів, майна всіх форм власності, охорони фізичних осіб, запобігання і припинення правопорушень у місцях несення служби.

УПО в м. Києві відповідно до пункту 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в м. Києві, затвердженого наказом Національної поліції України від 21.10.2019 № 1047, УПО в м. Києві утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, незаборонених законодавством України.
Таким чином, джерелом фінансування закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення діяльності УПО в м. Києві є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Рекомендації передбачені пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) поширюються на органи місцевого самоврядування, що використовують бюджетні кошти.
Ураховуючи викладене, оскільки Управління поліції охорони в м. Києві є органом державної влади, що фінансується за рахунок власник коштів (без залучення бюджетних коштів), пункт 4 Постанови № 710 на УПО в м. Києві не поширюється.
Відповідно до п.3 запитання: УПО в м. Києві був укладений договір №273/29/7/ГСП-2020 від 06.05.2020 року з ТОВ «Автосоюз» на суму 5 107 670,39 грн. (з ПДВ) на проведення послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту.
Згідно зазначеного договору з ТОВ «Автосоюз» за весь період дії договору проведено розрахунків та відповідно отримано послуг на загальну суму 4 556 243,78 грн.( з ПДВ).
Для підтвердження взаєморозрахунків по зазначеному договору надаємо такі документи:
1. Оборотно-сальдова відомість по бухгалтерському рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» по договору №273/29/7/ГСП-2020 за 2020 рік.
2. Реєстр проведених платежів на користь ТОВ «Автосоюз» по зазначеному договору на загальну суму 4 556 243,78 грн.
3. Реєстр виконаних нарядів-замовлень ТОВ «Автосоюз» на загальну суму 4 556 243,78 грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 квітня 2020
UA-2020-03-11-001470-a4ee29012e2b44bf1afa2cf60d5e2cafe
Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Студентська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АТЛАНТ-М ЛЕПСЕ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВТОСОЮЗ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:56
Рейтинг.zip
10 квітня 2020 14:56
Рейтинг_Скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Лiцензiя.zip
10 квітня 2020 14:56
Лiцензiя_скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Договор_безумов 2069.docx
10 квітня 2020 14:56
Довiренiст__скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Довiренiст__Рижий.zip
10 квітня 2020 14:56
Гарантия_2069.zip
10 квітня 2020 14:56
проект договору упо 2.pdf
10 квітня 2020 14:56
відповідність.pdf
10 квітня 2020 14:56
пропозиція 2.pdf
10 квітня 2020 14:56
24.3 утил_зац_я АКРОС.pdf
10 квітня 2020 14:56
23 догов_р евакуатор.pdf
10 квітня 2020 14:55
19.1 дилерський догов_р.pdf
10 квітня 2020 14:55
14 дов_дка довк_лля.pdf

Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:16
05. Лист-пояснення
10 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:02
Гарантія 115.50012 upd.7z
10 квітня 2020 15:02
29. Проект договору.pdf
10 квітня 2020 15:02
32. Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:02
7. Лист-відгук ДУС.pdf
10 квітня 2020 15:02
5. Лист-відгук КНТЕУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТЛАНТ-М ЛЕПСЕ"

ТОВ АВТОСОЮЗ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОСОЮЗ 5 107 670,39
UAH з ПДВ
5 107 670,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТЛАНТ-М ЛЕПСЕ" 5 189 423,64
UAH з ПДВ
5 189 423,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:16
05. Лист-пояснення
10 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:02
Гарантія 115.50012 upd.7z
10 квітня 2020 15:02
29. Проект договору.pdf
10 квітня 2020 15:02
32. Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:02
7. Лист-відгук ДУС.pdf
10 квітня 2020 15:02
5. Лист-відгук КНТЕУ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:56
Рейтинг.zip
10 квітня 2020 14:56
Рейтинг_Скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Лiцензiя.zip
10 квітня 2020 14:56
Лiцензiя_скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Договор_безумов 2069.docx
10 квітня 2020 14:56
Довiренiст__скан.pdf
10 квітня 2020 14:56
Довiренiст__Рижий.zip
10 квітня 2020 14:56
Гарантия_2069.zip
10 квітня 2020 14:56
проект договору упо 2.pdf
10 квітня 2020 14:56
відповідність.pdf
10 квітня 2020 14:56
пропозиція 2.pdf
10 квітня 2020 14:56
24.3 утил_зац_я АКРОС.pdf
10 квітня 2020 14:56
23 догов_р евакуатор.pdf
10 квітня 2020 14:55
19.1 дилерський догов_р.pdf
10 квітня 2020 14:55
14 дов_дка довк_лля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОСОЮЗ

ТОВ "АТЛАНТ-М ЛЕПСЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОСОЮЗ
#30223848
Переможець 5 107 670,39
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОСОЮЗ
#30223848
5 107 670,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:30
Додаткова угода № 1 Автосоюз.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 11:27
BRN30055CB9FB18_016544.pdf укладений
07 травня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 273/29/7/ГСП-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 577 771,39
UAH (в тому числі ПДВ 929 628,56 UAH)