Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
598 399,00 UAH
UA-2020-03-11-001368-b 20e774ef3cbd4e55935a0d2ffb1281bd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мартиненко

+380952334710 okvd_dp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985417
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Контактна особа: Тетяна Мартиненко
+380952334710
okvd_dp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що постачання пари та гарячої води для КП « Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради здійснює КП « Теплоенерго » ДМР що визначена монопольною на дільниці до якої відноситься КП «Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради в територіальних (географічних) межах Дніпропетровської області, була обрана переговорна процедура (скорочена). Також, дана процедура необхідна для забезпечення безперебійного та якісного обслуговування впродовж усього року для задоволення потреб підприємства.
На підставі вищезазначеного, КП «Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради необхідно укласти договір з КП « Теплоенерго » ДМР Постачання пари та гарячої води.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
371.095 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Байкальська, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000043 ● eabcf6ca0d1a483baa5ba3cf5329de80
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27

UA-2020-03-11-001368-b
11.03.2020 Комунальне підприємство «Обласний шкірно-венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985417) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:09:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-001368-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-03-11-001368-b зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Чому в порушення частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір необґрунтовано застосування переговорної процедури (п.14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі?
2. Чому договір про постачання пари та гарячої води від 27.03.2020 №010229 оприлюднений 01.04.2020 з порушенням визначеного Законом терміну?
3. Чому в порушення абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону додаткову угоду №2 про внесення змін до договору, яку укладено 06.04.2020, оприлюднено 10.04.2020?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 14:01:26

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-001368-b ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

У відповідь на запит щодо оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-001368-b ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція пояснюємо, що нами не було порушено частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: в обгрунтуванні та оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету з проведення закупівель в системі ProZorro Про намір укласти договір на закупівлю послуг з теплопостачання від 14.02.2020р. йдеться про те, що У зв’язку з тим, що постачання пари та гарячої води для КП « Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради здійснює КП « Теплоенерго » ДМР що визначена монопольною на дільниці до якої відноситься КП «Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради в територіальних (географічних) межах Дніпропетровської області, була обрана переговорна процедура (скорочена). Також, дана процедура необхідна для забезпечення безперебійного та якісного обслуговування впродовж усього року для задоволення потреб підприємства. На підставі вищезазначеного, КП «Обласний шкірно - венерологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради необхідно укласти договір з КП « Теплоенерго » ДМР Постачання пари та гарячої води.
Комунальне підприємство “Теплоенерго” Дніпровської міської ради займає монопольне становище на ринку постачання теплової енергії у місті Дніпро і, відповідно, є єдиним постачальником, що підтверджує Зведений перелік природних монополій, який згідно частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень (розпорядження АМКУ від 28.11.2012р. №874-р). Відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням АМКУ від 28.11.2012р. №874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).
Таким чином, інформація, розміщена на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, щодо переліку суб’єктів природних монополій, є офіційною інформацією державного органу.
Станом на дату засідання на веб-сайті Антимонопольного комітету України розміщено Зведений перелік суб’єктів природних монополій, до якого включено Комунальне підприємство “Теплоенерго” Дніпровської міської ради.
Договір № 010229 від 27.03.2020 року про постачання пари та гарячої води був оприлюднен 31.03.2020року, що підтвердженно в електронній системі закупівель Prozorro. та повторно оприлюднен 1.04.2020 року тому що попередній файл не можно було відкрити. Додаткова угода №2 про внесення змін до договору було укладенно 6.04.2020 року але отримана нашим закладом тільки 10.04.2020року, у зв'язку з введенням обмежувальних заходів для запобігання розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвання договору щодо усунень виявлених порушень в ході моніторінгу Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)

2020-06-16 14:15:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення визначення вартості закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення визначення вартості закупівлі.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору про постачання пари та гарячої води від 27.03.2020 № 010229 на підставі додаткової угоди від 15.06.2020 №3 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 16.06.2020.

2020-07-10 10:55:33

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 598 399,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 11:22

Документи

11 березня 2020 11:22
Електронний підпис
11 березня 2020 11:21
протокол тепло 1стр.pdf
11 березня 2020 11:21
протокол тепло 2стр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
598 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 11:22
Електронний підпис
11 березня 2020 11:21
протокол тепло 1стр.pdf
11 березня 2020 11:21
протокол тепло 2стр.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 14:11
протокол щодо ПДВ.pdf укладений
16 червня 2020 14:10
протокол мониторинг .pdf укладений
16 червня 2020 14:10
Доп.уг. №3 тепло.pdf укладений
16 червня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 13:10
Доп тепло.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:13
тепло договір.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:14
тепло договір.pdf укладений
31 березня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне викладення договору, без зміни так як попередня копія договору не відкриваеться та видає помилку.
Номер договору про закупівлю: 010229
Договір:
Номер додаткової угоди: 010229
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 60000тис.грн в т.ч. ПДФ 10000 тис.грн
Номер договору про закупівлю: 010229
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 242 702,53
UAH (в тому числі ПДВ 40 450,42 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору щодо усунень виявлених порушень в ході моніторінгу Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)