Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
30 672 638,00 UAH
UA-2020-03-10-003079-a 9549895bd3844562960ca7149487c8c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрак Інна Миколаївна

+380432585763 stryzhavka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрижавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04330007
Вебсайт: https://stryzhavska-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Бедрак Інна Миколаївна
+380432585763
stryzhavka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 18:16
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 18:16
Початок аукціону: 27 березня 2020 13:42
Очікувана вартість: 30 672 638,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153363 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, смт.Стрижавка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку аванс в розмірі 30% від затвердженої суми фінансування на відповідний період Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт післяоплата згідно узгодженого акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_4.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_3.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_2.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_1.doc
10 березня 2020 18:12
tender_документ_канал1зац1я.doc
10 березня 2020 18:12
в1дом1сть_ресурсів.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_11.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_10.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_9.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_8.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_7.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_6.doc
10 березня 2020 18:12
tex_rozdil_5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 13 березня 2020 13:10
Дата відповіді: 16 березня 2020 17:51
Комплектна шахтна насосна станція EMUport МS 2000 з системою сепарації твердих частин, Реле NІV 105/S для сигналу, Шкаф керування каналізаційної насосної станції КСКА.421111.827 Для формування ціни, просимо дати роз’яснення до вищевказаних позицій, а саме надати технічні характеристики, комплектність та вказати марки, які закладені в проекті
Відповідь: Доброго дня, 1) щодо характеристик насосної станції :
"Комплексна пластикова каналізаційної насосної станції EMUport MS 2000 з поліетилену високої щільності PE-HD без надземного павільйону, діаметром 2,0м., висотою 3,3м., приймальним резервуаром об’ємом – 1070л. – на лівобережній частині КНС №2. Насосна станція - два насосних агрегата марки FA 08.66W+HC20.1-2/22G в ПКД – ТМ «WILO» з електродвигуном HC20.1-2/22G з потужністю – 15,5 кВт., подачею-33,0 м3\год., тиском 45,0м. вод.ст.шафа управління розташована на поверхні землі. Насосна станція має бути обладнана привливно-витяжною вентиляцією з вентилятором MAICO ECA 15\2Е, дренажним насосом ТМ 32/8, системою сепарації, запірною арматурою та драбиною.
Насосна станція правобережної частини КНС №1 - два насосних агрегата марки FA 08.66W+FK 202-2/17, в ПКД – німецька ТМ «WILO» з електродвигуном HC20.1-2/22G з потужністю – 11,5 кВт., подачею – 30,9 м3/год., тиском-39,3м. вод.ст., шафа управління розташована на поверхні землі. Насосна станція має бути обладнана привливно-витяжною вентиляцією з вентилятором MAICO ECA 15\2Е, дренажним насосом ТМ 32/8, системою сепарації, запірною арматурою та драбиною."
2) Шкаф керування каналізаційної насосної станції КСКА.421111.827:
«базовий модуль 6ЕS7212-1HE40-0XBO, в ПКД – ТМ «SIEMENS», панель оператора 6AV2123-2DB03-0AXO, в ПКД – ТМ «SIEMENS», 3G роутер Teltonika RUT900 HSPA, перетворювач частоти 6SL3210-1KE23-2UB1, в ПКД – ТМ «SIEMENS»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-29-000068 ● e7c4dcbd4a8b41a98e7f6d37b829e9ac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-03-10-003079-a 10.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-01 16:36:57

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва системи каналізації смт.Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-10-003079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» виконані умови підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції сканованої кольорової копії з оригіналу (або нотаріально завіреного) дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки?
2. Яким чином учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» виконані умови пункту 1 додатку 2 тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу орендованого автомобіля марки DAF, модель XF 105.510, реєстраційний номер – АВ4458СР, 2007 року, зазначеного учасником в інформаційній довідці від 19 березня 2020 року №24-Т/1903, зокрема свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХК 409639?
Оскільки, ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» в складі пропозиції надано договір найму (оренди) транспортного засобу від 24 березня 2018 року укладеного між гр. Кістіоном Д.В., (посвідченого приватним нотаріусом Вінницького міського нотаріального округу, із змінами від 19 жовтня 2018 року за реєстровим №1031), де зазначено про передачу ТОВ «МІКС ЛАЙТ» в оренду транспортних засобів, зокрема автомобіля марки DAF, модель XF 105.510, реєстраційний номер – АВ4458СР, шасі (кузов, рама) №XLRTS48MSOE757494, 2007 року випуску, об’єм двигуна 12902, колір – білий, зареєстрованого ТСЦ 0546 03 березня 2018 року, згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХК 409639, а також надано акт приймання –передачі від 24 березня 2018 року, в якому сторонами підтверджено приймання-передачу вказаного автомобіля.
Водночас, учасником в складі пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК 890565, де зазначено автомобіль марки DAF, модель XF 105.510, із тотожними даними, а саме: реєстраційний номер – АВ4458СР, шасі (кузов, рама) №XLRTS48MSOE757494, 2007 року випуску, об’єм двигуна 12902, колір – білий, який власником Кістіоном Д.В. зареєстровано ТСЦ 0546 17 липня 2018 року, що не відповідає інформації зазначеній в договорі найму (оренди) транспортного засобу від 24 березня 2018 року (із змінами від 19 жовтня 2018 року за реєстровим №1031).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-06 15:41:38

Пояснення на питання моніторингу

Відповідь на 1 запитання:
У відповідності до вимог п.п.11 п1. Розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» Тендерної документації, від Учасників вимагалось надання сканованої кольорової копії з оригіналу (або нотаріально завіреного) дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки виконання яких передбачалось у Технічному завданні до Тендерної документації. Так Учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» в складі пропозиції було надано кольорові копії наступних документів:
1. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 19.02.2020 р. №520320009908 на
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 19.02.2020 р. №520320009909 на :
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах).
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
3. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від від 19.02.2020 р. №520320009910 на:
- Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
- Зварювальні роботи.
У відповідності до Додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі -Порядок) в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 (чинної на момент проведення процедури закупівлі), для проведення робіт визначених Технічним завданням до Тендерної документації, не передбачалося отримання Дозволів, як виду документа, так як проведення такого виду робіт мало проводитись на підставі Декларацій відповідності. Роботи на які було подано Декларації відповідності, відповідали роботам визначеним Технічним завданням на закупівлю, та виходячи з самого Порядку, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці підтверджували в учасника ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
Додатково зазначимо, що в підпункті 11 пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» нами, як Замовником вимога надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки трактувалася, як право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, без зазначення будь-яких обмежень щодо цього пункту.

Відповідь на 2 запитання:
У відповідності до вимог п.1 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати Інформаційну довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), необхідного для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення, інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг), а у відповідності до п.п.4 поточного розділу, по орендованому обладнанню (машинах та механізмах) із наданням копії свідоцтв про реєстрацію машин.
Учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» було надано:
- Інформаційну довідку про перелік обладнання, будівельних машин і механізмів від 19.03.2020 р. №24-Т/1903, що містить інформацію про машини і механізми необхідні для виконання робіт згідно Технічного завдання.
- Копії документів, що підтверджують право власності та/або користування, зокрема копії договорів оренди, копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ, інвентаризаційні описи, договір про надання послуг.
- Листи погодження (підтвердження) від орендодавців, надавачів послуг про згоду на використання машин та обладнання на об’єкті: «Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області».
Що ж стосується саме автомобіля марки DAF XF 105.510 повідомляємо наступне:
Учасником в складі пропозиції було надано підтвердження на зазначений автомобіль, зокрема:
- Договір найму (оренди) транспортного засобу від 24.03.2018 р. укладеного між гр. Кістіоном Д.В. (посвідченого приватним нотаріусом Вінницького міського нотаріального округу, із змінами та доповненнями) предметом, якого є передання ТОВ «Мікс Лайт»
в тому числі автомобіля марки DAF модель XF 105.510, реєстраційний номер – АВ4458СР, шасі (кузов, рама) №XLRTS48MSOE757494, 2007 року, об’єм двигуна 12902, колір – білий. З актом приймання-передачі до нього.
- Свідоцтво про реєстрацію зазначеного транспортного засобу зокрема із підтвердженням власника – гр. Кістіона Д.В., марки автомобіля: DAF модель XF 105.510, реєстраційний номер – АВ4458СР, шасі (кузов, рама) №XLRTS48MSOE757494, 2007 року, об’єм двигуна 12902, колір – білий.
- Лист-підтвердження Кістіона Д.В. від 19.03.2020 р.
Щодо відмінності номеру свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу зазначених в Договорі оренди (найму) ТЗ та копії свідоцтва з номером який Учасником було подано в складі пропозиції повідомляємо:
Змовником досліджувалося відповідність поданих транспортних засобів саме щодо: ПІБ – власника, марки, моделі, реєстраційного номеру, № шасі (кузова рами), дати випуску, кольору та відповідно, відповідності зазначених даних в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів. Також враховуючи те, що інформація про власників транспортних засобів міститься в державному реєстрі транспортних засобів, що містить в собі тотожну інформацію щодо бланкетних даних власника та самого транспортного засобу, а відповідно до «Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них» затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 №379, Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх марок, типів і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою КМУ 07.09.1998 № 1388, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу є його документальним вираженням та може змінюватися без зміни власника та/або транспортного засобу (у зв’язку із зміною місця реєстрації фізичної особи, переобладнанням ТЗ, пошкодженням, втратою самого свідоцтва і т.п.).
Більше того в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу поданого учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ», за номером СХК 890565 міститься інформація про попереднє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а саме СХК 409639 та зазначено підставу заміни свідоцтва у зв’язку із переобладнанням на кран-маніпулятор, що лише додатково підтверджує належність та відповідність даного транспортного засобу та способу підтвердження права користування.
Окрім цього, зазначаємо факт, що Учасником ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ», окрім ТЗ - DAF XF 105.510, як крана-маніпулятора на базі вантажного автомобіля та бурильно-кранова машина з гідробуром, було вказано в довідці (та подано відповідні підтверджуючі документи) на аналогічний за функціональними властивостями (крана-маніпулятора на базі вантажного автомобіля та бурильно-кранова машина з гідробуром) DAF СF 75.310, що лише додатково підтверджує матеріально-технічну базу та відповідність Учасника п. 1 додатку 2 Тендерної документації, оскільки вимог до мінімальної кількості наявного обладнання для виконання робіт зазначених в Технічному завдані до Тендерної документації зазначено не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" 29 679 784,54
UAH з ПДВ
28 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" 30 665 383,00
UAH з ПДВ
28 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" 30 542 227,61
UAH з ПДВ
30 542 227,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 13:01
Електронний підпис
30 березня 2020 12:00
04.1_Договірна ціна 28740000.pdf
30 березня 2020 12:00
Кошторис 28 740 000 (11).imd
26 березня 2020 17:28
Електронний підпис
26 березня 2020 17:27
19_Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 14:30
17.0_Витяг_скан_25.03.20р.pdf
26 березня 2020 14:30
11.0_Дозвіл ДГПН оригінал.pdf
26 березня 2020 14:30
10.0_Ліцензія оригінал.pdf
26 березня 2020 14:30
05.5_Статут Актив-Строй 2019.pdf
26 березня 2020 14:30
04.12_Розрахунок ЗВВ-АВ 2020.pdf
26 березня 2020 14:30
04.12_Розрахунок ЗВВ ЛС 2020.rar
26 березня 2020 14:30
04.4_Калікуляція КАМАЗ 2020.pdf
26 березня 2020 14:30
04.1_Договірна ціна 2020.pdf
26 березня 2020 14:30
03.1-03.9 Довідки ст.17 2020.pdf
26 березня 2020 14:30
02.3.2_Акти копії ВОАЛ.rar
26 березня 2020 14:30
02.2_Звіт ЄСВ 02.2020.pdf
26 березня 2020 14:30
00_Відомості про ПП 2020.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 14:28
Електронний підпис
26 березня 2020 14:27
Ліцензія.pdf
26 березня 2020 14:27
Статут.pdf
26 березня 2020 14:27
Опис.pdf
26 березня 2020 14:27
Втяг.pdf
26 березня 2020 14:27
Виписка.pdf
26 березня 2020 14:27
Форма пропозиції.pdf
26 березня 2020 14:27
Технічне завдання.pdf
26 березня 2020 14:27
Проект договору.pdf
26 березня 2020 14:27
Довідка мат. тех база.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 11:53
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:52
Супровідний лист.pdf
06 квітня 2020 11:52
Інформація з реєстру.pdf
06 квітня 2020 11:52
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
06 квітня 2020 11:52
Довідка п2 ч1 ст 17.pdf
06 квітня 2020 11:52
Довідка МВС.pdf
06 квітня 2020 11:52
Довідка ДФС.pdf
02 квітня 2020 18:43
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:43
500.imd
02 квітня 2020 18:43
Пропозиція.pdf
02 квітня 2020 18:42
Зведений кошторис.pdf
26 березня 2020 11:53
Електронний підпис
26 березня 2020 11:53
Технічне завдання.pdf
26 березня 2020 11:53
Скан-копія Відгуку.pdf
26 березня 2020 11:53
Пропозиція.pdf
26 березня 2020 11:53
Проект договору.pdf
26 березня 2020 11:53
Ліцензія з оригіналу.pdf
26 березня 2020 11:53
Копія Статуту.pdf
26 березня 2020 11:52
Копія Опису.pdf
26 березня 2020 11:52
Копія Ліцензії.pdf
26 березня 2020 11:52
Копія Витягу ПДВ.pdf
26 березня 2020 11:52
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
26 березня 2020 11:52
Копія Виписки.pdf
26 березня 2020 11:52
Звіт ЄСВ.pdf
26 березня 2020 11:52
Зведений кошторис.pdf
26 березня 2020 11:52
Документи з ОП 2.pdf
26 березня 2020 11:52
Доівдка працівники.pdf
26 березня 2020 11:52
Довідки ст 17.pdf
26 березня 2020 11:52
Довідка обладнання.pdf
26 березня 2020 11:52
Декларації з оригіналу.pdf
26 березня 2020 11:52
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
26 березня 2020 11:52
Відгук ДМГ.pdf
26 березня 2020 11:52
Банківська гарантія.rar
26 березня 2020 11:52
500.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АКТИВ-СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АКТИВ-СТРОЙ"
#35200998
Відхилено 28 740 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ"
#42871707
Відхилено 28 750 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
Переможець 30 542 227,61
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:07
протокол 3
27 березня 2020 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ БУДМОНТАЖ" #42871707

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:25
протокол 4

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ"
#40946026
30 542 227,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2023 15:11
Електронний підпис укладений
03 квітня 2023 14:26
додаткова угода _8.PDF зміни до договору
03 квітня 2023 14:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:16
додаткова угода7.PDF зміни до договору
02 січня 2023 09:12
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 12:08
дод.угода _6.PDF зміни до договору
09 грудня 2022 12:07
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:45
дод уг 5.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 16:15
Ду 2.4.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 11:08
додаткова угода _3.PDF зміни до договору
20 серпня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 12:19
дод уг 2.PDF зміни до договору
14 квітня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:01
дод_угода_1.PDF зміни до договору
07 липня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 16:48
договір укладений
21 квітня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2022рік
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2023 р
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 18 160 091,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 026 681,95 UAH)
Причини розірвання договору: обставини непереборної сили, за згодою сторін