Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по виготовленню Проектно – кошторисної документації по об’єкту:Капітальний ремонт приміщення приймання біоматеріалу Сумської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою: м. Суми, вул. Люблінська,17
Очікувана вартість
8 152,37 UAH
UA-2020-03-11-001232-c af74949d95734145b2487fdb91540270
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легеза Вікторія

+380542611382 LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00720148
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ЛЮБЛІНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Легеза Вікторія
+380542611382
LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи по виготовленню Проектно – кошторисної документації по об’єкту:Капітальний ремонт приміщення приймання біоматеріалу Сумської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою: м. Суми, вул. Люблінська,17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  07 квітня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 березня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Линник Олександр Михайлович
#3197622716
Переможець 8 152,37
UAH
11 березня 2020 16:37

Документи

11 березня 2020 16:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 16:50
договір 06 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 16:39
06-2020.pdf укладений
11 березня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни до п.34 Дод 1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML